Παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος:
Επί πρωθυπουργίας ΓΑΠ, το 2010, αποχωρήσαμε κακήν κακώς από τις αγορές με κρατικό χρέος 125% του ΑΕΠ των 235 δις, ανεργία 10% και 260 δις ευρώ καταθέσεων με καθυστερημένες οφειλές προς το κράτος 35 δις, επειδή ήμασταν αναξιόχρεοι. Συνέχεια



