Ρεσιτάλ ἀθλιότητος στόν δῆμο Πέλλης. Χάρτης μέ τό καλλιτεχνικό ὄνομα τῶν Σκοπίων στήν ἰστοσελίδα

Το θέμα δεν είναι τόσο απλό, ούτε τόσο “ελαφρύ”. Μιλάμε για τον Δήμο Πέλλας που έχει στην περιοχή του τον Ιερό αρχαιολογικό χώρο των Μακεδόνων,  την Αρχαία Πέλλα καθώς και πλήθος άλλων αρχαιολογικών ευρημάτων και ταφικών μνημείων. Ξυπνήστε επιτέλους, με δημόσιο χρήμα κάνετε φασιστική προπαγάνδα. Συνέχεια

24 Ἰανουαρίου 1991. Ὅταν οἱ Βαρδαρσκανοί ἵδρυσαν τήν «δημοκρατία τῆς Μακεδονίας»

To «Σκοπιανό», το πιο πρόσφατο στάδιο του «Μακεδονικού», ως πρόβλημα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής προέκυψε από τη διάλυση της ενιαίας Γιουγκοσλαβίας, στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Σε μια περίοδο που η Ελλάδα ομφαλοσκοπούσε (Ειδικό Δικαστήριο κλπ.), η “Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας” εκδήλωνε τη βούλησή της να αποσχιστεί από τη Γιουγκοσλαβία. Με το όνομα “Δημοκρατία της Μακεδονίας”, με σύμβολο το αστέρι της Βεργίνας και με αλυτρωτικές «κορώνες», αναζήτησε τη δική της ταυτότητα και μια θέση στη διεθνή κοινότητα ως ανεξάρτητο κράτος στις 24 Ιανουαρίου 1991. Συνέχεια

«Ναί, παίρνω μισθὸ 7.000 εὐρῶ…» (ἀναδημοσίευσις)

«…Καὶ οἱ βαρδαρσκανοὶ (σκοπιανοὶ) εἶναι Μακεδόνες.»

Εἴμαστε ὅ,τι ψηφίζουμε. Μὴ μᾶς κάνῃ ἐντύπωση.

Συνέχεια

Κήδεψαν πάλι οἱ Σκοπιανοί τήν Ἑλλάδα σέ καρναβάλι

 

Και φέτος δεν έλειψαν οι προκλήσεις κατά της Ελλάδας. στο καρναβάλι της πόλης  Βέβτσανη στα Σκόπια.

Μεταμφιεσμένοι Σκοπιανοί, περιέφεραν τον … τάφο της χώρας μας,  σκεπασμένο με την ελληνική σημαία και την ένδειξη «Yunanistan»  και «Hell-ass» (φωτογραφίες απο www.history-of-macedonia.com).

Στην καρναβαλική παρέλαση, εμφανίστηκαν και πανό με χάρτες της «Μεγάλης Μακεδονίας» και με τον 16ακτινο ήλιο της Βεργίνας

Πέρυσι  η «κηδεία της Ελλάδας», όπως αποκαλέστηκε από τους διοργανωτές και συμμετέχοντες, αποτέλεσε το κεντρικό θέμα της καρναβαλικής εκδήλωσης, όπου  παρουσιάστηκε ένα φέρετρο, τυλιγμένο με τη σημαία της Ελλάδας και με ένα κηδειόχαρτο στο οποίο αναφερόταν μεταξύ άλλων: Συνέχεια

Ποῦ καταντήσαμε; Στὴν σκοπιά!

Ἡ Ἤπειρος ῥημάζεται, καθῶς φυσικὰ κι ὅλη ἡ χώρα.
Εἰδικῶς ὅμως ἐκεῖ τὰ πράγματα εἶναι πολὺ ἄσχημα…

Οὔτε τιμωρία νὰ μᾶς εἶχαν…
Ἔπεσε ὁ ἄνθρωπος νὰ κοιμηθῇ καὶ τὸ πρωΐ τοῦ ἔλειπαν πενήντα (50) δένδρα.
Ἅρπαξαν τὸν χρυσό, τὸ μετρητό, τὰ αὐτοκίνητα, τὰ τρόφιμα, τὶς προτομὲς τῶν ἡρώων καὶ τώρα ἁρπάζουν τὰ δένδρα, τὰ ξύλα, τοὺς σοβάδες ἀπὸ τὰ ξωκκλήσια,  μαζὺ μὲ τὶς τοιχογραφίες.
Συνέχεια

Μά ὑπάρχουν Ἕλληνες στήν Βαρδάρσκα; (Σκόπια)

Οἱ κυβερνῶντες τό γνωρίζουν;
Μπᾶααα…
Αὐτοὶ τὸ μόνον ποὺ θέλουν νὰ γνωρίζουν εἶναι τὸ ἐὰν ἔχουν μαζευτῇ στὸν λογαριασμό τους τὰ μισθά τους!!!
Τί νά κάτσουν τώρα νά ἀσχολοῦνται μέ Ἕλληνες ἀνά τόν πλανήτη; 
Καί γιατί νά τό κάνουν;
Οἱ ἐντολές τους εἶναι νὰ ἐξαφανίσουν κάθε λογῆς Ἕλληνα ἀπὸ τὰ πέρατα τῆς Γῆς, ὄχι νὰ τὸν στηρίξουν καὶ νὰ τὸν Συνέχεια