Αφού οι τοκογλύφοι μπορούν να κάνουν τον …ΤΙΠΟΤΑ ακόμα και …Πρόεδρο της Αμερικής, γιατί να μην κάνουν και τον «τρισμέγιστο» Θεοδωράκη …πρωθυπουργό;
Η επιτυχημένη συνταγή του Ομπάμα εφαρμόζεται και από τον Ποταμίσιο Θεοδωράκη!!!
Πιστή αντιγραφή προεκλογικού σποτ του Ομπάμα, διότι γνωρίζουν πως οι ιθαγενείς στην Ελλάδα …δύσκολα θα πάρουν χαμπάρι την απάτη.
Κι ακόμα πιο δύσκολα θα αντιληφθούν ότι όλοι αυτοί οι αυτόκλητοι «σωτήρες» είναι …διασωληνωμένοι με τα ίδια ξένα κέντρα εξουσίας κι εκμετταλλεύσεως που θέλουν να μας δώσουν την ψευδαίσθηση της «ελεύθερης» επιλογής.
Δείτε το πρωτότυπο εδώ: Συνέχεια




