Γιατί ὅλοι μιλοῦν ἑτεροχρονισμένα ; καί γιατί αὐτοί πού μιλοῦν, ἔστω καί κατόπιν ἑορτῆς, δέν “καθαρίζονται” ἐφ΄ὅσον ἀποκαλύπτουν παγκόσμιες συνωμοσίες ἐναντίον ἑνός λαοῦ; ; Ἁπλά αναρωτιέμαι . . .
Πηνελόπη Συνέχεια
Γιατί ὅλοι μιλοῦν ἑτεροχρονισμένα ; καί γιατί αὐτοί πού μιλοῦν, ἔστω καί κατόπιν ἑορτῆς, δέν “καθαρίζονται” ἐφ΄ὅσον ἀποκαλύπτουν παγκόσμιες συνωμοσίες ἐναντίον ἑνός λαοῦ; ; Ἁπλά αναρωτιέμαι . . .
Πηνελόπη Συνέχεια
Ἔτσι γιά νά μαθαίνουμε καί νά μή μᾶς θεωροῦν κορόϊδα, σάν καί τά μοῦτρα τους. Συνέχεια
Εἴχαμε γράψει σέ προηγούμενα ἄρθρα (δεῖτε ἐδῶ) γιά τό ὅτι ἡ Ἑλλάς εὑρίσκεται μέ «τήν πλάτη στόν τοῖχο» ἀλλά ἔχει ἕνα τελευταῖο χαρτί γιά νά διαπραγματευθῇ, τό ὁποῖο κινδυνεύει νά χάσῃ. Τώρα, ὅπως ὅλα δείχνουν, συντελεῖται ἡ τελική ἀπεμπόλησις τῶν πάντων, ἀκόμα κι αὐτοῦ.
Δέν Συνέχεια
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν δημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρο σχετικῶς μὲ τὴν ἀποχώρησι τῶν ἀμερικανικῶν δυνάμεων ἀπὸ τὸ Ἰράκ καὶ τὴν ἀντίστροφο μέτρησι, ἀναφορικῶς μὲ τὶς νέες συρράξεις ποὺ προετοιμάζονται ἀνὰ τὸν πλανήτη. (ΗΠΑ: Μετροῦν, ἀντιστρόφως, γιά τήν ἐπίθεσι στό Ἰράν)
Ὅλα καλὰ λοιπόν!
Τὰ ἀμερικανὰ ὁδεύουν ὁλοταχῶς πρὸς τὸν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο!
Ἐφυγαν ἀπό τό Ἰράκ, ὅμως, ὅπως ὅλα δείχνουν, στήν περιοχή θά ἐπανέλθουν (οἱ Ἀμερικανοί), ἐπιτιθέμενοι στό Ἰράν. Εἶναι ζήτημα χρόνου….. Συνέχεια
Διάβαζα λοιπὸν πὼς ἔχουν μαζέψει δύο δίς, ἐκεῖ ποὺ περίμεναν λιγότερα ἀπὸ 1,7. Εἶναι, λέει, πανευτυχείς, διότι ὅλοι πληρώνουν! Ἢ σχεδὸν ὅλοι!
Καλάάάάά…
Στὴν ἀρχὴ τρόμαξα!
Σκέφθηκα πὼς ἴσως μείνω μόνη μου στὸ τέλος…
Ἀλλὰ μᾶλλον κάποιοι γνωστοὶ δημοσιοκᾶφροι, χρησιμοποίησαν κατὰ τὴν προσφιλή τους μέθοδο, τὰ γνωστά τους κόλπα!