
Δεν ξερω αν το προσέξατε, με τόσα πούχετε στο κεφάλι σας αλλά, από σήμερα, σ’ όλα τα γνωστά δημοσιογραφικά σάιτ και τις ιντερνετικές σελίδες των εφημερίδων, υπάρχει μία έντονη προσπάθεια να χαρακτηρισθεί «μη μνημόνιο» το 4ο Μνημόνιο που έφερε το …Τσακαλώτο και μία συντονισμένη εκστρατεία να εμφανισθεί ο ….μπάμιας ως γενναίος έναντι όλων.
Μέχρι και τα ΝΕΑ, στην ιντερνετική τους έκδοση, μιλούν σήμερα για «Aυστηρό μήνυμα το Συνέχεια



