Πῶς γίνεται αὐτό;;

                             

Πώς γίνεται;
Πώς είναι δυνατόν;;
Όταν  κοιτάς στα μάτια αυτόν τον παππού που κουβαλάει 111 χρόνια στην πλάτη του..,αυτό το ολοζώντανο κομμάτι της ιστορίας του Πόντου,που αυτά που έζησε, εμείς τα μαθαίνουμε από τα βιβλία και τις εξιστορήσεις,ενώ αυτός τα είδε να εκτυλίσσονται προστά στα μάτια του και που οι μνήμες αυτές ακόμα πονάνε…
Πώς γίνεται κάποιοι σήμερα, να του λένε πως αυτό που έζησε,δεν ήταν πραγματικό…ή ακόμα ακόμα χειρότερα,να του λένε πως οι ίδιοι έφταιγαν για ότι έπαθαν;
Γιατί καταφέρθησαν εναντίον του κράτους που ήταν »υπήκοοι»;;
Δεν έσφαξαν οι Τούρκοι την οικογένεια του;;….Δεν έκαψαν τα σπίτια και τα χωριά τους;…Δεν έφυγαν  από την πατρίδα τους κυνηγημένοι;; Συνέχεια

Μᾶς χωρίζει τὸ παγκόσμιον δίκαιον!

(Αὐτὸ τὸ ἔγραψε ἡ Σοφία πρὸ χθές. Δὲν προέλαβα νὰ τὸ δημοσιεύσω.. Εἶναι ὅμως πάντα ἐπίκαιρον! 
Φιλονόη.)

Σήμερα τιμοῦμε τὴν Μνήμη τῶν 353.000 Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, ποὺ ἐσφαγιάσθησαν ἀπὸ τίς ὀρδὲς τῶν νεοτούρκων καὶ τὰ τάγματα ἐκκαθαρίσεως τοῦ Σφαγέως κεμὰλ κατὰ τὴν περίοδο 1916 -1923… Συνέχεια

Ἐσεῖς ξεχάσετε.. Ἐμεῖς δὲν θὰ ξεχάσουμε ΠΟΤΕ!!!!

Δεν θα τιμήσουν την Ποντιακή Γενοκτονία, για να μη…προκαλέσουν!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=aKgBVOi91YQ&feature=player_embedded] Συνέχεια

Ἰδοῦ καὶ οἱ «γενοκτονημένοι» Τοῦρκοι!

 

Συγγνώμη, ἀλλὰ γελῶ! 
Δὲν ἄντεξα μὲ τὴν εἴδησιν!
Ἀκοῦς ἐκεῖ γενοκτονημένοι!
Μά καλά;  Συνέχεια

Οἱ «φίλοι» μας οἱ Ἁρμένιοι!

Τὸ διάβασα καὶ χαμογέλασα πικρά!

Οἱ Ἁρμενικὴ Ἐθνοσυνέλευσις ἠρνήθῃ νὰ ἀναγνωρίσῃ τὴν γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου καὶ τῶν Ἀσσυρίων ἀπὸ τοὺς Τούρκους!
Εἶχα κι ἐγὼ πάντως μίαν ἀγωνία…
Τώρα μοῦ ἔφυγε! Συνέχεια

Τοῦρκοι ζητοῦν ἀπὸ Τούρκους νὰ ἀναγνωρίσουν τὶς γενοκτονίες!

Παράξενο; 
Δὲν θὰ τὸ ἔλεγα!
Κάποιοι, σὲ ὅλον τὸν πλανήτη, ἔχουν ἀρχίσει καὶ συνειδητοποιοῦν πὼς ‘ἐὰν δὲν διεκδικήσουμε τὸ δικαίωμά μας στὸν δίκαιον τρόπο διαβιώσεως τότε αὐτὸ θὰ εἶναι καταστροφικό γιὰ ὅλους μας.
Ἐὰν μάλιστα δὲν ξεκινήσουμε ἀπὸ τὰ πασιφανῆ, τότε νὰ μὴν φωνάζουμε γιὰ τοὺς δικούς μας πόνους μόνον. 
Ὅλος ὁ πλανήτης εἶναι μία γειτονιά.. Ὅλοι οἱ Ἄνθρωποι κομμάτια ἀπὸ τὸ ὅλον! Κάθε σφαγή, κάθε γενοκτονία, κάθε ἁπλῆ ἀδικία εἶναι μία τσεκουριὰ στὰ θεμέλια τοῦ δικαιώματός μας νὰ διαβιοῦμε καὶ νὰ ζοῦμε. 
Ἐὰν λοιπὸν ἔως καὶ οἱ Τοῦρκοι ξεκίνησαν, τότε πᾶμε ἀκόμη καλλίτερα ἀπὸ ὅσο πίστευα! Συνέχεια