ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ…
Το Μάιο έγραφαν στα blog:
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ…
ΥΠΟΨΙΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ… Συνέχεια
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ…Το Μάιο έγραφαν στα blog:
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ…
ΥΠΟΨΙΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ… Συνέχεια
Γιὰ νὰ στρώνεται ὁλόκληρος δικηγορικὸς σύλλογος καὶ νὰ ξεκινᾶ τὶς καταγγελίες, κάτι δὲν πάει καλά.
Διαβάζοντας φυσικὰ καὶ τοὺς λόγους γιὰ τοὺς ὁποίους θεωρεῖ τὶς ἐκλογὲς ἄκυρες, τότε, ἄν καὶ ἄσχετη μὲ τὰ νομικά, ἀντιλαμβάνομαι πὼς οἱ παρατυπίες εἶναι πολὺ περισσότερες ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἀντέχονται.
Ὄχι δῆλα δὴ πὼς περιμέναμε κάτι καλλίτερο, ἀπὸ ἕνα σύστημα ποὺ μόνον σὲ παρατυπίες, παρανομίες καὶ παραλογίες μᾶς ἔχει μάθει… Ἀλλὰ νά…
Εἶναι ἐκνευριστικότατον νὰ βλέπουμε τὰ ὀφθαλμοφανῆ, νὰ ἔχουμε τὸν νόμο μὲ τὸ μέρος μας καὶ νὰ μὴ κουνιέται οὔτε ἔνας εἰσαγγελεὺς αὐτεπάγγελτα,πρὸ κειμένου νὰ ἐρευνήσῃ τὸ θέμα.
Συνέχεια
Τὴν περασμένη ἑβδομάδα ἤμασταν ἰδιαιτέρως ἐκνευρισμένες, κι ἐγὼ καὶ ἡ Μαρία, καὶ πιάσαμε τὸν Θεοδωρίδη ἀπὸ τὰ μοῦτρα…
Σήμερα ὅμως ἔρχεται ὁ ἱστορικὸς Φωτιάδης γιὰ νὰ ὁλοκληρώσῃ τὴν δική μας ἀπάντησιν καὶ νὰ τὴν τεκμηριώσῃ. Ὅχι, δὲν παραθέτει στατιστικὰ στοιχεῖα.. Αὐτὰ ἄς τὰ ἀναζητήσῃ ὁ Θεοδωρίδης. Καταθέτει τὶς γνώσεις ἐτῶν γύρω ἀπὸ τὴν μελέτη τῆς γενοκτονίας!
Θὰ περιμέναμε βέβαια ἀνταπάντησιν ἀπὸ τὸν Θεοδωρίδη.
Ἁλλὰ φαντάζομαι πρὸς ὥρας λουφάζει… Ξέρει αὐτός…
Ἔριξε τὰ δηλητήριά του καὶ πιστεύει πὼς ἔκλεισε πρὸς ὥρας «ἡ δουλειά»…
Δὲν ἀντιλαμβάνεται ὅμως πὼς μόλις ἀνοίξαμε ἐμεῖς τὶς δουλειὲς τοῦ νοικοκυρέματος! Μόλις! Συνέχεια
Ἡ ΕΛΣΤΑΤ πετάει τό μπαλάκι στό ὑπουργεῖο οἰκονομικῶν. Οἱ ἄχρηστοι πού μᾶς κυβερνοῦν καί οἱ σύν αὐτοῖς παίρνουν τό μισθό τους κανονικότατα καί δέν προσφέρουν κανένα ἔργο. Ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι στό πῦρ τό ἐξώτερον; Μᾶλλον ὅτι περισσέψει. Σέ λίγο καιρό θά παίρνουμε δάνεια γιά νά πληρώνονται τά δάνεια, οἱ προδότες πού μᾶς κυβερνοῦν καί αὐτοί πού τούς στηρίζουν (ἤ ἐκβιάζουν). Οἱ ἀπογραφεῖς τοῦ Μαΐου εἶναι ἀκόμη ἀπλήρωτοι. Τόν ἄλλο μῆνα, ἀκούγεται, θά ἀφήσουν ἀπλήρωτους μισθωτούς καί συνταξιούχους γιά νά πληρωθοῦν οἱ ὑποχρεώσεις τοῦ κράτους. Μέσα σέ αὐτές εἶναι καί οἱ μισθοδοσία τῶν βουλευτῶν καί τῶν πραιτοριανῶν τους. Σίγουρα πράγματα. Ὁ παππᾶς εὐλογᾶ πρῶτα τά γένια του.
Διάβαζα στὸ defencenet τὰ παρακάτω:
Εθνική αιμορραγία: 1.000.000 λιγότεροι Έλληνες μέσα σε μια δεκαετία!
Ανατριχιαστικά είναι τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού που δόθηκαν στην δημοσιότητα και δείχνουν μία Ελλάδα που όχι απλώς γερνάει, αλλά μία Ελλάδα που έχασε μέσα σε μόλις δέκα χρόνια περισσότερο από 1.000.000 Έλληνες (!) στην χειρότερη δεκαετία από την δεκαετία του 1940!
Ακόμα και στην δεκαετία του ’40 για την ακρίβεια, δεν είχε υπάρξει Συνέχεια
Εἶναι θαυμάσιο νὰ ἔχῃς μίαν κυβέρνησι ποὺ ἐνδιαφέρεται εἰλικρινῶς γιὰ τὰ ἐθνικὰ θέματα. Εἶναι καὶ τραγικόν νὰ ἔχῃς μίαν κυβέρνησι ποὺ καταστρέφει κάθε σημεῖο στηρίξεως τῶν ἐθνικῶν δεδομένων. Κάτι τέτοιο, πράγματι τραγικό (ὅσο καὶ γελοῖο) ζοῦμε καθημερινῶς ὅλο καὶ πιό ἔντονα. Δεκαετίες καὶ δεκαετίες τώρα. Τὰ παρακάτω εἶναι σημαντικότατα στοιχεῖα ποὺ ὄφειλαν οἱ κρατικοὶ λετουργοὶ νὰ ἔχουν στὶς ἀποσκευές τους, σὲ κάθε συζήτησι-διαπραγμάτευσι μὲ τοὺς ἀχορτάγους γείτονες. Ἔως ὅμως ἐκείνης τῆς στιγμῆς ποὺ θὰ ἔχουμε πράγματι ἱκανοὺς ἡγέτες, καλὸ θὰ ἦταν τὰ ἔγγραφα αὐτὰ νὰ προστατευθοῦν ἀπὸ τοὺς ἡγέτες. Διότι μὲ τὰ μυαλά τους (;;;;;) καὶ τὶς «ἰδέες» τους, μᾶλλον πρὸς ὄφελος τῆς Ἀγκύρας πάλι θὰ χρησιμοποιηθοῦν!