Τὸ ἄ-γενον γένος! (ἀναδημοσίευσις)

Τὸ Εὐρωπαϊκὸν Κοινοβούλιον ἐψήφισε προσφάτως μίαν, ἐκ μὲν πρώτης ὄψεως παρανοϊκή, οὐσίᾳ δὲ σημαντικοτάτη θέσι. Τὸ γεννώμενον παιδὶ δὲν θὰ πρέπη νὰ δηλώνεται ὡς ἄῤῥεν ἢ θῆλυ, ἀλλὰ ὡς τέκνον, μέχρις ὅτου τὸ τέκνον νὰ ἀποφανθῇ σὲ ποῖον φύλον θὰ ἀνήκη. Ἡ πολιτεία μάλιστα θὰ πρέπη νὰ εἶναι ἕτοιμος νὰ ἐπεμβαίνῃ χειρουργικῶς στὴν ἐπιλογὴ φύλου, ἐὰν αὐτὸ ἀπαιτεῖται. Ἀναμφιβόλως αὐτὸ ἀνατρέπει μίαν θέσιν χιλιάδων ἐτῶν, κατὰ τὴν ὁποίαν τὸ γένος καθῳρίζετο ἀπὸ τὴν φύσιν. Καί, γεννᾶται τὸ ἐρώτημα, εἶναι ἐτοῦτον ἐκφυλισμένος ἐπιλογή, ἀποκύημα ἐκφυλισμένων νοῶν;
Οὐδαμῶς ἤθελον ἀπαντήσει, μὰ οὔτε γέννημα συνωμοσιῶν κατὰ τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους ἤθελον ὡσαύτως ἰσχυρισθῇ.

Ὡς τῆς Διαλεκτικῆς Φιλοσοφίας θεράπων καὶ θιασώτης δύναμαι νὰ εἴπω ὅτι ἡ πορεία τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους νομοτελειακῶς ὁδηγεῖται πρὸς τὴν ἄρνησιν τοῦ ἰδίου τοῦ εἴδους της. Τοὐτέστιν, τὸ διὰ τῆς φύσεως καθοριζόμενον γένος τῶν ἀνθρώπων ὁδεύει πρὸς τὸ ἀ-φύσικον γένος, δῆλα δὴ στὸ γένος ποὺ αὐτόῤῥυθμίζεται μέσῳ τῆς ἐπιστημονικῆς παρεμβάσεως στὴν γενετικὴ ὑπόστασι τοῦ ἀνθρώπου. Σὲ αὐτὴν τὴν περίπτωσι ἡ ἀναπαραγωγὴ τοῦ εἴδους, τὸ γένος, ἡ γενετικὴ δόμησις καί, φυσικά, ἡ μορφὴ δὲν θὰ εἶναι a priori δεδομένα – ἀνεξάρτητες παράμετροι – ὡς τοῦτον συμβαίνει στὸ φυσικὸ γένος, ἀλλὰ καθίστανται ἐσωτερικές, ἐξαρτώμενες μεταβλητὲς σὲ ἕνα σύστημα.
(Βεβαίως γεννᾶται μέθα θέμα ἠθικῆς κι ἐλέγχους…)

Ἂς μεταφερθῶμεν πενήντα (50) ἔτη πρὸς τὸ μέλλον, ὅταν πλέον τὸ εἶδος μας θὰ γίνη «μεταβλητὴ» διὰ παρεμβάσεων θὰ προκύπτη τὸ ἀ-φύσικον γένος. Εἰς αὐτὸ τὸ ἀ-φύσικον γένος λοιπὸν ἡ ἀναπαραγωγὴ τοῦ εἴδους θὰ ἀκολουθῆ πλήρως τὴν γνωστὴ φυσικὴ διαδικασία, ἀλλὰ εἶναι δέκτης σχεδιασμοῦ ἀκόμη καὶ στὸν καθορισμὸ τοῦ φύλου, εἴτε κατὰ τὴν σύλληψιν, εἴτε μετὰ τὴν γέννησιν. Ἴσως τὰ γεννούμενα τέκνα νὰ εἶναι ἄ-φυλα, ὥστ[ε τὸ ἄ-φυλον τέκνον ἢ ὂν νὰ ἐπιλέγῃ φῦλον κατ’ ἰδίαν βούλησιν…
…καί, αὐτό, στὸ ὄνομα τοῦ δικαιώματος τῆς προσωπικῆς αὐτό-διαθέσεως τοῦ κάθε ἑνός. Οὔτῳ, ὁ πελαργὸς θὰ φέρνη ἄῤῥεν ἢ θήλυ καὶ οἱ εὐρωπαῖοι προετοιμάζουν νομοθετικῶς τὸν δρόμο καὶ τὸ ἔδαφος.

Θὰ ἦταν προφανῶς ἀστεῖο ἡ ἀφέλεια νὰ ἰσχυρισθῶ ὅτι οἱ εὐρωβουλευτὲς εἶχαν κατὰ νοῦ τὸ ἀ-φύσικον γένος!
Ἁπλῶς αὐτοὶ οἱ «ὄχι ἰδιαιτέρας νοημοσύνης κομματικοὶ καιροσκόποι» ἐθέσπισαν τὸ ἄ-γενον γένος λόγῳ ψηφοθηρίας στὸ ἐκλογικὸ σῶμα τῶν ὁμοφυλοφίλων. Ὅμως αὐτὴ ἡ θέσπισις ὑπηρετεῖ, μακροπροθέσμως, τὴν νομοτέλεια, τὴν διαλεκτικὴ ἄρνησιν τοῦ φυσικοῦ γένους.

Τρύφων Ὀλύμπιος

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

3 thoughts on “Τὸ ἄ-γενον γένος! (ἀναδημοσίευσις)

  1. H “κυμαδοποιηση” της παγκοσμιας κοινωνιας, με προεξαρχουσες τις -θεωρουμενες- “αναπτυγμενες”, με ορους υλης και απολαυσης, πραγματοποιηθηκε με χρονικο “βημα γενεάς”.
    Γιατι ;; Απλα, διοτι η όποια προσπαθεια “κοινωνικης αλλαγής” ξεκιναει απο την Παιδεια και για να αποδοσει χρειάζεται το απαιτουμενο χρονο η γενια (φουρνιά) να ελθει σε θεση “κοινωνικης ισχύος -και- προσδιορισμου”.

    Γενικός στοχος η αποσπαση του Ανθρωπου απο την Φυση (με κεφαλαια), αυτομοληση του απο αυτην και, κατοπιν, την συστρατευση του σε θεσεις “παραφυσικου” ανταγωνισμου και επομενως εχθροτητας εναντι αυτης.

    Προς τουτο οι “κυριαρχοι” αυτου του Κοσμου, αφου μετακινησαν τεραστια κοινωνικα πληθη σε μεγαλουπόλεις, μακρια απο την Φυση, μελετησαν και ανέπτυξαν μεθοδους :
    1) κατασκευης “προνομιακων αναγκων και δικαιωματων”,
    2) κατασκευης “εκουσιας” δεσμευσης στις αναγκες και δικαιωματα αυτα, και
    3) κατασκευης “αποδοχης” της λεηλατησης της υλικης αλλα και καθε ψυχο-πνευματικης “περιουσιας” των κοινωνιων, υπο καθεστως εκβιασμου απώλειας των παραπάνω προνομίων.

    Οσο περισσοτερο “παρα-φυσιν”, αρα μακρυα απο την Φυσιν, τόσον περισσοτερο η Ατη θα μας κατατρέχει στους λαβυρινθους της παρα-νοησης και της παρα-νοιας!!

    Ειθε οι “γιορτες” να μας προβληματισουν σχετικα με τον “βηματισμο” της κοινωνίας μας. Η ευτυχια μας περιμενει μονον κοντα στην Φυση ΜΑΣ.
    Ευχες Τρυφωνα και Φιλονοη 🙂

Leave a Reply