Ἐγὼ εἶμαι χασάπης… Ἐσύ κάθεσαι νά σέ χειρουργήσῳ;

Ἐγὼ εἶμαι χασάπης... Ἐσύ κάθεσαι νά σέ χειρουργήσῳ;Ναι, είναι σημαντική είδηση ότι ο πρωθυπουργός διόρισε τον ξάδερφό του, Γιώργο Τσίπρα, στο Υπουργείο Εξωτερικών, σύμβουλο του υπουργού. Πιο σημαντική όμως είναι ότι ο ξάδερφος ΔΕΝ είναι διεθνολόγος (δηλαδή Πολιτικός Επιστήμονας που έχει ειδίκευση στα ζητήματα της Διεθνούς Πολιτικής και των Διεθνών Σχέσεων) όπως γράφουν τα διάφορα ΜΜΕ, αλλά ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Ο Γιώργος Τσίπρας απλά αρθρογραφεί πάνω σε θέματα διεθνών σχέσεων. Αυτό δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να τον πλασάρει (ή να πλασάρεται) ως ειδικό σε ζητήματα διεθνούς πολιτικής, αντικείμενο που σπουδάζεται στα πανεπιστήμια. (Και ο Νανόπουλος ξέρει να φυτεύει ντομάτες, αλλά γεωπόνος δεν είναι).

Συνέχεια

Κι ἐνᾦ ἡ Πατρίδα ψυχοῤῥαγεῖ….

Κι ἐνᾦ ἡ Πατρίδα ψυχοῤῥαγεῖ....Τὸ πολιτικὸ κατεστημένο τῆς χώρας ἁλωνίζει ἐνῶ λιγοστοὶ τυχεροὶ ἐργαζόμενοι παλεύουν νὰ κρατήσουν τὴν δουλειά τους…
Δεξιοὶ ψηφοφόροι ἀπογοητευμένοι ψάχνουν τὴν τιμωρία τους ἀνάμεσα στὸ ἀποκρουστικὸ πρόσωπο τοῦ ναζισμοῦ καὶ στὴν μυρουδιὰ τῆς καμνένης σάρκας τοῦ Διστόμου… κι ἂν ἐνοχλῇ ἡ μυρουδιά, ὑπάρχει καὶ τὸ γκέτο τοῦ Κολωνακίου… ἐκεῖ ποὺ δὲν μυρίζει τίποτα… ἐκτὸς ἀπὸ φθηνὸ πατσουλί…
Συνταξιοῦχοι ἐπαιτοῦν τὴν δεδουλευμένη σύνταξή τους… Συνέχεια

Καὶ ἔφυγε ἡ τρόικα…

Καὶ ἔφυγε ἡ τρόικα...Ἡ Τρόικα πλέον ἔφυγε…. Θὰ λέγεται Θεσμοί…..
Τὸ μνημόνιο πάει.. τελείωσε… Τώρα ὀνομάζεται «νέο πρόγραμμα»!!! Μεγάλη ἐπιτυχία!
Συνέχεια

Θά τολμήσουν οἱ ἑλληνόφωνοι νά καταδικάσουν τήν πυρπόλυσιν ναοῦ ἀπό τό Ἰσραήλ;

Θά τολμήσουν οἱ ἑλληνόφωνοι νά καταδικάσουν τήν πυρπόλυσιν ναοῦ ἀπό τό Ἰσραήλ;Ισραηλινοί πυρπόλησαν Ελληνκή Εκκλησία στην Ιερουσαλήμ.
Οι Τούρκοι καταδίκασαν ήδη την πρόκληση αυτή.

Ο Σαμαράς κι ο Βενιζέλος θα τολμήσουν να την καταδικάσουν;
Η κυβέρνηση θα απαιτήσει από τον Νετανιάχου να συλλάβει και να φυλακίσει τους νεοναζί Ισραηλινούς; Συνέχεια

Οἱ ὕαινες ἐπανέρχονται (γιὰ τὸ …«καλό» μας!)!!!

Οι ύαινες επανέρχονται να …«επενδύσουν»  στην …«επανάσταση», πάντα για το «καλό μας»!

Έρχονται να …«μοιράσουν» λεφτά…
Δηλαδή να σκουπίσουν ότι έμεινε…
Ειδικά τώρα που έρχεται η ώρα πληρωμής οφειλών σε ΔΝΤ και ΕΚΤ. Συνέχεια

Τί θέσιν λαμβάνει ὁ Καμμένος γιά τήν «κάρτα δουλοποιήσεως τῶν πολιτῶν»;

Στὰ κοινωνικὰ δίκτυα ἀποφεύγω νὰ ἔχω «γύρω μου» κουδουνισμένα. Εἶτε φαίνονται ὡς ὀρθά, εἶτε ὄχι, δὲν μοῦ ἀρέσουν οἱ θέσεις τους, τὰ ἀφεντικά τους καὶ οἱ προορισμοί τους. (Πλὴν ἑνὸς κουδουνισμένου, ποὺ …κατὰ λάθος τὴν πάτησα καὶ …«ἔμπλεξα», διαδικτυακῶς πάντα, γιὰ λίγο μαζύ του!!!)
Μαθαίνω, ὅσα μαθαίνω, ἀπὸ φίλους καὶ γνωστοὺς ποὺ ἔχουν κάποιες ἐπαφὲς μαζύ τους, πραγματικὲς ἤ διαδικτυακές.
Αὐτὴ ἡ στάσις μου εἶναι καὶ καλὴ καὶ κακή.
Καλὴ γιατὶ δὲν ἀσχολοῦμαι νυχθημερὸν μὲ τὴν κάθε κοτσάνα τους καὶ κακὴ διότι …«χάνω ἐπεισόδια», κάποιες φορές. Συνέχεια