Γιατί ἡ σχέσις τῆς Σ. Ἀραβίας μέ τήν τρομοκρατία δέν …ἀγγίζεται;

Κατά την διάρκεια των συνομιλιών για την επίτευξη της ειρήνης στην Συρία ο γελοίος Σαουδάραβας Υπουργός Εξωτερικών και κολλητός του …δύστυχου Ολάντ και του Κέρυ, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους  …«αυθόρμητους» αποκεφαλιστές στην Συρία, μέχρι να ανατραπεί δια της βίας ο Άσαντ.

Γιατί ἡ σχέσις τῆς Σ. Ἀραβίας μέ τήν τρομοκρατία δέν ...ἀγγίζεται;4 Συνέχεια

Ποιός εὐθύνεται γιά τό κτύπημα στό Παρίσι;

Και τώρα που επανήλθε η τάξη ο Τύπος εντόπισε ξαφνικά τον ένοχο για την δύναμη και τα όπλα που απέκτησαν οι αποκεφαλιστές. Η άρση του εμπάρκο των όπλων και του πετρελαίου, που απεφάσισε η ΕΕ με εντολή των Γάλλων και των ΗΠΑ, είχε σκοπό να …ενισχύσει τους αποκεφαλιστές κι αυτό έγινε.
Ρίχνουν τις ευθύνες στον περίλυπο Ολάντ όλοι αυτοί που πανηγύριζαν με την αιματοχυσία και τις απώλειες του κυβερνητικού στρατού στην Συρία.
Συνέχεια

Τό κινεζικὸ νόμισμα κοντύτερα στὴν συμμετοχή του στὸ νόμισμα τοῦ ΔΝΤ.

Διαβάσαμε στο reuters ότι το ΔΝΤ είναι έτοιμο να εγκρίνει την συμμετοχή του κινεζικού γουάν στην διαμόρφωση της τιμής του νομίσματος SDR του ΔΝΤ.
Σχετική απόφαση για την στάθμιση του γουάν, σε σχέση με τα υπόλοιπα νομίσματα του καλαθιού νομισμάτων, που αποτελούν το SDR, θα ληφθεί στις 30 Νοεμβρίου φέτος.
Αν συναινέσουν το 70% των 188 χωρών, που συμμετέχουν στο ΔΝΤ, η απόφαση θα γίνει οριστική.
Το διοικητικό συμβούλιο του ΔΝΤ εκφράστηκε θετικά μέσω της κας Lagarde για την δυνατότητα συμμετοχής του γουάν (CNY) στο SDR και αυτό μάλλον προδιαγράφει την θετική εξέλιξη της ψηφοφορίας.
Αυτή η είδηση, αν υλοποιηθεί, θα προκαλέσει τριγμούς στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα.
Το SDR είναι ένα άυλο νόμισμα που χρησιμοποιείται από το ΔΝΤ και η αξία του προσδιορίζεται σήμερα από την αξία του δολλαρίου Αμερικής (USD), του ευρώ (EUR), της λίρας Αγγλίας (GBP) και του ιαπωνικού γιεν (JPY).
Η αξία ενός SDR σήμερα είναι το άθροισμα της αξίας 0,423 EUR, 0,66 USD, 0,111 GBP και 12,1 JPY.

Η σχέση αυτή διαμορφώθηκε στις 12.12.2010 και αναθεωρείται κάθε 5 χρόνια.

Τί σημασία ἔχουν τά θύματα;

Στο Pearl Harbour μερικές χιλιάδες νεκρών αναλώσιμων Αμερικανών στρατιωτών προκάλεσε την αδρά χρηματοδότηση της κατασκευής της Ατομικής Βόμβας και τον θάνατο 200.000 αμάχων Ιαπώνων.
Η Ελλάδα στα Ίμια υπέστη ανθρώπινες απώλειες για να πλουτίσουν οι τοκογλύφοι και οι βιομηχανίες όπλων μαζί με προδότες πολιτικούς και στρατιωτικούς.
Η Αμερική υπέστη απώλειες με τους Διδύμους Πύργους για να πλουτίσουν οι τοκογλύφοι, οι πετρελαιάδες, ο Bush, ο Dick Cheney και εταιρείες όπως η Carlyle Group και η Hulliburton.
Η Γαλλία θρηνεί από προχθές τα δικά της αθώα θύματα και κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους.

Συνέχεια

Εἴμαστε ΟΛΟΙ ζόμπυ…!!!

224 ήταν οι Ρώσσοι που σκότωσαν οι ίδιοι τρομοκράτες μόλις 15 ημέρες πριν.
Ακούσατε κάποιον να λέει: «Είμαστε όλοι Ρώσσοι!»;

Είδατε να πενθούν τα μνημονιακά βοθροκάναλα, με το ίδιο πάθος που είδαμε να πενθούν για τα κτυπήματα στην Γαλλία;
Είδατε πορείες Πολιτικών Ηγετών και άλλων «ευαίσθητων»;
Είδατε το Facebook να σας προτείνει να βάλετε την ρωσσική σημαία στο προφίλ σας; Συνέχεια

Ἕνα σχόλιον …ὕμνος στήν γαλλική ζωή;

Ένα σχόλιο που άφησαν σε άρθρο της New York Times έκανε πολλούς Γάλλους υπερήφανους.
Βέβαια αν βάζαμε όπου Γαλλία την λέξη Ελλάδα πάλι θα ίσχυε το περιεχόμενο, όπως κι αν βάζαμε όπου Γαλλία την λέξη Ιταλία, Σερβία, Ρωσσία, Βουλγαρία κλπ.

Ξεκινάει λοιπόν το κείμενο-ύμνος στην υποδειγματική γαλλική ζωή με την διαπίστωση ότι η Γαλλία ενσωματώνει όλα όσα οι ζηλωτές των θρησκειών μισούν
Δηλαδή τις απολαύσεις τις ζωής.Και αρχίζει το εγκώμιο…
Συνέχεια