
- Πριν κάποια χρόνια, εδώ στο Στρασβούργο, περπατούσα στους διαδρόμους του Ευρωκοινοβουλίου, μαζί με τον φίλο μου Σταύρο Δήμα, που ήταν τότε Επίτροπος Περιβάλλοντος της ΕΕ.
Συνέχεια

Ἀκόμη ἕνας …περιττὸς δολοφόνος νεκρός.
Ὅπως τόσοι καὶ τόσοι ἄλλοι στὴν σύγχρονο ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητος…
Φωτογραφία του δράστη έδωσαν. Των θυμάτων δεν έδωσαν.
Ονόματα και φωτογραφίες των νεκρών του Στρασβούργου, γιατί δεν δίνουν οι γαλλικές αρχές;
Εμένα ρωτάς;
Μπορεί να είναι ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Πες, πες ξύπνησαν και οι Γαλλοι «συνάδελφοι» και ρωτούν ποιοι ήταν τα θύματα…
Γαλλία…
Ξανὰ ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ στὸ Στρασβοῦργο, μὲ τρεῖς νεκροὺς καὶ περισοτέρους ἀπὸ δέκα τραυματίες!
Τι να πρωτοθυμηθώ, λοιπόν….
Τον Αντωνάκη, τον κρυψίνου, δειλό και συνεσταλμένο ευρωβουλευτάκο που, με μηδαμινή παρουσία στα ευρωκοινοβουλευτικά δρώμενα, αρνιόταν να δώσει συνέντευξη-ρουτίνας ακόμη και για το Κανάλι της Βουλής;
Διετέλεσε πρωθυπουργός της χώρας.
Τον Βαγγέλη που τον υποδέχθηκα ως Γενικός Γραμματέας της Ενώσεως Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, στην Γενική Συνέλευση της Ενώσεως στην Θεσσαλονίκη και με προσπέρασε, χωρίς να με χαιρετίσει, αναζητώντας το βήμα για να κάνει την …ομιλία του;
Υπήρξε αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως και υπουργός Εξωτ Συνέχεια