Γιὰ νὰ εἶσαι Πατριώτης χρειάζεσαι καὶ …Πατρίδα!!!

Γιὰ νὰ εἶσαι πατριώτης πρέπει νὰ ἔχῃς Ἐθνικὴ Συνείδηση καί, κυρίως, νὰ …ἔχῃς Πατρίδα!
Πατριώτης χωρὶς πατρίδα δὲν νοεῖται.

Ὅλοι λοιπὸν οἱ ἐθνοαποδομιτές, ποὺ παριστάνουν τοὺς πατριῶτες ἐνῶ ἀπεμπολοῦν τὴν Πατρίδα, ἐξισώνοντας τὸν πατριωτισμὸ μὲ τὸν ναζισμό, δὲν εἶναι παρὰ ἀποβράσματα ποὺ ἐργάζονται συνειδητὰ ἢ ἀσυνείδητα (δὲν γνωρίζω βέβαια) γιὰ ἀλλότρια συμφέροντα.

Στὴν πρώτη περίπτωση εἶναι προδότες κι Ἐφιάλτες…
Στὴν δευτέρα περίπτωση εἶναι ἠλίθιοι…
Δηλαδὴ ἐξ ἴσου ἐπικίνδυνοι καὶ οἱ δύο.

Εὐστρατία Σουραβλᾶ

εἰκόνα

(Visited 303 times, 1 visits today)




5 thoughts on “Γιὰ νὰ εἶσαι Πατριώτης χρειάζεσαι καὶ …Πατρίδα!!!

  1. Ναι ο πατριωτης χρειαζεται την δικη του πατριδα.

    Η Ελλαδα βεβαιια, ΔΕΝ ειναι πατριδα αλλα Εθνος !

    Πατριδα μου ειναι ο πατρικος μου τοπος. Η πολη, η κομωπολη ο νομος το χωριο στο οποιο ειτε γεννηθηκα ο ιδιος ειτε ειναι η ιδιεταιρη πατριδα κι τοπος οπου γεννηθηκε ο πατερας μου.

    Δηλαδη η αναφορα στην λεξη πατριδα κατεχει την αναμενομενη ερμηνεια πως εχουμε να κανουμε με κατι ιδιωτικο, προσωπικο.

    Αυτη ειναι η εννοια της λεξεως, “πατριδα”.

    Η Ελλαδα ειναι Εθνος, το οποιο αντιπροσωπευει ενα συγκεκριμενο Γενος, μια συγκεκριμενη Φυλετικη, Γενετικη, ταυτοτητα.

    Αυτη του Γενους των Ελληνων, με τις διαφορες φυλες τους.

    Η λεξη, Εθνος, εξηγειται αριστα σε διαφορα λεξιλογια.

    Ομοιογενεια σε Γλωσσα, σε Δοξασιες, σε παραδοσεις εθημα, τροπους ζωης και ομοιογενεια σε DNA, σε Αιμα.

    Ετσι εξηγειται κι η θεση οπως κσι τα λογια του Ηροδοτου.


    Ομαιμον
    Ομοδοξον
    Ομοτροπον
    Ομογλωσσον

    Σας αφεινω με τα λογια του ιδιου του Ισοκρατη, σπο το εργο του – “Πανηγυρικος”.

    “«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων, ουδέ τους ευ παθόντας των ευ ποιησάντων, ουδέ τους ικέτας γενομένους των υποδεξαμένων»”

    υ.γ.
    Περιττη η μεταδοση του επανω αποσπασματος στην δημοτικη.

    Περι,” νσζι”.

    Τι σχεση κι ομοιοτητες μπορει νσ εχει η Ελλαδα με ιδεες κι αντιληψεις μιας ιστορικης Γερμανικης εποχης;;

    Καμια !

    Εαν υπαρχουν ατομα, που αρεσκονται στην χιτλερικη συμβολογια ιστορια κι ρητορικη, οι οποιοι εκτρεποντε με φανστικες εκφρασεις τους τοτε συτο εκφραζει κι αντιπροσωπευει ΜΟΝΟ τους ιδιους.


    Και εδω φτανουμε στο ΤΕΛΟΣ, της ρητορικης ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ περι “ναζι”.

    • Μὴν ἐμπλέκουμε ἄσχετα ζητήματα. Οἱ «ναζί» δὲν ὑπάρχουν στὴν Ἑλλάδα. Οἱ χρυσαυγῆτες εἶναι ἄλλη ὑπόθεσις, ποὺ δὲν ἀφορᾶ καὶ στὴ Ἑλλάδα καὶ στὸν ναζισμό.
      Ὅσο γιὰ τὴν Πατρίδα καὶ τὸ Ἔθνος καὶ τὸ Γένος ναὶ μὲν συμφωνῶ, ἀλλὰ χωρᾶ πολλὲς συζητήσεις (καὶ ἀποδείξεις φυσικά!!!)

  2. Η δικη μου θεση πανω στο θεμα Εθνος κι Γενος, ειναι πως δεν χρειαζομασται καμια συζητηση και καμια αποδειξη.

    Αυτα τα θεματα προπολου, εχουν ηδη συζητηθει εχουν ανσλυθει κι εχουν τεθει στην ορθη τους ερμηνεια κι ορισμο.

    Στην Ελληνικη Γραμματεια ηδη βρισκονται οι λυσεις.

    Εαν σημερα λογο προσωπικες ουμανιστικες καταβολες κι καποιας πσγκοσμιας αλτρουιστικης ιδεολογιας μερικοι προτιμουν νσ “νερωσουν”, τα διδαγμστα τους ορισμους σε λεξης οπως κι σε θεματα σαν Γενος κι Εθνος, σε αντιθεση με τις ερμηνειες κι ορισμους που μας εδωσαν οι προγονοι μας.
    Τοτε.
    Σε τετοιες περιπτωσεις, οι προσωπικες προτιμησεις κι εκτιμησεις μερικων, αφορουν τους ιδιους κσι μονο αυτους.

    ΔΕΝ αφορουν τα διαχρονικα αιωνια εργα της Ελληνικης Γραμματειας ουτε τον Ελληνισμο.

    Ο Ελληνισμος ειναι ανωτερος κι σε αξια κι σε πλουτο απιο ενα στομο ‘η μια ομαδσ, ΟΣΑ “πτυχια” κι να κατεχουν αυτα τα προσωπα.

    υ.γ.
    Σημερα που ειναι η ρεπουση, η δραγονα, ο τατσοπουλος κι αλλοι ουμανιστες;;
    Σε λιγο καιρο προβλεπω να αποχωρουν κ’αλλοι.

    Ο Εθνικισμος το δικαιο του Αιμστος, ειναι η ουσια της Ελληνικης Γραμματειας.

    Οχι το δημοκρατικο καθεστως, ειδικα αυτο που σημερα μας πσρουσιαζουν ως δημοκρστια.

    • Ἡ ἀπάντησίς μου δίδεται καθημερινῶς μέσα ἀπὸ τὴν ἐν λόγῳ σελίδα. Τὸ Ἔθνος, τὸ Γένος, ἡ Πατρὶς εἶναι ἔννοιες οὐσιώδεις, ἀλλὰ γιὰ ὅσους ἀντιλαμβάνονται, πρακτικῶς, δὲν ἔχει σημασία σήμερα ἡ ἀποσαφήνισίς τους ἀλλὰ ἡ ἔμπρακτος ἐπαναφορὰ βασικῶν κανόνων διαβιώσεως. Θεωρῶ λοιπὸν ἀπολύτως δευτερεύον τὸ νὰ ὑπεισέλθω σὲ μίαν τέτοιου εἴδους λεκτικὴ ἀναζήτησιν, ἐφ΄ ὅσον ἐμπράκτως ἔχουμε χάσῃ ἀκόμη καὶ τὴν στοιχειώδη ἐπι-κοινωνία μας. Αὐτὰ τίθενται στὶς βάσεις τους ὀρθῶς, ἐπαναπροσδιορίζονται καὶ ἐφ΄ ὅσον ὑφίσταται κοινὴ πεποίθησις καὶ ἀντίληψις, ἐπαναδομεῖται ἡ κάθε κοινωνία.

Leave a Reply