Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να έχουμε αυταπάτες από αυτές τις αναλαμπές..
Είναι ήδη προσυμφωνημένα όλα για το όνομα και φυσικά δεν θα μας αρέσει καθόλου αυτή η συμφωνία!
Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να έχουμε αυταπάτες από αυτές τις αναλαμπές..
Είναι ήδη προσυμφωνημένα όλα για το όνομα και φυσικά δεν θα μας αρέσει καθόλου αυτή η συμφωνία!
Θα μου πείτε, ότι ο καθηγητής είπε τα αυτονόητα..
Σίγουρα,αλλά σε μια εποχή όπου οι ιστορικοί και οι καθηγητές παγκοσμίως,που διδάχτηκαν και διδάσκουν την πραγματική ιστορία και ξέρουν την αλήθεια,ποιούν την νήσσαν όσον αφορά αυτό το τεράστιο θέμα της παραχάραξης της ιστορίας μας ,το ότι κάποιοι σπάνε την …ομερτά και μιλούν,γι’αυτό και μόνο πρέπει να το δημοσιεύουμε και να το κάνουμε όσο το δυνατότερο γνωστό!
Προφανῶς, ἀξιότιμε καθηγητὰ Ἀλέξανδρε Μαλλιᾶ, συμβουλεύεις καὶ προειδοποιεῖς τοὺς Βαρδαρσκανούς νὰ παύσουν τὸν ἀλυτρωτισμόν, (ποῖον ἀλυτρωτισμὸν, ἀφοῦ πρόκειται ἀποκλειστικῶς καὶ μόνον περὶ ἐπεκτατισμοῦ), καὶ νὰ ἐπιδιώξουν νὰ ἐξασφαλίσουν τὸ ὄνομα «Μακεδονία» ὡς πρῶτον βῆμα, ἔστω καὶ ἐν μέρει, καὶ κατόπιν ἐκ θέσεως ἀσυγκρίτως ἰσχυροτέραν νὰ συνεχίσουν ἀκάθεκτοι τὴν πολιτικὴν τῆς διαβρώσεως, καὶ τῆς «ἀπελευθερώσεως» ἢ «ἀλυτρωτισμοῦ», μέχρις τελικῆς νίκης των, διὰ τὴν ὁποίαν, εἶμαι ἀπολύτως βέβαιος ὅτι θὰ εὑρεθοῦν πάμπολλοι «φίλοι» μας νὰ τοὺς βοηθήσουν ὅταν ἔλθῃ ἡ μεγάλη δι᾿ αὐτοὺς στιγμὴ. Ἤδη 120 καὶ πλέον χῶραι τοὺς ἔχουν ἀναγνωρίσει ὡς «Μακεδονία» καὶ ὁ κατάλογος συνεχῶς αὐξάνεται!
Το παραδέχθηκαν στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι Στουρνάρας-Σταικούγας.
Μόνον μέσω του κυνισμού, μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί το αίσχος, που χαρακτηρίζεται επικοινωνιακά, παραμονή της Ελλάδας στον «σκληρό πυρήνα» της ευρωζώνης. Και μόνον με σκληρή ειρωνεία οι δηλώσεις της κυβέρνησης περί ελληνικής διαπραγμάτευσης με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες. Συνέχεια