Στόχος ἐμπόρων ὀργάνων ἡ Κρήτη;

http://www.zapiro.com/cartoon/178351-101111mg
Zapiro

Ἔλαβα τὸ παρακάτω μήνυμα ἀπὸ φίλη ἰατρό. 

Στόχος εμπόρων οργάνων η Κρήτη!

Σοκαριστικό συμβάν έλαβε χώρα την Τριτη 5 Απριλίου το απόγευμα, στην εθνική οδό Ρεθύμνου – Ηρακλείου στο ύψος του Φόδελε, που θυμίζει σενάριο από ταινία τρόμου ευτυχώς για την πρωταγωνίστρια είχε αίσιο τέλος. Εικοσιεξάχρονη καθώς διέσχιζε με το αυτοκίνητο της το δρόμο του Φόδελε, ερχόμενη για Ηράκλειο, συνάντησε στο δρόμο μια γριούλα η οποία έκανε ωτοστόπ.

Συνέχεια

Ὅσο ὑπάρχουν Λουδοβίκοι ἐμφανίζονται καί Ροβεσπιέροι

 Ἕνας χρόνος μνημόνιο,ἕνας χρόνος οὐσιαστικά ξένης κατοχῆς πού στηρίζει μιά κυβέρνησι μαριονέτα. Ἕνας χρόνος μνημόνιο καί τά δημόσια νοσοκομεῖα κλείνουν ἤ στήν καλλιτέρα τῶν περιπτώσεων ὑπολειτουργοῦν..τά μονοθέσια σχολεῖα καταργοῦνται καί συγχωνεύονται λόγω τπης οἰκονομικῆς κρίσης. Ἕνας ὑπερήφανος λαός καταδικάστηκε ἀπό τούς σοσια-ληστές, νά ζῆ στήν ντροπή τῆς φτώχειας καί τῆς ἀνέχειας. Ἕνα χρόνο μνημόνιο καί ξένης κατοχῆς καί τά ἀποτελέσματα δραματικά. Ἡ ἀνεργία ἔχει φτάσει στό κόκκινο, ἡ ἀγορά «πεθαμένη»-μόνο πού δέν ἔχουν θάψει τό κουφάρι της-τά ὑπερήφανα γηρατειά τώρα στήν δύσι τῆς ζωῆς τους πεταγμένα στήν γωνία καί τό μόνο πού περιμένουν εἶναι νά ἀφήσουν τοῦτο τό μάταιο κόσμο καί νά ἀπαλλαγοῦν ἀπό τά προβλήματα τῆς καθημερινότητος. Ἕνας χρόνος ντροπῆς καί Συνέχεια

100 τρισεκατομμύρια κάτω ἀπό τά πόδια μας

Χρέη, μνημόνια, τρόικες, ἀναδιάρθρωσις, χρεωκοπία (αὐτό εἶναι τό μόνο σίγουρο), αὐτά ἀκοῦμε κάθε μέρα. Μέχρι πότε ὁ Ἑλληνικός λαός θά ἀσχολεῖται μέ τέτοιου εἴδους προβλήματα; Γι΄αὐτό ὑπάρχουν (ἄν δέν τό ἔχουν καταλάβει νά τούς τό ἐμπεδώσουμε), οἱ πολιτικοί μας καί οἱ συνεργάτες τους. Τούς ψηφίζουμε (πού λέει ὁ λόγος) γιά νά ὑπηρετοῦν τά συμφέροντα τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους. Μόνο αὐτό πού δέν κάνουν. Τήν τσεπούλα τους, τά συμφέροντα τῶν ξένων ἀφεντάδων τους καί τίποτα ἄλλο! Ἡ τελευταία δέ κυβέρνησις, εἶναι ἡ χειρότερη τῶν τελευταίων τριανταπέντε ἔτῶν, τοὐλάχιστον.

     Ἡ Ἑλλάς καί οἱ Ἕλληνες μέ πρωθυπουργό τόν “ὁλίγιστο” ΓΑΠ, τείνει πρός ἐξαφάνισιν (καί ὥς γεωγραφική περιοχή καί ὠς φυλή)!!! Συνέχεια

Πρός τά ποῦ βαδίζουμε;

  Πρός ἕναν κόσμο χωρίς κράτη; Ἀλλά τί εἶναι κράτος; Ὁ πρωθυπουργός ἔχει μιλήσει καί πράττει κατά καιρούς…..π.χ. ἔχει μιλήσει γιά παγκόσμια διακυβέρνησις, προβαίνει σέ μείωσι τῆς φορολογίας τῶν ἐπιχειρήσεων (περισσότερα κέρδη γιά τίς ἐπιχειρήσεις, περισσότερες θέσεις ἐργασίας (!) εἶπε στήν ΔΕΘ). Τροφοδοτεῖ μέ διδεκατομμύρια τίς τράπεζες, ἀποκρατικοποιεῖ τήν δημόσια περιουσία.κ.λ.π.

      Ὁλα αὐτά σέ συνδυασμό μέ τήν ἄγρια φορολογία τοῦ λαοῦ καί τό φιάσκο μέ τίς περαιώσεις φανερώνουν ἕνα κράτος σέ ἀπεγνωσμένη ἀναζήτησι ρευστοῦ ἤ σέ ἀναζήτησιν προσχημάτων οὔτως ὥστε νά ἀπαλλαγῆ ἀπό τίς λειτουργίες του; Μήπως ἡ ἀπελευθέρωσις τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας ἀπό τό κράτος, μέσω τοῦ γνωστοῦ σέ ὅλους μας μνημονίου, δρομολογεῖ ἐξελίξεις πού θά λάβουν χώραν στήν Ἑλλάδα ὅπως λαμβάνουν χώρα διεθνῶς; Οὔτως ἤ ἄλλως ὁ σημερινός ἄνθρωπος πού εὐρίσκεται στήν ἐξουσία δέν εἶναι ἰκανός νά τήν ἀσκήση! Συνέχεια

Γερμανοί, Κατάρ καὶ ἀποκρατικοποιήσεις.

Πρὸ μερικῶν ὡρῶν δημοσιεύθηκε στὴν ἐλευθεροτυπία ἕνα κείμενον μὲ ἀρκετὲς λεπτομέρειες γύρω ἀπὸ τὰ παρασκήνια ποὺ παίχτηκαν στὸ Ἑλληνικό. Ὅλα τὰ κοράκια ἔπεσαν στὸ ὑποτιθέμενον «πτῶμα» ποὺ λέγεται Ἑλληνικὴ οἰκονομία, γιὰ νὰ λάβουν τὸ μερίδιο τῆς ἁρπακτῆς. (Λέγω ὑποτιθέμενον διότι δὲν ἔπεισαν γιὰ τὸ πτῶμα… Μόνον γιὰ τὴν ἁρπακτὴ ἔπεισαν…)

Ὁ Παμπούκης, διαμεσολαβητὴς «ὑψηλῶν προδιαγραφῶν», γιὰ ἄλλα ἐφρόντιζε κι ἄλλα τοῦ προέκυψαν! 

Συνέχεια

Φύγε κ. πρωθυπουργέ. Εἶσαι ἐπικίνδυνος!

Γράφει ὁ Ἀμφικτύων. Ἀλλὰ ποῦ γράφει; Σὲ κάποιον ποὺ γνωρίζει τὴν Ἑλληνικὴ γλώσσα; Μᾶλλον στὴν μητρικὴ τοῦ πρωθυπουργοῦ  ἔπρεπε νὰ γράψῃ ὁ Ἀμφικτύων. Περισσότερες πιθανότητες θὰ εἶχε νὰ διαβασθῇ!

ΦΥΓΕ κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ- ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ!!

Γράφει ο *Αμφικτύων
Η κατάσταση χειροτερεύει καθημερινά με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Η χώρα βυθίζεται στο χάος και στην καταστροφή . Καθώς οι φήμες περί χρεωκοπίας γίνονται κρωγμοί αρπακτικών «ορνέων» της διεθνούς τοκογλυφίας , Συνέχεια