Οἱ Βούλγαροι γελοιοποιοῦν τοὺς Σκοπιανούς!


Μεταξύ μας, ο Σκοπιανο μόνον γι γέλια εναι πλέον!
Τ,τι χουν χάσει τ μέτρον κα πασχίζουν πλέον ν πείσουν πς κόμη κα τν μερικνεκάλυψαν, εναι ναμενόμενον!
Τ,τι παραβιάζουν κάθε δυνατν συμφωνία εναι πλέον ντιμετωπίσιμον ς κάτι σύνηθες. 
Τ,τι πολιτεία μας μως εναι νύπαρκτος, εναι κάτι πο δν χωνεύεται μ τίποτα.
Στόν Καιάδα λοιπόν λοι αὐτοί πού τό παίζουν ἐκπρόσωποί μας καί καθημερινῶς μᾶς ξεπωλοῦν ὅσο ὅσο; Συνέχεια

«Βόρεια Μακεδονία» ἡ Βαρδάρσκα. Ἀπομένει ἡ ἔγκρισις τῆς Ἑλλάδος

Και το όνομα αυτής, “Βόρεια Μακεδονία”… Πρόταση για ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό κατέθεσε, όπως αποκαλύπτει σήμερα η iTabloid, στους αντιπροσώπους της Ελλάδας και των Σκοπίων ο απεσταλμένος του γ.γ. του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς. Η πρόταση του Μάθιου Νίμιτς παραδόθηκε στην ελληνική και τη σκοπιανή πλευρά χθες, σε κοινή συνάντηση στην έδρα του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη.

Οι Αμερικανοί έχουν ήδη εγκρίνει την πρόταση και πιέζουν προς την αποδοχή της από την ελληνική πλευρά, αν και αυτή των Σκοπίων εμφανίζει τις δικές της αντιρρήσεις. Φαίνεται πάντως πως η Ελλάδα δεν πρόκειται να “περάσει” τη θέση της ότι δεν αποδέχεται σύνθετη ονομασία που να περιέχει τη λέξη “Μακεδονία”. Άλλωστε, σύμφωνα με τον Νίμιτς, η πρόταση αυτή “καταρρίπτει” όποιες ελληνικές αντιρρήσεις περί καπήλευσης της ιστορίας και αλυτρωτισμού, λόγω του γεωγραφικού προσδιορισμού. Με λίγα λόγια, η Ελλάδα ετοιμάζεται να πέσει στην παγίδα…
Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο κ. Νίμιτς ανέφερε ότι η «νέα πρότασή» του είναι «συγκεκριμένη» και αναμένει από τις κυβερνήσεις των δυο χωρών να τη μελετήσουν «συνολικά, πολύ προσεκτικά και όχι αποσπασματικά», επισημαίνοντας ότι ενδεχομένως να επισκεφθεί την περιοχή (Αθήνα και Σκόπια) ή να πραγματοποιηθούν νέες συναντήσεις στη Νέα Υόρκη ή αλλού, όπως είπε, μέσα στους επόμενους δύο μήνες.
Διπλωματική πηγή ανέφερε ότι ο νέος γύρος συναντήσεων αναμένεται να είναι μετά το Πάσχα.
Ο κ. Νίμιτς δήλωσε ότι επιδεικνύει προσωπικό ενδιαφέρον ο ΓΓ του ΟΗΕ, ενώ ο αναπληρωτής ΓΓ του ΟΗΕ, υπεύθυνος για Πολιτικές Υποθέσεις, Τζέφρι Φέλτμαν, παρέστη στην αρχή της συνάντησης., ώστε να ενημερωθεί προσωπικά για την πορεία των συνομιλιών……. Συνέχεια

Ὅ,τι φοβόμασταν τήν ταὐτότητα τῶν βαρδαρσκανῶν τό ξέρατε;

Ἐγὼ μόλις τὸ ἔμαθα!!
Αὐτὰ βέβαια δὲν τὰ λέω ἐγὼ ἀλλὰ κάποιοι ποὺ ξέχασαν τὴν προέλευσί τους κι ἀπεφάσισαν νὰ καταργήσουν κάθε ἄλλον γύρω τους πρὸ κειμένου νὰ μὴν τοὺς ἀποδεικνύῃ πὼς εἶναι ….ἀνύπαρκτοι!

Τὸ νὰ ἰσχυρίζονται οἱ βαρδραρσκανοὶ ὅ,τι κατεβάσει ἡ κούτρα τους εἶναι σύνηθες…
Τὸ νὰ μᾶς ἀκυρώνουν ὡς φυλή, ἔθνος, λαό, ἐπίσης αὐτονόητον εἶναι. Ἐὰν δὲν ὑπάρχουμε μποροῦν ἄνετα νὰ Συνέχεια

ΜΑΤΕΛΑΣΠΟΒΙΤΣ δὲν γράφει!!!

 

Κι ὄχι μόνον δὲ γράφει, ἀλλὰ θέλω ἐδῶ καὶ τώρα τοὺς βαρδαρσκανοὺς νὰ μᾶς ποῦν τὸ τὶ γράφει. Καὶ νὰ τὸ ποῦν σωστά…

Διότι κάθε τους λάθος προσμετρᾶτε στὰ ὅσα τοὺς …ἐξαφανίζουν!!!

Συνέχεια

Κάναμε τό λάθος μέ τούς Σκοπιανούς, νά μή τό ἐπαναλάβουμε μέ τούς Τσάμηδες

Είναι απαραίτητο να επιδειχθεί η δέουσα προσοχή, στις διαφαινόμενες προθέσεις των Αλβανών να επιτείνουν τις προσπάθειές τους για δημιουργία “θέματος Τσάμηδων”

Είναι γνωστό ότι επί μακρά χρονική περίοδο το σκοπιανό ζήτημα δεν απασχολούσε καθόλου την ελληνική πολιτεία. Είτε διότι εξαναγκασθήκαμε από τους Συμμάχους μας να μη ενοχλούμε τον Τίτο, προκειμένου να μη στραφεί προς την ΕΣΣΔ, είτε από κακή εκτίμηση.

Γεγονός είναι, πως όποιος πριν από τρεις δεκαετίες τολμούσε να αναφερθεί στην προκλητικότητα των εν Ελλάδι φιλοσκοπιανών, αντιμετώπιζε την οργή της Πολιτείας, με το σαθρό επιχείρημα ότι είναι ελάχιστοι, και πως ασχολούμενοι μ’ αυτούς τους δίνουμε αξία. Πόσο ανόητη ήταν η αντιμετώπιση, φαίνεται από τα πράγματα.
Φοβούμαι πως το ίδιο πράττουμε και με τους Αλβανοτσάμηδες. Είναι αλήθεια, πως τόσο οι Σλάβοι όσο και οι Αλβανοί είναι υποκινούμενοι. Αυτοί που απεργάζονται τη δημιουργία μικρών προτεκτοράτων στα Βαλκάνια, κάνουν καλά τη δουλειά τους. Το πρώτο επομένως που πρέπει να εκτιμήσουν οι Έλληνες αρμόδιοι, είναι πως ο υποκινητής είναι αρκετά ισχυρός και προφανώς αντίπαλοί μας δεν είναι ο κ. Γκρούεφσκι στα Σκόπια ή ο κ. Ίντριζι στην Αλβανία.

Προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοιες, με το Σκοπιανό, δυσάρεστες καταστάσεις, είναι απαραίτητο να Συνέχεια

Ἡ Βαρδάρσκα χρηματοδότησε 2 ΜΚΟ στήν Ἑλλάδα!

 Έρευνες του ΣΔΟΕ με συμμετοχή της ΕΥΠ
Στη φάκα και φυσικά πρόσωπα

Οι περίεργες διαδρομές του χρήματος, ο σκοπός, αλλά και τα φυσικά πρόσωπα που έλαβαν «δώρα», βρίσκονται στο μικροσκόπιο έρευνας που ξεκίνησε το ΣΔΟΕ για μεταφορές μεγάλων χρηματικών ποσών από τα Σκόπια στην Ελλάδα, στα ταμεία ΜΚΟ και των προσώπων που τις διαχειρίζονται. Αυτή, είναι η… πρώτη όψη του νομίσματος, καθώς, όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, αφού από την πρώτη στιγμή «μυρίζει» ότι πρόκειται για εθνικό θέμα, στις έρευνες συμμετέχει και η ΕΥΠ.

Η δε Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, συνδέει τη δράση συγκεκριμένων οργανώσεων και πρόσωπα με κόμμα, το οποίο έχει ταχθεί υπέρ της αναγνώρισης της ΠΓΔΜ με το όνομα «Μακεδονία» και όλα όσα  απορρέουν από κάτι τέτοιο: Την αναγνώριση «μακεδονικής» γλώσσας, αλλά και «μακεδονικής» μειονότητας.

Εμβάσματα
Το σενάριο, μπορεί να μοιάζει με ακραίο κατασκοπευτικό θρίλερ, όμως η αποκάλυψή του (η ολοκλήρωση της έρευνας αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες) θα αποτελέσει Συνέχεια