Οἱ γερμανοί δέν θέλουν μόνο τά κλειδιά. Τά θέλουν ὅλα

Γιατί νά μήν τά θέλουν; Ἀφοῦ τούς εἴπαμε περᾶστε. Πᾶρτε ὅτι θέλετε; Κορόϊδα εἶναι. Εἶναι πού πρέπει νά γίνουμε εὐρωπαῖοι κι ἄς εἴμαστε οἱ τελευταῖοι τῶν τελευταίων. 

Μινώταυρος

Θέλουν να είναι αυτοί που θα ελέγχουν απόλυτα τη οικονομική και παραγωγική δομή της χώρας τα επόμενα χρόνια, ασκώντας ασφυκτικό έλεγχο στη διακυβέρνηση και τις στρατηγικές επιλογές της χώρας. Συνέχεια

Ὁ θεὸς νὰ σὲ φυλάῃ ἀπὸ τὸν θυμωμένο…

Κι ὁ διάολος, θὰ συνεπλήρωνα ἐγώ. 

Ἔχω ἕναν θεῖο… Ἀρνί, τὸν ἐχαρακτήριζαν ὅσοι τὸν ἐγνώριζαν… 
Ἥρεμος ἄνθρωπος, γλυκός, ζεστός… Οὐδέποτε ὕψωσε τὴν φωνή. Οὐδέποτε ἐθύμωσε μὲ κάποιον ἀπὸ ἐμὰς γιὰ κάτι. Οὐδέποτε στραβοκύτταξε… 
Κάποτε, κάτι, ὄχι καὶ τόσο σοβαρό, συνέβῃ μὲ κάποιο παιδί του. 
Συνέχεια

Τὸ χαράτσι εἶναι περισσότερο ἀντισυνταγματικό ἀπὸ τὴν εἴσπραξί του!!!

Πολλὰ πανηγύρια βλέπω ἐδῶ τριγύρω, κι αὐτὸ δὲν εἶναι καλὸ γιὰ κανέναν μας.
Ἄλλο νὰ συνειδητοποιοῦμε τὸ τὶ ἔχουν ἐπιβάλῃ κι ἄλλο νὰ νομίζουμε πὼς συνειδητοποιοῦμε.

Τὸ πρόβλημα τῆς κυβερνήσεως παραμένει στὸ ὅ,τι ἔχει ἀποφασίσῃ τὴν ἐπιβολὴ ἑνὸς ἀντισυνταγματικοῦ μέτρου, μὲ ἔναν ἀκόμη πιὸ ἀντισυνταγματικὸ τρόπο.
Δῆλα δή. Γιὰ ἕνα περιουσιακὸ στοιχεῖο ποὺ ἔχω φορολογηθῇ, εἶτε ἐγώ, εἶτε κάποιος δικός μου, καὶ λέγεται ἀνοικοδόμησις Συνέχεια

Γιατί ἡ Τρόικα καταστρέφει τήν ΔΕΗ…

Άτυχε Μήτσο….

..σου κόβουν το μισθό και την Σύνταξη για να έρθει η ανάπτυξη…

…γιατί οι δούλοι της Τροίκας και οι λακέδες ΜΕΓΑλοδημοσιογράφοισοι λένε ότι ανταγωνιστικό είναι το φθηνότερο προϊόν…

Συνέχεια

Εἴμαστε ἠλίθιοι καί συζητᾶμε γιά πληρωμή χαρατσίου μέσῳ ΔΕΗ;

Πολλὰ πανηγύρια βλέπω ἐδῶ τριγύρω, κι αὐτὸ δὲν εἶναι καλὸ γιὰ κανέναν μας.
Ἄλλο νὰ συνειδητοποιοῦμε τὸ τὶ ἔχουν ἐπιβάλλῃ κι ἄλλο νὰ νομίζουμε πὼς συνειδητοποιοῦμε.

Μᾶς ἔχουν ἐπιβάλλει ἕνα ἀντισυνταγματικὸ μέτρον μὲ μίαν ἀκόμη πιὸ ἀντισυνταγματικὴ διαδικασία. Οὐσιαστικῶς μᾶς ἔχουν πείσῃ, διότι περὶ αὐτοῦ πρόκειται, πὼς ὄχι μόνον πρέπει νὰ πληρώσουμε, ἀλλὰ ἐὰν δὲν πληρώσουμε εἴμαστε παράνομοι καὶ φυσικὰ θὰ ἀναβαπτισθῇ σὲ ἠθικὸν καὶ νόμιμον τὸ νὰ μᾶς κόψουν τὸ ῥεῦμα!
Κάνουμε πλάκα;

Συνέχεια

Ναὶ καλέ, γιατί νά πληρώσῃ;

Ὁ λόγος γιὰ τὸν Ζερὰρ Ντεπαρτιέ, ποὺ ἔπαθε ταπειροκρανίωσι καὶ ἀλλάζει ἐθνικότητα. 
Σὲ κάθε ἄλλην περίπτωσι θὰ ἐθύμωνα μαζύ του, ἀλλὰ ὅταν ἀναφερόμεθα στὴν Εὐρώπη ποὺ καταργεῖ ἐθνότητες, σύνορα καὶ ἐθνικοὺς ἱστούς, τί ἄλλο τοῦ μένει;
75% φορολογία στὰ εἰσοδήματά του!!!
Ναί, εἶναι πολλά… Ἴσως περισσότερα ἀπὸ ὅσα ἀντέχουμε νὰ ὀνειρευτοῦμε. Ἀλλὰ δὲν τὰ ἔκλεψε!!!  Τὰ κέρδισε! Τὸ ἐὰν Συνέχεια