Ἰσραηλινῶν ὑποστήριξις ἀπὸ τὴν ὀρχήστρα Θεοδωράκη

Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν λοιπὸν μάθαμε πὼς ἡ ὀρχήστρα τοῦ «ἐθνικοῦ μας μίκυ-μάους» ἔσπευδε στὸ Ἰσραήλ, μαζὺ μὲ τὴν φαραντούρη (σύζυγο χυτήρη) καὶ τὸν μπάση, πρὸ κειμένου νὰ ὑποστηριχθοῦν οἱ Ἰσραηλίτες τῆς Γάζας. Στὴν πραγματικότητα ἡ ὀρχήστρα, ἡ φαραντούρη καὶ ὁ μπάσης ἔσπευσαν νὰ λάβουν μέρος σὲ ἕνα γεγονός, ποὺ ὄχι μόνον ἀθωῴνει τὸ Ἰσραὴλ γιὰ κάθε του ἔγκλημα στὴν Γάζα, ἀλλὰ ἐπὶ τῆς οὐσίας ἐπικροτεῖ κι ἐπιβραβεύει.

Προέκυψε φυσικὰ ὁ ….κακὸς χαμός, ἰδίως ἀπὸ τὸ «BDS* Greece», μὲ ἐκκλήσεις, ἀνακοινώσεις ἀλλὰ ἐπὶ τῆς οὐσίας στιγματισμὸ καὶ ῤεζίλεμα τῶν μετεχόντων σὲ αὐτὸ τὸ ὄργιον.
Βλέπετε .

Η Μαρία Φαραντούρη και Δημήτρης Μπάσης πρόκειται να εμφανιστούν στο Τελ Αβίβ μαζί με την Λαϊκή Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στην Όπερα. Λίγες ημέρες πριν από αυτή την εμφάνισή τους το ισραηλινό κράτος εξαπέλυσε για άλλη μια φορά αεροδρομικές επιδρομές στην αποκλεισμένη Λωρίδα της Γάζας με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 34 Παλαιστίνιοι, ανάμεσα τους 8 παιδιά και 3 γυναίκες, και να τραυματισθούν πάνω από 100 άλλοι Παλαιστίνιοι.
Σε έναν μόνο βομβαρδισμό σκοτώθηκαν 8 μέλη της ίδιας οικογενείας ενώ κοιμόντουσαν στο σπίτι τους.

Το πολιτιστικό μποϊκοτάζ, εμπνευσμένο από το κίνημα της Νότιας Αφρικής εναντίον του απαρτχάιντ είναι ένας μη βίαιος τρόπος για να ασκηθεί πίεση στο ισραηλινό κράτος έτσι ώστε να σταματήσει να καταπατά το διεθνές δίκαιο.

Οι διεθνείς καλλιτέχνες με την συμμετοχή τους σε εκδηλώσεις στο Ισραήλ υποστηρίζουν έμμεσα τα εγκλήματα πολέμου, την εθνοκάθαρση, το απαρτχάιντ και την διαιώνιση της κατοχής του παλαιστινιακού λαού, ενός λαού που παλεύει για να τερματισθεί η σιωπή της διεθνούς κοινότητας και να επιτευχθεί μια δίκαιη ειρήνη. Το ισραηλινό κράτος εκμεταλλεύεται κάθε διεθνή καλλιτεχνική εμφάνιση στο Ισραήλ για να ξεπλύνει τα εγκλήματά του, να στρέψει τα βλέμματα του κόσμου μακρυά από αυτά, καθώς και να παρουσιάζεται ως ένα κανονικό κράτος που στηρίζει τον πολιτισμό.

Καλλιτέχνες, μη γίνεστε συνένοχοι στα εγκλήματα του ισραηλινού κράτους!
Ακυρώστε τις εμφανίσεις σας στο Ισραήλ μέχρι να σεβαστεί τα δικαιώματα του παλαιστινιακού λαού.

Πηγὴ ἄλφα-βῆτα 

Ὁ ὑπέργηρος πλέον θεοδωράκης πολὺ πιθανὸν νὰ μὴ δύναται νὰ ἀντιληφθῇ ἐπακριβῶς τὸ τί συνέβη, ἐν ἀντιθέσει μὲ τοὺς μπάση-φαραντούρη, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν ἀκυρώνει τὴν συμμετοχή τῆς ὀρχῆστρος του, σὲ αὐτὸ τὸ προπαγανδιστικὸ δρώμενον. Ἔχουν ἀντίληψιν καὶ γνῶσιν αὐτοὶ ποὺ διαχειρίζονται τὰ τῆς ὀρχῆστρος του καὶ ὄφειλαν, τυπικῶς, νὰ εἶναι περισσότερο προσεκτικοί.

Ἡ συμμετοχὴ σὲ μίαν τέτοιαν καρικατούρα παράστασιν, ἀπὸ (φερομένους ὡς) Ἕλληνες καλλιτέχνες, δὲν γίνεται νὰ μᾶς ξαφνιάζῃ ὅμως, Εἶναι γεγονὸς πὼς ἐδῶ καὶ χρόνια οὐδεὶς ἐξ αὐτῶν ἐξετέθη σὲ διάφορες δράσεις ἢ σχολιασμοὺς κατὰ τῶν μνημονίων, κατὰ τοῦ ξεπουλήματος τῆς Μακεδονίας καὶ κατὰ ὁποιασδήποτε μορφῆς ἐγκληματικῆς -ἔως καὶ γενοκτονικῆς- πιέσεως ἠσκήθη καὶ ἀσκεῖται κατὰ τῶν Ἑλλήνων. 

«Ἐδῶ κι ἕναν μῆνα χιλιάδες συνάνθρωποί σας, ἐμεῖς ποὺ σᾶς ἀκοῦμε καὶ σᾶς ἀπολαμβάνουμε on stage, ἔχουμε βγῆ στοὺς δρόμους γιὰ τὴν ἑλληνικότητα τοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, σὲ μεγάλες πόλεις καὶ μικρὰ χωριά, σὲ πλατεῖες καὶ σὲ βουνά. Οἰκογένειες, παιδιά, παπποῦδες, γιαγιάδες καὶ ἄνθρωποι κάθε λογὴς μὲ τὰ δικά τους προσωπικὰ προβλήματα ὁ κάθε ἕνας, ἄλλοτε οἰκονομικὰ προβλήματα καὶ ἄλλοτε μὲ προβλήματα ὑγείας…
Ἀλλά, παρ΄ ὅλα αὐτά, ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς βρῆκε ἔστᾦ μίαν ὥρα γιὰ νὰ συγκεντρωθοῦμε κάπου καὶ νὰ φωνάξουμε, ἐπειδὴ μᾶς πνίγει τὸ δίκαιον τῆς ἱστορικῆς ἀληθείας.
Ἐσεῖς, ὅλοι ἐσεῖς οἱ καλλιτέχνες, ἔντεχνοι καὶ ἄτεχνοι, ποὺ τραγουδᾶτε γιὰ τὴν Ἑλλάδα, τί νοιώθετε γιά τό ζήτημα αὐτό; Ποία εἶναι ἡ ἄποψίς σας;
Τίποτα… Κενό…
Οὔτε θετικὴ οὔτε ἀρνητικὴ γνώμη. Ἁπλᾶ μηδέν….» 

Οὔτε ἕνας!!!

Ὁ καλλιτεχνικὸς κόσμος τῆς χώρας ἀποδεικνύει, γιὰ ἀκόμη μίαν φορά, πόσο ἠθικὰ ἀνύπαρκτος εἶναι. Ἐπὶ τοῦ παρόντος φαραντούρη-μπάσης-ὀρχήστρα μίκυ μάους εἶναι μόνον μία «ἀμυχὴ» αὐτῆς τῆς ἠθικῆς καταπτώσεως. Κι ἔχουν πολλές, ἀμέτρητες νὰ ἐπιδείξουν τὰ μέλη αὐτῆς τῆς συμπαθοῦς, κατὰ τὰ ἄλλα, κοινότητος, ποὺ ὅμως ἔχει μοναδικὸ ῥόλο, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, μόνον νὰ μᾶς ψυχαγωγῇ… Ἀντ’ αὐτοῦ ὅμως, δίχως ἐνοχές, περιορίζεται αὐτὸς ὁ κόσμος στὸ νὰ μᾶς διασκεδάζῃ μόνον ἀνερυθρίαστα…

Εἶναι τόσο μεγάλοι γλεῖφτες, ὑποκριτές, προσκυνημένοι, ἀστοιχείωτοι, ἀπαίδευτοι, ἀμόρφωτοι, ἀνήθικοι ποὺ προσφάτως εἴδαμε ἀκόμη καὶ οὐκρανικὰ νὰ μαθαίνουν, πρὸ κειμένου νὰ εὐαρεστήσουν τοὺς ἀφεντάδες τους.
Ποιοί;
Αὐτοὶ οἱ ἴδιοι ποὺ βγαίνουν στὰ παράθυρα τῶν τηλεοράσεων ἀναστατωμένοι, σοκαρισμένοι, ἀηδιασμένοι ἀπὸ τὸ φασιστικὸν φαινόμενον τῆς χρυσῆς αὐγῆς!!!
Καί τί ὑποστηρίζουν, εὐλογοῦν, ἐγκρίνουν;
Τὴν ἐπικράτησιν τῶν νεοφασιστῶν στὴν Οὐκρανία…
Μὰ ἀκοῦστε τους… Ἀκοῦστε τους…

Τὰ φασιστόμουτρα «Ἕλληνες» …«καλλιτέχνες»!!!

«Διάσημοι Ἕλληνες καΥλιτέχνες βλέπω μάθατε γρήγορα Οὐκρανικά…
Ἀλήθεια, Κεφαλλονίτικα πότε θά μάθετε;
Οἱ ἑξακόσιες οἰκογένειες ποὺ δὲν ἔχουν σπίτι, ἀπὸ τοὺς σεισμούς, ἔχουν λιγότερη ἀξία ἀπό τους ἀδελφούς Οὐκρανούς;
Εἰρήνη καὶ Ἀγάπη γιὰ τὰ κεφάλια ποὺ ἄνοιγαν πρὶν ἀπὸ τρία χρόνια στὸ Σύνταγμα δὲν ἄκουσα ἀπὸ ΚΑΝΕΝΑΝ σας παλιοξεφτιλισμένοι!!!!
Ἀρκεῖ ἡ παρτούλα σας νὰ ἔχῃ δουλειὰ καὶ λεφτὰ στὴν τσέπη καὶ γιὰ τοὺς ὑπολοίπους συνέλληνές σας οὔτε λόγος…
Ἄς πηδοῦν ἀπὸ τὰ μπαλκόνια οἱ Ἕλληνες καὶ ἄς φεύγουν μετανάστες…
Ἀλληλεγγύη στὸν Οὐκρανικὸ λαό…
ΝΤΡΟΠΗ καὶ ΑΙΣΧΟΣ παλιοξεφτιλισμένοι!!!!…»

Οὐκρανικὰ μάθατε… Κεφαλλονίτικα πότε θά μάθετε ξεφτιλισμένοι;

Κι ἔρχεται ἕνας γιάννης φάμπρης τώρα νὰ τοὺς ἀποτελειώσῃ…
Καὶ τοὺς ἀποτελειώνει…
Καὶ χαμογελοῦν ἠλίθια οἱ χάσκοντες, φερόμενοι ὡς, κυβερνῶντες μας.
Καὶ τώρα, ἐπὶ τέλους, οἱ καλλιτέχνες ἀνησύχησαν…
Ἀλήθεια, μετά ἀπό πόσες αὐτοκτονίες, ξενιτεμούς, καταθλίψεις;
Πόση καταστροφή ἀντέχουν αὐτοί; Τόση ὅσην νά μήν τούς ἐγγίζῃ;

Ὁ ὑπαρκτός καλλιτεχνικός κόσμος τῆς χώρας; 

«…Ἂν καὶ δὲν παρακολουθῶ μὲ κανέναν τρόπο αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὴν εἰδησεογραφία, ἐν τοῦτοις, τὰ τελευταῖα δύο χρόνια πασχίζω ἐναγωνίως νὰ ξετρυπώσω κάποιαν εἴδησι ποὺ νὰ προέρχεται ἀπὸ τὸν καλλιτεχνικὸ χῶρο καὶ νὰ ἀξίζῃ κάποιος νὰ ἀσχοληθῇ μαζύ της.
Κάποιαν εἴδησι ποὺ νὰ ἀφορᾷ σὲ σκεπτόμενα πρόσωπα κι ὄχι σὲ παπαγάλους τοῦ συστήματος!
ΤΙΠΟΤΑ ὅμως… Τὸ ἀπέραντο ΤΙΠΟΤΑ!…

Ὁ ἀνύπαρκτος «καλλιτεχνικὸς» χῶρος τῆς χώρας!

Ἡ ἀκόμη μία ἀπόδειξις τοῦ εἴδους καὶ τοῦ ἤθους αὐτῶν τῶν ἀτόμων ἀποτυπώνεται εὔκολα στὴν συνολική τους παρουσία (ἤ, γιὰ τὴν ἀκρίβεια, ἀπουσία), κατὰ τὴν διάρκεια τῆς τελευταίας δεκαετίας. Ἐπὶ τῆς οὐσίας ἀνύπαρκτοι.
Ἐὰν ὅμως ἐρωτηθοῦν γιὰ τὶς ἐπιλογές τους, θὰ μᾶς ἀπαντήσουν πὼς δὲν ἐνασχολῶνται μὲ τὴν πολιτική.
Ἔχει καλῶς… Ὅμως πῶς δικαιολογεῖται ἡ μετοχή κάποιων μελῶν αὐτῆς τῆς κοινότητος στίς κομματικές μηχανές; Πῶς γίνεται οἱ παντελῶς ἀνύπαρκτοι στά πάντα νά ἐμφανίζονται ὡς …«ἀπὸ μηχανῆς θεοί» ὅταν πρόκειται νά ἀποκατασταθοῦν σέ ὑψηλότατα ἀμοιβόμενες θέσεις μέσα σέ κοινοβούλια κι εὐρωκοινοβούλια; Γιατί τότε ἐξέρχονται τῆς ἀνυπαρξίας τους καί περιφέρουν τά σαρκία τους ὡς ἄλλοι …«ἐθνοσωτῆρες»;
Τὸ χρῆμα φίλοι μου… Τὸ χρῆμα… Εἰδικῶς στὶς σημερινὲς ἐποχές, αὐτὸ τὸ μέσον κινεῖ τὰ πάντα…
(Κατὰ περίπτωσιν φυσικὰ σπεύδουν καὶ γιὰ τὴν προβολή τους, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, ἐπίσης τοὺς διασφαλίζει χρῆμα!!!)
Τίποτα περισσότερο ἢ λιγότερο λοιπὸν ἀπὸ ὅσα ἤδη γνωρίζαμε γιὰ αὐτούς. Δὲν ἄλλαξε κάτι.

Παρ’ ὅλα αὐτά, κάποιοι ἐκ τοῦ ἐν λόγῳ καλλιτεχνικοῦ κόσμου, κατὰ περίπτωσιν, ἐπιδεικνύουν, σὲ εἰδικὲς περιπτώσεις, μίαν …διαφορετικότητα τέτοιαν, ποὺ νὰ δικαιολογῇ σημαντικὲς χρηματικὲς ἀμοιβές.  Ἡ ἐπιδεικτική τους σιωπή, ἡ προκλητικῶς δεδηλωμένη ἀνυπαρξία τους σὲ ὅλα τὰ ἐθνικὰ ἐγκλήματα, καθὼς φυσικὰ καὶ ἡ, κατὰ περίπτωσιν, ταὔτισίς τους μὲ κάποια κομματικὰ γρανάζια, ὅπως φυσικὰ καὶ ἐπιλεκτική τους ἐμφάνισις, ὅπου ὁσμίζονται προβολὴ καὶ χρῆμα, εἶναι κραυγαλέες.
Ἐδῶ λοιπὸν δὲν ἐτόλμησαν (καὶ δὲν τολμοῦν) νὰ σηκώσουν ἀνάστημα γιὰ τὰ ἐγκλήματα ποὺ πραγματοποιῶνται καθημερινῶς κατὰ τῶν συμπατριωτῶν τους. Πῶς εἶναι λοιπόν δυνατόν νά «σηκώσουν ἀνάστημα» κατά ἑνός ὁποιουδήποτε ἐγκλήματος, ἰδίως ἐάν αὐτό τό ἔγκλημα πραγματοποιεῖται σέ κάποιαν ἄλλην χώρα;

Περὶ αὐτῶν λοιπὸν συζητᾶμε. Τί θά μπορούσαμε παραπάνω νά περιμένουμε ἀπό κάποιες μονάδες αὐτοῦ τοῦ κόσμου; Νά σηκώσουν ἀνάστημα; Νά προβληματισθοῦν; Νά σκεφθοῦν στοιχειωδῶς;
Πλάκα κάνουμε;

Φιλονόη

* Τὸ BDS εἶναι ἕνας διεθνὴς ὀργανισμὸς ποὺ ἀσχολεῖται κυρίως (κι ἐπισήμως) μὲ τὸν στιγματισμὸ ἐγκλημάτων κατὰ τῆς ἀνθρωπότητος. Σαφῶς καὶ τὰ πλεῖστα ἐξ αὐτῶν προέρχονται ἐκ τοῦ Ἰσραὴλ κατὰ τῶν Παλαιστινίων, ἰδίως στὴνπεριοχὴ τῆς Γάζας. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

6 thoughts on “Ἰσραηλινῶν ὑποστήριξις ἀπὸ τὴν ὀρχήστρα Θεοδωράκη

  1. Οι περιβόητες ”σχολές” δημοσιογραφίας ηθοποιίας και τραγουδοποιίας που έχουν τελειώσει ΟΛΟΙ αυτοί οι ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΙ που αναφέρεις παραπάνω είναι ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ-ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ!!!! ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΑΝ ΤΑΧΘΟΥΝ ΥΠΕΡ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ,ΙΔΕΕΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΣΤΑ ΘΟΛΩΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΥΑΛΑ ,”ΚΑΡΡΙΕΡΑ” ΓΙΟΚ ΚΑΙ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙ ΓΙΟΚ!!!!!!

    • Νὰ τὸ ποῦμε ἁπλούστερα. Προάγουν μόνον τὴν πορνεία καὶ συμμετέχουν -συνειδητῶς ἢ μὴ – γενικοτέρα στὸ νὰ στηθῇ ἕνα μοντέλο κοινωνικῆς ἐκπορνεύσεως, ὅπου ἡ ἀτομικὴ προσωπικότης στιγματίζεται, ἡ ἐλευθέρα βούλησις γελοιοποιεῖται καὶ τὸ δίκαιον «ζυγίζεται» κι «ἀγοράζεται» μέσα ἀπὸ ἀτελείωτα κρεββατώματα ἀλλαξοκωλιᾶς. Ὅστις μετέχων αὐτοῦ τοῦ μοντέλου ἔχει πρὸ πολλοῦ παραιτηθῆ ὅλων αὐτῶν τῶν χαρακτηριστικῶν ποὺ θὰ μποροῦσαν, θεωρητικῶς (καὶ μόνον βάσει ἐξωτερικῶν χαρακτηριστικῶν) νὰ τὸν χαρακτηρίσουν ὡς ἄνθρωπο. Ἀποκτηνωμένα ζόμπυ εἶναι ὅλοι τους.
      http://www.topontiki.gr/article/351544/mana-pige-tin-kori-tis-ston-seirinaki-kai-toy-zitise-na-gyrisei-porno-me-50-andres
      Κι ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ πρόκειται γιὰ τὸ αὐτὸ κύκλωμα, σύγκρινε καὶ ἀποφάσισε.

      • ΟΡΘΩΣ ΟΜΙΛΗΣΕΣ ΑΓΑΠΗΤΗ!Η απάντηση σου συμπλήρωσε το σχόλιο μου.Η ΕΛΛΕΙΨΗΣ ηθών και ιδανικών που ανάγουν και ανυψώνουν την ανθρώπινη φύση κάνοντας την ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΩΝΤΑ ΦΑΡΟ για όλους τους υπόλοιπους,απόρροια εθνομηδενιστικων και παγκοσμιοποιητικών νεοφιλεύθερων αντιλήψεων,ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΒΟΥΡΚΟ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ καταρρακώσεως όπου η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό!

      • Τὸ βασικότερον καὶ περισσότερο βρώμικο ἐργαλεῖον ἐκπορνεύσεως εἶναι αὐτὸς ὁ κόσμος.

  2. Ειναι γεγονος οτι η σαπιλα στον διεθνη καλλιτεχνικο κοσμο ανεκαθεν ξεκινουσε και μαγειρευοταν στο Χολλυγουντ. (τουλαχιστον τα τελευταια 100 χρονια)
    Αν καποιος αμφιβαλλει δεν εχει παρα να δει τα σεξουαλικα λκαι αλλα σκανδαλα που γινονται εκει, κρυφα ή φανερα.
    Και φυσικα ειναι γνωστο ΠΟΙΟΙ κανουν κουμαντο ΚΑΙ σ’ αυτα τα καλντεριμια.

    Τωρα στα δικα μας, δεν εχουμε παρα να θυμηθουμε την διαμαχη Στελιου Καζατζιδη* με τους ελληνοφωνους παραγωγους της μουσικης.

    https://www.youtube.com/watch?v=0noCD9aVsnc
    https://www.youtube.com/watch?v=wH9uo-i56S8

    ….αλλα συμβαινουν και στο Τεξας.
    https://www.savingcountrymusic.com/destroying-the-dixie-chicks-ten-years-after/

    ……………………..

    *Εχω χρονια να ακουσω τραγουδι του Καζατζιδη σε ελληνικο ραδιοφωνο. Λετε να υπαρχει καποιος λογος;

Leave a Reply to ΛουλαCancel reply