Ναί, θαυμάσια ἰδέα!!! Συμφωνῶ ἀπολύτως! Ἡ ἀνακύκλωσις πρέπει νὰ μπῇ στὴ ζωή μας μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο!
Ἀλλά….
Ὅταν ἀγοράζουμε ἀγαπητοί μου κάποιο προϊόν, μέσα στὴν τιμή του εἶναι καὶ τὸ κόστος τῆς συσκευασίας του.
Αὐτὰ ὅλα τὰ ὑλικά, ἐδῶ καὶ χρόνια, πηγαίνουν ὑπὲρ …ἀέρος!
Βλέπετε, κάποιοι ἔχουν φροντίσει γιὰ ἐμὰς πρὶν ἀπὸ ἐμάς!
Πληρώνουμε τὴν συσκευασία ἑνὸς προϊόντος καὶ μετὰ ξαναπληρώνουμε γιὰ νὰ ἀνακυκλωθῇ!!!
Συνέχεια





