
- Πριν κάποια χρόνια, εδώ στο Στρασβούργο, περπατούσα στους διαδρόμους του Ευρωκοινοβουλίου, μαζί με τον φίλο μου Σταύρο Δήμα, που ήταν τότε Επίτροπος Περιβάλλοντος της ΕΕ.
Συνέχεια

Κάποιοι «παλιοί» μου φίλοι μπορεί να το θυμούνται, γιατί το έχω ξαναγράψει.
Όταν είχε βγει εκείνο το βίντεο με τον Ζαχόπουλο, να δηλώνει στην ταλαίπωρη Τσέκου, ότι από τα @ρχίδια του έχει περάσει μέχρι και ο Καραμανλής ο μπούρδας, ρώτησα τον Σταύρο Δήμα, εδώ στο Στρασβούργο, αν ευσταθούν αυτές οι σοβαρές καταγγελίες. Συνέχεια