Κι ἐάν οἱ ἐκλογές εἶναι ἄκυρες;

Γι ν στρώνεται λόκληρος δικηγορικς σύλλογος κα ν ξεκιν τς καταγγελίες, κάτι δν πάει καλά.
Διαβάζοντας φυσικ κα τος λόγους γι τος ποίους θεωρε τς κλογς κυρες, τότε, ν κασχετη μ τ νομικά, ντιλαμβάνομαι πς ο παρατυπίες εναι πολ περισσότερες π ατς ποντέχονται.
χι δλα δ πς περιμέναμε κάτι καλλίτερο, πνα σύστημα πο μόνον σ παρατυπίες, παρανομίες κα παραλογίες μς χει μάθει… λλ νά… 
Εναι κνευριστικότατον ν βλέπουμε τφθαλμοφανῆ, νχουμε τν νόμο μ τ μέρος μας κα ν μ κουνιέται οτε νας εσαγγελες ατεπάγγελτα,πρ κειμένου νρευνήσ τ θέμα.
Συνέχεια

And the winner is (again)…

              

Στις σημερινές διαδικτυακές μου ”τσάρκες”,πέτυχα μια ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος,κάπως διαφορετική από τις άλλες.
Σίγουρα διασκεδαστική και την μοιράζομαι μαζί σας…
Συνέχεια

Πόσο ἀξίζει ἡ ἀξιοπρέπεια τῶν Ἑλλαδιτῶν τό 2012;

Πρῶτα πᾶς καὶ τοὺς Ξαναψηφίζεις καὶ μετὰ στήνεσαι στὴν οὐρὰ γιὰ τὰ τζαμπὲ ζαρζαβάτια… ὡσὰν μηρυκαστικὸ* ποὺ εἶσαι… Λαουτζίκος ἐς ἀεί!

*μηρυκαστικὸν: τὸ θηλαστικὸν ΖΩΟΝ ποὺ ἀναμασσᾷ τὴν τροφή του… ἤτοι τὰ βοοειδῆ, ἀμνοειδή, αἰγοειδή…
Μπεεεεὲ ἢ μουυυυυυυυυῦ… τὸ ἴδιο εἶναι…
Συνέχεια

Nigel Farage: «Οἱ Ἕλληνες πάσχουν ἀπὸ τὸ σύνδρομο τῆς Στοκχόλμης»

Τώρα τι να του πεις; Οτι δεν έχει δίκιο;
Από όποια άποψη και να το δεις, έχει δίκιο..
Αλλά δεν τα ξέρεις όλα αγαπητέ Νιλ. Οι Ελληνες δεν πάσχουν μόνο από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αλλά κι από το σύνδρομο του ραγιά..
Τι είναι αυτό; Που να στα λέω τώρα….και τι να καταλάβεις;; Συνέχεια

BBC: «Τὸ κόμμα τοῦ Μνημονίου σὲ προσπάθεια Συμμαχίας».

netakias

Τι εννοεί;

Οτι οι Ελληνες Υπερψήφισαν τα εξής :
Συνέχεια

Τὸ πραγματικὸ διακύβευμα τῶν ἐκλογῶν.

Άραγε τι άλλαξε από τις προηγούμενες εκλογές, ώστε να ξαναγυρίσουν οι ψηφοφόροι στα μνημονιακά κόμματα;
Δεν είναι αυτοί που παρέδωσαν την εθνική κυριαρχία στον Ράχενμπαχ και στον Φούχτεν;
Δεν είναι αυτοί που απεμπόλησαν το δικαίωμα ασυλίας της εθνικής περιουσίας;
Δεν είναι αυτοί που ξεπουλάνε την δημόσια περιουσία μέσω τους ειδικού οργανισμού που δημιούργησαν;
Δεν είναι αυτοί που έχουν υπογράψει την δανειακή σύμβαση κάτω από το εγκληματικό Αγγλικό δίκαιο;
Δεν είναι αυτοί που έχουν υπογράψει ότι από τα κρατικά έσοδα πρώτα θα πληρώνονται οι δανειστές και με ότι μείνει θα πληρώνονται οι μισθοί , οι συντάξεις και το κοινωνικό κράτος;
Δεν είναι αυτοί που έχουν ασπαστεί πλήρως την παγκοσμιοποίηση, ισοπεδ
Συνέχεια