Ἀναμνήσεις ἐγωτισμοῦ…

Ἀναμνήσεις ἐγωτισμοῦ...«Τὶ θὰ γίνη μὲ ὅλο αὐτὸ τὸ πλῆθος τῶν «ἐγώ» καί τῶν «ἐμένα»…», θὰ χαρακτήριζε κάποιος τὴν ἐπίσκεψη τοῦ προέδρου τῆς Γαλλίας, στὴν Ἀθῆνα, τῆς Ἑλλάδος τῆς Μέρκελ. Συνέχεια

Εὐκαιρία νὰ συνειδητοποιήσουν οἱ ξένοι τὸ πόσο ἄσκημη εἶναι ἡ κατάστασις στὴν χώρα…

Προσωπικῶς ἐπικροτῶ ἀπόλυτα τὴν ἐλεεινὴ καὶ τρισάθλια ἐνδυματολογικὴ ἐμφάνιση τῶν κ.κ Τσακαλώτου, Φίλη καὶ Βούτση σὲ ἐπίσημο ἐκδήλωσι.Εὐκαιρία νὰ συνειδητοποιήσουν οἱ ξένοι τὸ πόσο ἄσκημη εἶναι ἡ κατάστασις στὴν χώρα...

Συνέχεια

Βραχήκαμε;

Ὄχι, γιὰ μία ἀκόμη φορὰ πνιγήκαμε…

Γιὰ νὰ …κλαῖμε!!!
Συνέχεια

Οἱ ἄνθρωποι τῆς ἀγορᾶς ἀποχωροῦν πλέον ἀπὸ τὸ σύστημα τῆς κρατικῆς οἰκονομίας

Οἱ ἄνθρωποι τῆς ἀγορᾶς ἀποχωροῦν πλέον ἀπὸ τὸ σύστημα τῆς κρατικῆς οἰκονομίαςΜέσα σὲ ἕναν μῆνα τρεῖς γνωστοί μου ἔχουν ἤδη μεταφέρει τὶς δραστηριότητές τους σὲ γειτονικὲς χῶρες καὶ ἕνας ἔκλεισε τὰ βιβλία στὴν ἐφορία καὶ δραστηριοποιεῖται πλέον χωρὶς νὰ δίνῃ λογαριασμὸ σὲ κάποιον, πέραν τῶν συνεργατῶν του στὴν ἀγορά. Συνέχεια

Μία μήνυσις κατά τῶν τραπεζῶν πού προχωρᾶ;

Το πρώτο βήμα έγινε.
Και η ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ επιτεύχθηκε.

Εφέτος τον Μάιο, υπέβαλα μηνυτήρια αναφορά για το έγκλημα που διέπραξαν οι τράπεζες να συσσωρεύσουν κατά την διάρκεια της περιόδου 2010-2012 ομόλογα του ελληνικού δημοσίου, τα οποία τελικά κουρεύτηκαν, ζημιώνοντας έτσι το Δημόσιο (αφού χρειάστηκε η πρώτη ανακεφαλαιοποίηση που φορτώθηκε στο δημόσιο χρέος) και τους φορολογομένους με ποσό περίπου 30 δισ. ευρώ. Συνέχεια