Κατά την διάρκεια των συνομιλιών για την επίτευξη της ειρήνης στην Συρία ο γελοίος Σαουδάραβας Υπουργός Εξωτερικών και κολλητός του …δύστυχου Ολάντ και του Κέρυ, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους …«αυθόρμητους» αποκεφαλιστές στην Συρία, μέχρι να ανατραπεί δια της βίας ο Άσαντ.
Ἐτήσια Ἀρχεῖα: 2015
Ποιός εὐθύνεται γιά τό κτύπημα στό Παρίσι;
Και τώρα που επανήλθε η τάξη ο Τύπος εντόπισε ξαφνικά τον ένοχο για την δύναμη και τα όπλα που απέκτησαν οι αποκεφαλιστές. Η άρση του εμπάρκο των όπλων και του πετρελαίου, που απεφάσισε η ΕΕ με εντολή των Γάλλων και των ΗΠΑ, είχε σκοπό να …ενισχύσει τους αποκεφαλιστές κι αυτό έγινε.
Ρίχνουν τις ευθύνες στον περίλυπο Ολάντ όλοι αυτοί που πανηγύριζαν με την αιματοχυσία και τις απώλειες του κυβερνητικού στρατού στην Συρία.
Συνέχεια
Τό κινεζικὸ νόμισμα κοντύτερα στὴν συμμετοχή του στὸ νόμισμα τοῦ ΔΝΤ.
Η σχέση αυτή διαμορφώθηκε στις 12.12.2010 και αναθεωρείται κάθε 5 χρόνια.
Τί σημασία ἔχουν τά θύματα;
Εἴμαστε ΟΛΟΙ ζόμπυ…!!!
224 ήταν οι Ρώσσοι που σκότωσαν οι ίδιοι τρομοκράτες μόλις 15 ημέρες πριν.
Ακούσατε κάποιον να λέει: «Είμαστε όλοι Ρώσσοι!»;
Είδατε να πενθούν τα μνημονιακά βοθροκάναλα, με το ίδιο πάθος που είδαμε να πενθούν για τα κτυπήματα στην Γαλλία;
Είδατε πορείες Πολιτικών Ηγετών και άλλων «ευαίσθητων»;
Είδατε το Facebook να σας προτείνει να βάλετε την ρωσσική σημαία στο προφίλ σας; Συνέχεια
Ἕνα σχόλιον …ὕμνος στήν γαλλική ζωή;
Ένα σχόλιο που άφησαν σε άρθρο της New York Times έκανε πολλούς Γάλλους υπερήφανους.
Βέβαια αν βάζαμε όπου Γαλλία την λέξη Ελλάδα πάλι θα ίσχυε το περιεχόμενο, όπως κι αν βάζαμε όπου Γαλλία την λέξη Ιταλία, Σερβία, Ρωσσία, Βουλγαρία κλπ.
Ξεκινάει λοιπόν το κείμενο-ύμνος στην υποδειγματική γαλλική ζωή με την διαπίστωση ότι η Γαλλία ενσωματώνει όλα όσα οι ζηλωτές των θρησκειών μισούν…
Δηλαδή τις απολαύσεις τις ζωής.Και αρχίζει το εγκώμιο…
Συνέχεια