Ἡ «φασιστική» Ἑλληνικὴ σημαία.

«Διευθυντὲς σχολείων ἀρνοῦνται νὰ βάλουν τὴν Ἑλληνικὴ σημαία στα σχολεῖα, γιατὶ εἶναι «φασισμός» ἢ ἐπειδὴ φοβοῦνται μὴν χαρακτηριστοῦν φασίστες»!!

Βασίλης Μιχαλολιάκος, δήμαρχος Πειραιῶς

Αὐτὴ ἡ καταστάσῃ εἷναι δημιούργημα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ποὺ ἔχει καπηλευθεῖ τὸ ἐθνικό μας σύμβολο μὲ τὸν χειρότερο τρόπο.

Ὅσοι ἀπὸ σᾶς ἀνήκετε σ’ αὐτὴ τὴν παρατάξη δὲν ἔχετε ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να καταγγέλλετε σὰν ἀνθέλληνες ὅσους ντρέπονται ἤ φοβοῦνται νὰ κρατήσουν τὴν Ἑλληνικὴ σημαία!!
Δικό σας ἔργο εἶναι!

Μὲ τὶς δικές σας πράξεις δίνετε λαβὴ νὰ χαρακτηρίζονται φασίστες ὅλοι οἱ πραγματικοὶ πατριῶτες, ἀπὸ τοὺς ἀνθέλληνες θολοκουλτουριάρηδες ἐθνομηδενιστές!
Ἔσεις τοὺς δίνετε πάτημα, καὶ μάλιστα τὸ κάνετε σκόπιμα!

Νίκος Μιχαλολιάκος, γ.γ. χρυσῆς αὐγῆς

Γκέγκε ζῷα;;

Καὶ ἂν ἔχετε τὴν ἐντύπωση, ἐπειδὴ ὁ ἀρχηγὸς σᾶς εἶναι στὴν φυλακή, ὅτι δὲν εἶναι συστημικὸ τὸ κόμμα σας, πλανᾶστε οἰκτρά!!

Τὰ ἔχουν συνεννοηθεὶ ὅλα αὐτὰ μεταξύ τους κορόιδα!!!

Ντιάνα Ζηκοπούλου

σχετικὰ θέματα, καὶ πολὺ ἐπίκαιρα:

Ὄχι, ὄχι, ὁ Φράγκος δὲν θέλει νὰ φτιάξῃ κόμμα.

Ἡ ποινικοποίησις τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας!!!

Κρατᾶς Ἑλληνική σημαία; Εἶσαι φασιστόμουτρο!

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

12 thoughts on “Ἡ «φασιστική» Ἑλληνικὴ σημαία.

  1. Η αλήθεια είναι ότι τα ζώα που τρέφονταν με τα αγαθά της δημοκρατίας και του κοινοβουλευτισμού για χρόνια, είναι λογικό σήμερα να τα βάφουν όλα μαύρα. Το θέμα είναι να αναγνωρίζει ο καθείς την αξία του, άν αυτά που λέει τον καθιστούν ένα ζώον που εξυπηρετεί τα κατώτερά του ένστικτα και μόνο, ή άν θέλει να ξεχωρίσει πραγματικά απ τον όχλο των γραικύλων και του διαδικτυακού ορυμαγδού απόψεων, με τον νού και την λογική, έτσι ώστε να γίνει άνθρωπος. Με βασική αρχή την λογική ο άνθρωπος απευθείνεται στους συνανθρώπους του και η μαιμού στις μαιμούδες. Μπορούμε να γίνουμε άνθρωποι και να συζητήσουμε για το σύστημα, για τους κινδύνους του και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε σήμερα να το αντιμετωπίσουμε. Όχι απλά να αντιδράσουμε τρώγοντας μπανάνες. Και σίγουρα θα πρέπει κάποιος άξιος μεταξύ των ανθρώπων να μας καθοδηγήσει. Θα προέρχεται σίγουρα απ την βουλή γιατί στον Παπαδόπουλο γυρίσατε την πλάτη ζώα.

  2. Τα έχω με την αχαριστία μερικών που έχουν την παιδεία και ίσως την μόρφωση, αλλά προφανώς χάσαν την υπομονή τους με την κομματοκρατία που μας έφτασε ώς εδώ. Ένας απ τους σκοπούς του συστήματος είναι και αυτός άλλωστε, να σε κάνει να τα μπιστίξεις και να μήν ασχολείσαι μαζί τους. Όμως στην βουλή σήμερα υπάρχουν και απλοί άνθρωποι, γεωπόνοι, επιχειρηματίες, στρατιωτικοί, κοινοί βιοπαλαιστές που μετράνε λίγο καιρό στην βουλή και δέν είναι όμοιοι με τους σαπιορήτορες και τους εργατοπατέρες των γηραιών κομμάτων. Ούτε έκλεψαν τα χρήματα κανενός. Άν λοιπόν αυτοί που έχουν την παιδεία, οι συνειδητοί δέν αποφασίσουν έστω και από ανάγκη (που τονίζεις συχνά, γιατί ώς προς την ιδεολογία και με την πλύση εγκεφάλου που έχουν κάνει τα κανάλια, πολλοί μπορεί να έχουν τις διαφωνίες τους, αλλά ώς προς το μείζον, το να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου και ασφάλειας) δέν αξιοποιήσουν την ψήφο τους, θα καταντήσουμε πολύ χειρότεροι. Σε λίγα χρόνια θα μας δίνουν παγωτό και θα το βάζουμε στην τσέπη για να το φάμε αργότερα, όπως κάναν οι πρώτοι αλβανοί που εξήλθαν του παραδείσου Χότζα. Γιατί καλώς η κακώς σε μία δημοκρατία αποφασίζει η πλειονότητα, η μάζα και άν οι ελάχιστοι πιστοί δέν κάνουμε το καθήκον μας, θα το κάνουν οι γραικύλοι και οι λαθροέποικοι για μας. Για να επιστρέψω στην άποψη της κυρίας Ντιάνας και όσους έχουν τις διαφωνίες που έχουν με την Χρυσή Αυγή, άν και η άνοδός της σε ποσοστά είναι σίγουρη, δηλαδή τί άλλο περιμένουν να δούν για να καταλάβουν ότι είναι το μόνο αντισυστημικό κόμμα. Δέν συμεριζονται την πρωτοφανή αδικία που έχει υποστεί; Δέν τους νοιάζει που έχει καταργηθεί το σύνταγμα και αντί να πηγαίνουν οι κλέφτες φυλακή πάνε αυτοί που λένε την αλήθεια; Είναι λογικό να καθόμαστε ανενόχλητοι και να λέμε, ά η Χρυσή Αυγή φταίει που θα έρθει το αντιρατσιστικό, ά η Χρυσή Αυγή φταίει που καπιλεύτηκε την σημαία. Aφού ρε Έλληνα είσαι ήδη ένα τίποτα εξαρτώμενο πλήρως απ τους ξένους, αφού ο θάνατός σου έχει δρομολογηθεί πολλά χρόνια τώρα, αφού ο ίδιος επέλεξες την μοίρα σου, σε νοιάζει άν θα πεθάνεις μία ώρα αρχίτερα και λές ότι σου φταίει η Χρυσή Αυγή; Και άντε και κάποιοι που ήταν αντίθετοι με τις πολιτικές των προηγούμενων χρόνων και παρέμειναν ευαισθητοποιημένοι στα κοινά, καλώς έπραξαν, αλλά από κεί και πέρα τί ; Πώς ανατρέπεις μία κατάσταση τιμωρόντας κυρίως αυτούς που σε κατάντησαν φτωχομπινέ-εργάτη-κακομοίρη. Και πώς, άν θέλεις να κάνεις μία επανάσταση, να επανακτίσεις την Εθνική σου δύναμη και αξίες, από πού θα ξεκινήσεις; Eκ των κάτωτέρων στρωμάτων; Aπ τον όχλο όπως οι προλετάριοι; Τέλος πάντων, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Άν η λύση δέν ήταν να έρθει μέσα απ την βουλή θα μπορούσε να έρθει απ το σπαθί και την βία του ενός, μόνο έτσι κατακτιέται η ελευθερία, αλλά πάλι για ουτοπία θα μιλάγαμε.

    • Θὰ σοῦ ἀπαντήσω μὲ δύο τρόπους.
      Οὐδέποτε πίστεψα προσωπικῶς πὼς ἡ χρυσῆ αὐγὴ εὐθύνεται γιὰ ὅλα τὰ κακὰ τῆς Μοίρας μας, πολὺ περισσότερο δὲ γιὰ τὴν σημαία. Πιστεύω ὅμως πὼς τὴν χρησιμοποιοῦν γιὰ νὰ καταργήσουν τὴν σημαία. (Κάτι ποὺ ἤδη ἔχουμε ἀντιληφθεῖ νὰ συμβαίνῃ ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια. Ἡ χρυσῆ αὐγὴ ἦταν τὸ πρόσχημα κι ὄχι τὸ αἴτιον. Τὸ αἴτιον παραμένει στὸ ὅ,τι τὰ ἐθνικά μας σύμβολα διώκονται.)
      Ἀπὸ τὴν ἄλλην…
      Συζητᾶμε γιὰ δημοκρατία. Καί τί σημαίνει δημοκρατία; Δέν σημαίνει τό νά ἀποφασίζουν οἱ πολλοί γιά τό τί θά συμβῇ στό σύνολον τῶν κοινωνιῶν μας;
      Ἔ, ἀκριβῶς αὐτὸ ἔχουμε. Τὴν δημοκρατία ὅπως κι ἐὰν τὴν ἀποκαλέσῃς, εἶτε συνταγματική, εἶτε βασιλική, εἶτε προεδρευομένη, εἶτε ἄμεσον, εἶτε ἔμμεσον, εἶτε χουντική, παραμένει δημοκρατία. Δῆλα δὴ κρατεῖ ὁ δῆμος.
      Μὰ δῆμος σημαίνει δημός, δῆλα δὴ ξύγκι, λῖπος.
      Κι ὅλα αὐτὰ διότι ὁ ὄχλος, ἡ μάζα, ὁ λαὸς ἐλέγχεται ἀπόλυτα, κατευθύνεται καὶ στὸ τέλος τὸν …«πείθουν» πὼς εἶναι καὶ συνένοχος γιὰ κάθε ἀπόφασίν ΤΟΥΣ.
      Οὐσιαστικῶς, γιὰ νὰ μὴν μακρυγοροῦμε… Ἐφ΄ ὅσον τὸ σύστημα εἶναι ἔτσι δομημένον ποὺ νὰ κατευθύνεται ἡ κοινὴ γνώμη, μέσῳ τῆς γνωστῆς προπαγάνδας, εἶναι δεδομένον πὼς θὰ ἔχουμε κάτι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ σήμερα βλέπουμε, κρίνουμε καὶ δὲν μᾶς ἀρέσουν.
      Κι ἀπὸ τὴν ἄλλην…
      Θαυμάζουμε τὴν δημοκρατία τοῦ Περικλέους.
      Ἀλήθεια τί ἀκριβῶς θαυμάζουμε σέ αὐτήν τήν δημοκρατία; Τό ὅ,τι γιά τρεῖς δεκαετίες ὁ Περικλῆς τυράννευε τήν Ἀθήνα; Καί σέ τί διέφερε ἀπό τόν Ἀνδρέα; Ἤ, ἀκόμη χειρότερα, σέ τί διέφερε ἡ δική του δημοκρατία ἀπό τήν σημερινή;
      Ὁ Θουκυδίδης εἶναι πολύτιμος σύμβουλος… Μελέτησέ τον!

  3. Όντως, τα Εθνικά μας σύμβολα,αξίες και ήθη διώκονται εδώ και πολλά χρόνια. Άν δεχθώ λοιπόν την ιδέα ότι η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιείται ώς πρόσχημα από καποιους για να καταργηθεί η Ελληνική σημαία, τότε εχθροί μου παραμένουν αυτοί οι κάποιοι και όχι η Χρυσή Αυγή. Έτσι γίνεται άλλωστε η αποδόμηση ενός δόλιου συστήματος, γιατί η Χρυσή Αυγή κάνει αυτό που πρέπει να κάνει και άν δέν ήταν αυτή, θα υπήρχε κάτι άλλο στην θέση της. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο χρησιμοποιήθηκε και η δημοκρατία ώς πρόσχημα των πολιτικάντιδων. Δέν τα βάζω με το πολίτευμα αυτό όπου ο λαός είναι κυρίαρχος, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι με την επίφαση της δημοκρατίας, κάνουν όσα κάνουν στον λαό, αλλά με αυτούς τους υποτιθέμενους δημοκράτες που κάνουν τα ακριβώς αντίθετα απ αυτά που θέλει ο λαός. Η αλήθεια είναι ότι Θουκιδίδη δέν έχω μελετήσει, αλλά μία μόνο φράση του Σωκράτη που διάβασα κάποτε σχετικά με τον Περικλή, “κατάντησε τους Αθηναίους τεμπέληδες,φλύαρους,δειλούς και φιλάργυρους με το να τους βάλει στο δημόσιο ταμείο απ όπου μισθοδοτούνται” αυτή και μόνο η φράση λέει πολλά. Θα μπορούσαν τα παιδιά, των παιδιών μας σε κάμποσα χρόνια από τώρα, να διαβάζουν για την χρυσή τετραετία Παπανδρέου κ.ά όπως είπες και συμφωνώ. Για την δημοκρατία πιστεύω ότι σάν ιδέα μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γεννηθεί και μόνο για τους Έλληνες που ήταν σε θέση να παράγουν πολιτισμό, με σκοπό να τον αφομοιώσουν και οι υπόλοιποι λαοί. Και μετά, κατά κάποιο τρόπο ξυπνήσαμε και είδαμε ότι οι υπόλοιποι λαοί έτρωγαν τους πατεράδες τους αντί να τους θάβουν, αφού πρώτα εμείς οι ίδιοι που την γεννήσαμε, την είχαμε καταχραστεί. Θέλω να σου καταλήξω ότι ώς ουτοπία η ιδέα της δημοκρατίας είναι πολύ καλή. Δέν ξέρω άν σου έδωσα την εντύπωση ότι είμαι δημοκράτης αλλά δηλώνω βαθύτατα αντιδημοκράτης. Το ότι καταφέραμε ώς φυλή να επιβιώσουμε ανά τους αιώνες, δέν το χρωστάμε σε καμία δημοκρατία. Καλό θα ήταν να σκεφτούμε το πώς με την σημερινή, θα επιβιώσουμε ανάμεσα σε τόσους καλούς γείτονες.

    • Ἐξακολουθῶ ὅμως νὰ πιστεύῳ πὼς στόχος μας εἶναι ἡ ἐπίγνωσις. Ἐὰν φτιάξουμε τὸ ἄτομο, δῆλα δὴ ἐμᾶς, τοὺς ἑαυτούς μας, τότε ἔχουμε ἐλπίδες νὰ ἐπηρεάσουμε καὶ στὰ ὅσα ἀφοροῦν στὸ σύνολον.

  4. Εσύ για παράδειγμα είσαι σε προχωρημένο στάδιο επίγνωσης και φαίνεται απ τον τρόπο που αναλύεις το κάθε τί. Εγώ είμαι μικρός ακόμα μπροστά σου και δέν ήρθα να στο παίξω πολυξερίδης. Δέν θα έμπαινα στην διαδικασία να γράφω κατεβατά για κάποιους που με χαρακτηρισμούς θίγουν αυτα τα οποία πιστεύω εγώ και πολλοί ακόμα, άν δέν γνώριζα εκ των προτέρων ότι θα λάβω μία σοβαρή απάντηση από μέρους σου και καθοδηγητική. Αυτό αρμόζει σε ένα σοβαρό blog. Άν δέν έχουν οι μεγάλοι την υπομονή να επιχειρηματολογήσουν, δέν θα την έχουν ούτε οι μικροί που το αίμα τους βράζει. Πρός επίγνωση του εαυτού μας πάντα και με αγνές προθέσεις. Καλημέρα…

    • Χαράλαμπε, ΟΛΟΙ μας, μὰ ΟΛΟΙ μας, εἴμαστε στὸν προσωπικό μας δρόμο καὶ στὸ δικό μας στάδιον ἐπιγνώσεως. Ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς ὅσο ἀντέχει, ὅπου ἀντέχει κι ὅ,τι χρειάζεται. Δὲν εἶναι ἴδιες οἱ διαδρομὲς ποὺ θὰ διανύσουμε, διότι ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς ἔχει καὶ διαφορετικὴ ἀπόστασιν καὶ διαφορετικὴ ὀπτική.

      Κι ἐπίσης ἀποφεύγω νὰ χαρακτηρίζῳ γενικῶς.

      Στὸ θέμα μας ὅμως.
      Δὲν πιστεύω πὼς αὐτὴ ἡ διαδρομή, μέσῳ τοῦ κΥνοβουλευτισμοῦ, θὰ μᾶς λύσῃ τὰ προβλήματα. Ὅπως κι ἐὰν θὰ τὸ δοῦμε, στὸ ἴδιο σημεῖον θὰ καταλήξουμε, δῆλα δὴ στὰ ἀδιέξοδα.
      Πιστεύω ὅμως στὴν κοινωνία τῶν Ἀρίστων ποὺ εἶναι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ἄριστοι στὸ ἦθος κι ὄχι στὴν ἐπαγγελματική τους σταδιοδρομία. Αὐτὰ τὰ καλύπτεις ἀργότερα.
      Αὐτὸ ποὺ μᾶς λείπει, ὅπως θίγεις κι ἐσύ, εἶναι ἡ κοινωνία δικαίου κι ὄχι μία ἀκόμη πρόβα δημοκρατίας.
      Γιὰ νὰ γίνῃ ὅμως αὐτὸ ἀντιληπτὸ ἀπὸ τοὺς πολλούς, τὴν βάσιν δῆλα δὴ τῶν ψηφοφόρων, πρέπει νὰ εἶναι διαφορετικὲς οἱ συνθῆκες καὶ νὰ συμβαίνουν τὰ γεγονότα μὲ τὴν μορφὴ τοῦ κατ΄ ἐπείγοντος. Δῆλα δὴ νὰ μᾶς ὁρίζῃ ἡ ἀνάγκη τὸ πῶς θὰ πορευθοῦμε, μὲ ποιοὺς στόχους καὶ πρὸς ποιὰν κατεύθυνσιν.
      Αὐτὴν τὴν περίοδο, γιὰ λόγους κυρίως …ἐλπίδων, ὁ πολὺς κόσμος δίδει πιστώσεις χρόνου. Μὰ οἱ πιστώσεις χρόνου δὲν ἐπιτρέπουν σὲ κάποιον νὰ ἀναγνωρίσῃ τὸ εἶδος καὶ τὸ μέγεθος τοῦ προβλήματος, ἀπὸ τὴν μία, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην δὲν τὸν ὑποχρεώνουν σὲ ὁριστικὲς ἀποφάσεις.
      Δέν εἶδες τό τί συνέβη στά Ἀνώγει μέ τό GAPατο; Τί θά μπορούσαμε νά περιμένουμε ἀπό αὐτές τίς συμπεριφορές καί τίς ἐκφράσεις;
      Δυστυχῶς, καὶ λυπᾶμαι ποὺ τὸ γράφω, ἡ ζωὴ εἶναι πιὸ σκληρὴ στὴν πραγματικότητα ἀπὸ αὐτὸ ποὺ ἐμεῖς φανταζόμαστε καὶ μᾶς ἐπιφυλάσσει δυσάρεστες ἐκπλήξεις, πρὸ κειμένου νὰ ἐπανέλθουμε σὲ περισσότερο φυσικὲς συμπεριφορές.
      Εἶτε λοιπὸν διὰ τῆς βίας, ἀνθρωπίνου ἤ φυσικῆς, εἶτε λόγῳ τῆς ἀνάγκης, θὰ συμβοῦν γεγονότα ποὺ θὰ μᾶς ὑποχρεώσουν νὰ ἀποφασίσουμε ἐδῶ καὶ τώρα γιὰ τὰ πάντα. Ἀκόμη δὲν μποροῦμε διότι εἶναι ἐλάχιστοι αὐτοὶ ποὺ ζυγίζουν τὰ δεδομένα καὶ καταλήγουν σὲ συμπεράσματα, δυστυχῶς, μὴ ἐλπιδοφόρα.
      Ὅσο γιὰ τὴν σημαία, τὰ σύμβολα καὶ τὴν ταὐτότητα, ποὺ τελικῶς εἶναι καὶ τὸ ζητούμενον.
      Μήπως ἐπί τέλους πρέπει νά ἀναζητήσουμε τά πραγματικά μας σύμβολα, τήν πραγματική μας ταὐτότητα καί τήν πραγματική ἔννοια τῆς λέξεως Ἑλλάς, πρό κειμένου νά ἀρχίσουμε νά κατανοοῦμε τό ποῦ ΠΡΕΠΕΙ νά φθάσουμε ὡς ἄνθρωποι, ὡς λαός κι ὡς πλανήτης
      Δυστυχῶς γράφω μὲ ἐρωτηματικά, διότι ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟΣ του νὰ ἀναζητήση τοὺς δρόμους του. Οἱ ἐποχὲς μὲ τὶς ἕτοιμες ἀπαντήσεις, λύσεις καὶ εὐκολίες τελείωσαν. Τώρα χρειαζόμαστε ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ γιὰ νὰ ξεφύγουμε καὶ νὰ σταθοῦμε στὰ πόδια μας γερά.

  5. Aντιλαμβάνομαι τα όσα λές και έχεις απόλυτο δίκαιο.
    Έτσι έχουν τα πράγματα και σίγουρα ο κοινοβουλευτισμός οδηγεί σε αδιέξοδα, ειδάλλως δέν θα έμπαιναν στον κόπο να μας τον φέρουν.
    Πιστεύω και γώ σε μία κοινωνία Αρίστων. Άν για παράδειγμα εγώ τώρα πιστεύω στο ήθος και στην εντιμότητα των τριών που κλείσαν στην φυλακή γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, επειδή είναι έντιμοι, επειδή λένε αλήθειες και επειδή η στάση τους έναντι στους κλέφτες και τους λοποδύτες είναι αυτή ακριβώς που αρμόζει, για ποιόν λόγο να πιστέψω στον κοινοβουλευτισμό ή στην δημοκρατία; Δέν υπάρχει λόγος.
    Όσο γι αυτούς που πήγαν να δούν το παιδί του πίκπα, ναί, όντως, πάντα θα υπάρχουν τέτοια άτομα που κάνουν κάτι από ανάγκη μόνο κατά την ώρα της αφόδευσης. Και μεγάλωσαν και τον Σύριζα οι αμετανόητοι.
    Μένω μόνο σε αυτά που πρέπει και λέω μακάρι να είχαμε και ένα σοβαρό κράτος να ευνοούσε λίγο την κατάσταση για να γίνουν όλα αυτά που λές.

    • Χαράλαμπε… Γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἀνα-δομήσουμε κράτος, πρέπει πρῶτα νὰ τὸ ἀποδομήσουμε. Νὰ πετάξουμε κάθε τὶ σάπιο. Καὶ τὸ τελευταῖο του τοῦβλο ἤ καρφὴ ἤ πλακάκι… Νομίζω ἀντιλαμβάνεσαι… Δὲν γίνεται ἀλλοιῶς…
      Ὅταν κάτι ἔχει χαλάχει δὲν φτιάχνεται… Θέλει πέταμα κι ἀπὸ τὴν ἀρχή…

Leave a Reply