Διαβάζουμε κάποια πράγματα που κανονικά θα έπρεπε να διαβάζουν οι ψηφοφόροι του …«επαναστατικού» ΣΥΡΙΖΑ.
Εγκεκριμένος ο «αριστερός» Τσίπρας κι από το «Αμερικανικό» Λόμπι των Ιμπεριαλιστών.
Ήσυχοι οι τοκογλύφοι για το Τραπεζικό Σύστημα κατά την …«επανάσταση» του ΣΥΡΙΖΑ.
Το Λόμπυ είναι χαρούμενο που δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ Ρωσσική επιρροή στα κανάλια και στο τραπεζικό σύστημα, γι’αυτό άλλωστε οι «επαναστάτες κι αντισυστημικοί» του ΣΥΡΙΖΑ προβάλλονται μετά μανίας ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ από τα ΜΜΕ των εφοπλιστών.
Μετά τις εκκαθαρίσεις της 17ΝΟΕΜΒΡΗ-ΜΟΣΑΝΤ όλα τα ΜΜΕ, αλλά και οι περισσότεροι εφοπλιστές, υπηρετούν πλέον το Λόμπυ.
Συνέχεια
Παπασταῦρος, Λαζαρίδης, Πρωτόπαπας.

Ἔχουμε να κάνουμε μὲ τελείως διεφθαρμένους πολιτικοὺς καὶ μὲ ἔνα πολιτικὸ σύστημα πατσαβούρα.
«Πιστεύω ότι εγώ μπορεί να σώσω τη χώρα»