Νὰ γιατὶ μᾶς βγῆκε «συνταγματικὸ» τὸ μνημόνιον!


Εντελώς απροκάλυπτα και προκλητικά γίνονται κάποια πράγματα στην Ελλάδα και μάλιστα μπροστά στα μάτια των Ελλήνων πολιτών!

Ένας από τους ανθρώπους στο Συμβούλιο της Επικρατείας, που πριν λίγες εβδομάδες απεφάνθη ότι το Μνημόνιο είναι Συνταγματικό, παραιτήθηκε από την θέση του για να πάει στο πλευρό του Παπανδρέου!

Πρόκειται για τον Νο2 στο ΣτΕ, ο αρχαιότερος αντιπρόεδρός του και επί σειρά ετών πρόεδρος του Γ΄ Τμήματος, Γεώργιος Σταυρόπουλος.

Συνέχεια

Ὁ Μπουτάριος περνᾶ σέ δράσεις!

Καταργεῖς κύριε δήμαρχε τόν θυρεό μέ τήν μορφή τοῦ  Μεγάλου Ἀλεξάνδρου ἀπό τήν σημαία τῆς πόλεως;

Δέν ἒχει σχέσι λές μέ τήν ἱστορία τῆς Θεσσαλονίκης;

Καί μέ ποιάς πόλεως τήν ἱστορία ἒχει σχέσι; Μήπως κάτι ὑπονοῇς;

Πράγματι ἡ Θεσσαλονίκη κύριε δήμαρχε, ἐδημιουργήθη ἀρκετά μετά τόν θάνατο τοῦ Ἀλεξάνδρου.

Συνέχεια

Τί ἂλλο ἒμεινε νά καταργήσετε; Καλά ξυπνητούρια!!!!

Ὁ φίλος μου ὁ Χρῆστος ἒκανε τόν δυσάρεστο κόπο νά μέ ἐνημερώσῃ γιά τά νέα καμώματα τῆς εὐρωπαϊκῆς ἐνώσεως.  Τό ἂρθρον ἒχει δημοσιευθεῖ  πρό μερικῶν ἑβδομάδων (17  Νοεμβρίου 2010)  ἢδη στό διαδίκτυο (ἀπό ὃπου καί τό μεταφέρω σήμερα). Ἡ γελοιότης (καί ἡ τραγωδία ταυτοχρόνως) εἶναι ἡ πλήρης ἂγνοια καί ἀσυνειδησία τῶν οἰκογενειακῶν δομῶν πού οὐσιαστικῶς ἒδεσαν κι ἒστησαν τίς σημερινές μας κοινωνίες. Ὃμως, Συνέχεια

Μίλησε κάποιος γιὰ ΑΟΖ;

Μίλησε κάποιος γιὰ ΑΟΖ;

Κακῶς!!!!

Διότι ὅταν συζητᾶμε γιὰ ΑΟΖ θὰ πρέπῃ νὰ γνωρίζουμε δύο σημαντικὲς λεπτομέρειες.

1ον. Ἡ ΑΟΖ εἶναι ἕνα «χωράφι» ποὺ καθορίζει τὰ «ὑδάτινα» σύνορα μίας χώρας  (δὲν εἶναι ὑφαλοκριπὶς) καὶ «μοιράζει» τοὺς «καρπούς» τῶν «χωραφιῶν». Αὐτὸ λοιπὸν τὸ «χωράφι», ὅσον ἀφορᾷ στὴν Ἑλλάδα, ὑπάρχει, εἶναι δεδομένον καὶ θεωρεῖται φυσικότατον ἀπὸ διεθνεῖς ὀργανισμοὺς νὰ καθορισθῇ. Ἄλλως τε, γιὰ νὰ καθορισθοῦν τὰ «χωράφια» ἐδημιουργήθη καὶ ἡ ἔννοια τῆς ΑΟΖ. 

2ον. Δὲν ὑπάρχει καμμία τῶν περιπτώσεων νὰ ὁρισθῇ ΑΟΖ ἀπὸ κανέναν κρατικοδίαιτο κυβερνήτη «μας» ποὺ κατ’ οὐσίαν ἐξυπηρετεῖ τὰ συμφέροντα τοῦ κόμματός του καὶ τῶν χρηματοδοτῶν του. Διότι γιὰ ἐτούτους ὑπὲρ ἄνω ὅλων δὲν εἶναι ἡ Πατρίς. 

Συνέχεια

Ἡ Ἐλπίς πέθανε! Εἲμαστε ἐλεύθεροι!

Εἶχα σκεφθεῖ νά μήν ἐμπλακῶ στό γαϊτανάκι τῶν εὐχῶν…

Ἂλλως τε δέν περιμένω κάτι καλλίτερο μέσα στό 2011, ἀπό ὃσα ἒχουμε μάθει νά περιμένουμε.

Δέν μοῦ ἀρέσουν τά ψέματα καί οἱ ὑποκρισίες!

Ὁ λαός μας πολύ σοφά λέει πώς “ἡ  ἐλπίς πεθαίνει πάντα τελευταῖα”.

Ἐγώ πιστεύω πώς ἡ Ἐλπίς ἒχει μόλις πεθάνει. Ἐπί τέλους!

Συνέχεια

Καλά Ἑλληνούγεννα Ἓλληνες!

Καταδικάζει ἡ κα Μπακογιάννη τά ὃσα ὁ μητροπολίτης Σεραφείμ ἐδήλωσε-κατήγγειλε. (Ἡ κα Μπακογιάννη δέν γίνεται νά μήν καταδικάσῃ κάτι πού ἒρχεται σέ ἀντίθεσι μέ ὃσα τήν στηρίζουν τόσα χρόνια! Ἀγνοοῦνται λοιπόν οἱ καταδίκες της ὡς ἂσχετες! )

Καταδικάζει καί ὁ κος Πεταλωτής τίς ἲδιες δηλώσεις! (Αὐτός καταδικάζει πάντα ὃσα δέν τόν “στηρίζουν” !! Ἀγνοοῦνται λοιπόν οἱ καταδίκες του ὡς ἐκτός τόπου καί χρόνου!)

Τίς καταδικάζουν ἐπίσης ἑβραϊκές κοινότητες, τό ΚΙΣ, τό ΜΙΣ(ος), τό ΞΥΣ(ε) τό πισπιρίς καί τό παρατάτεμεησυχίς. (Ἐδῶ οἱ καταδίκες δέν ἀγνοοῦνται! Λαμβάνονται σοβαρότατα ὑπ’ ὂψιν μας καί γελᾶμε ἒως δακρύων!)

Τρελλός ὁ Σεραφείμ;

Ἀνισόῤῥοπος!

Συνέχεια