Ἀλλοῦ τὰ δημοψηφίσματα ἀνοίγουν …σπίτια κι ἀλλοῦ τὰ κλείνουν!!!

Γιατί ἄραγε ἡ λέξη «δημοψήφισμα», ἀπό τό στόμα τοῦ Παπανδρέου ...«γκρέμισε» δῆθεν τὰ Χρηματιστήρια ἀλλά ..καί τόν ἴδιο;
Στὴν Βενετία πηγαίνουν γιὰ ἀπόσχιση, ἀπὸ τὴν ὑπόλοιπη Ἰταλία, καὶ ἀκόμη μιλοῦν γιὰ χώρα τοῦ G8, μὲ τεράστια οἰκοκονομικὰ μεγέθη…
…Καὶ φυσικὰ δὲν κουνιέται φύλλο.  Συνέχεια

Τελείωσαν μὲ τὴν Οὐκρανία!!! Ὁλοκληρώθηκε ἡ διαίρεσις!!!

Τὸ ἀναμενόμενον συνέβῃ…
Τί λιγότερο θά περιμέναμε;
Τὰ στοιχεῖα ἔχουν ὡς ἐξῇς:

Ἐξωτερικοὶ παράγοντες (ποιοί ἄρα γέ;) χρηματοδότησαν, ἐξόπλισαν καὶ προέβαλαν μὲ ὅλα τὰ δυνατὰ μέσα τὴν …τεχνητὴν κρίσιν τῆς Οὐκρανίας. Συνέχεια

Δεύτερη Νυρεμβέργη χρειάζεται γιὰ τὸ 90% τοῦ ἐπιστημονικοῦ κατεστημένου σήμερα!

«Τζάμπα χαπακώναμε τα υπερκινητικά παιδιά»

Αιχμή του δόρατος έχει αποτελέσει στη διεθνή επιστημονική κοινότητα το βιβλίο ενός γνωστού νευρολόγου, του δρος Ρίτσαρτντ Σάουλ, που έπειτα από είκοσι χρόνια εμπειρίας στο σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας ΔΕΠΥ, καταλήγει να διαπιστώνει σε ένα βιβλίο του (τίτλος: Το ΔΕΠΥ δεν υφίσταται), που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, ότι το συγκεκριμένο σύνδρομο… δεν υφίσταται και κακώς έχει συμπεριληφθεί στο Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών. Συνέχεια

Ἔλα νὰ παίξουμε …ἀλλάζοντας τὸ …DNA σου!!!

Εἶχα μίαν πολὺ ἐνδιαφέρουσα διαδικτυακὴ συζήτησιν μὲ φίλους καὶ χρειάστηκε νὰ ἀναζητήσω κάποια μικρὰ ἀποσπάσματα, ποὺ κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα στὸ διαδίκτυον, ἀναφορικῶς μὲ τὴν ἀντιγραφὴ καὶ τὴν μεταγραφὴ τοῦ DNA μας.
Καί τί βρῆκα, ἀντί αὐτῶν πού ἐγώ χρειαζόμουν;
Χμμμμ…
Βρῆκα τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖον ἔχουν καταφέρῃ νὰ περάσουν μέσα στὴν (;;;) λογικὴ τῶν παιδιῶν μας (κι ὄχι μόνον) πὼς τὸ νὰ παίζῃ κάποιος παιχνίδια συνδυασμῶν, μὲ τὸ DNA, εἶναι πολὺ φυσικό!!! Μὰ πάρα πάρα πάρα πολὺ φυσικόν!!!

Συνέχεια

Ὅσο ταυτίζεται ἡ Δημοκρατία μὲ τὴν βουλιμία καὶ τὴν ὑποκρισία…

Ὅσο ταυτίζεται ἡ Δημοκρατία μὲ τὴν βουλιμία καὶ τὴν ὑποκρισία τῆς τάχα «Δημοκρατίας» τῆς Δύσεως, ἄλλο τόσο «ἀνήκομεν στὴ Δύση». Συνέχεια

Τὰ μασκαρεμένα πλοκάμια τοῦ σιωνισμοῦ.

Στην Ισπανία η «δημοκρατία» της Νέας Τάξεως επέλασε το 1979 …οπότε και επετράπη η επαναλειτουργία των Μασονικών Στοών.
Οι Μασόνοι, όντας βαθύτατα υποχρεωμένοι στους επικυριάρχους Σιωνιστές, ταγμένοι εδώ 300 στην προώθηση της Νέας Τάξεως… διαδηλώνουν ανοιχτά υπέρ της ατζέντας των επικυριάρχων.
Δεν θα διαδηλώσουν ΠΟΤΕ για την γενοκτονία στην Παλαιστίνη, για τα πυρηνικά του Ισραήλ, για την καταστροφή κρατικών οικονομιών, από σιωνιστές τοκογλύφους …αλλά θα διαδηλώσουν για τις αμβλώσεις! Αυτό κυρίως στα καθολικά κράτη, όπου υπάρχει ιδιαίτερη ευαισθητοποίηση από την θρησκεία τους. Συνέχεια