Ἐπεὶ δὴ πρόκειται γιὰ ἀπολύτως προσωπικὲς ἀπόψεις, σκέψεις καὶ συμπεράσματα,
ἀπαγορεύεται πλήρως κάθε ἀναδημοσίευσις ἀπὸ διάφορες ἱστοσελίδες καὶ …«γυπαετούς»!!!
Ἤ μήπως ὄχι;
Κι ἐάν ὄχι, τότε πῶς ἐξηγοῦνται κάποιες …«συμπτώσεις» μαζικῶν ἀντιδράσεων τοῦ λαοῦ μας (ἐπί τοῦ πρό κειμένου);
Δὲν εἶναι πολὺς καιρὸς ἀπὸ τὴν τελευταία ἐπέτειο τῆς 28ης Ὀκτωβρίου, ποὺ ὅπως κάθε φορά, ἔτσι κι ἐφέτος, ἐπέλεξα τέτοιες ἡμέρες νὰ ἀφιερώσω λίγο χρόνο γιὰ νὰ (ξανὰ)-παρακολουθήσω* κάποιες ἀπὸ ἐκεῖνες τὶς ἐπικὲς (ὑπερβολὲς) τοῦ Τζέημς Πάρις (κι ὄχι μόνον!), μὲ τὶς ὁποῖες μᾶς ἔχουν γαλουχήσει (καί, σὲ ἕναν βαθμό, δηλητηριάσει) ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Ὑπερβολὲς τέτοιες ποὺ ἐξωραΐζουν καὶ πολλαπλασιάζουν σὲ ὑπέρ-ὑπέρ-ὑπερθετικὸ βαθμὸ τὰ ἐπιτεύγματα τῶν παππούδων μας, ἀλλὰ …λησμονοῦν νὰ ἐγγίξουν τὸ εἶδος τοῦ κράτους ποὺ ὑπερασπίσθησαν μὲ τὸ αἷμα των καὶ τὴν ἀγωνία των καὶ οἱ παπποῦδες μας μά, κυρίως, τὸ σημαντικότερον ὅλων: ἡ ἱστορικὴ ἀλήθεια κι ὁ κινηματογράφος…
…οὐδὲ μία σχέσις!!!!!!
Τέλος πάντων… Τὰ ἀποτελέσματα ἀπὸ τοὺς ἀγῶνες τῶν παππούδων μας τὰ γνωρίζουμε, ὅπως ἐπίσης γνωρίζουμε καὶ τὰ μεταγενέστερα -καταστροφικὰ κι αὐτό-καταστροφικὰ- γεγονότα σὲ γενικὲς γραμμές. Ἐν τούτοις κατὰ βάθος πιστεύω πὼς ἀκόμη καὶ αὐτοῦ τοῦ τύπου οἱ κινηματογραφικὲς ὑπερβολὲς εἶναι καὶ χρήσιμες καὶ σημαντικὲς κι ἀναγκαῖες (ὅπως ἄλλως τὲ εἶναι καὶ οἱ παρελάσεις…!!!) γιὰ νὰ τονωθῇ τὸ καταῤῥακωμένο μας φρόνημα, ἰδίως αὐτὴν τὴν ἐποχὴ ποὺ ἡ αὐτό-ἐκτίμησίς μας καθημερινῶς βάλλεται.
Γιατί, κακὰ τὰ ψέμματα… Ἐμεῖς οὐδέποτε ὡς λαὸς ὑπήρξαμε φιλοπόλεμοι… Ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν ὅμως ἀμέτρητοι ἐχθροὶ μᾶς ἐπετέθησαν, ἀμέτρητοι κατακτητὲς ἐπεχείρησαν νὰ μᾶς ἐξαφανίσουν καὶ ἀμέτρητες φορὲς ἐκλήθημεν νὰ ὑπερασπισθοῦμε τὸ δικαίωμά μας στὴν Ἐλευθερία μὰ καὶ στὴν Ἐπιβίωσιν!
Βέβαια, θὰ μοῦ πεῖτε πὼς δὲν ἦσαν ὅλοι οἱ παπποῦδες μας ἀντιστασιακοὶ καὶ θὰ σᾶς ἀπαντήσω πὼς ναί, δὲν ἦσαν. Οὐδέποτε τὰ σύνολα δύνανται, ἂνευ σθεναροῦ ἡγέτου, νὰ συσπειρωθοῦν καὶ νὰ δράσουν μαζικῶς. Γιὰ αὐτὸ καὶ ἀναζητοῦμε τὶς …φωτεινὲς ἐξαιρέσεις.
Αὐτὲς οἱ λαμπερὲς …«ἐξαιρέσεις», ὅμως ἀνέκαθεν ἦσαν κι ἐκεῖνες ποὺ ἄφηναν τὸ «ἱστορικὸ ἀποτυπώματά» των στὸν χρόνο. «Ἱστορικὰ ἀποτυπώματα» ποὺ ὅμως, ἂν κι ἔφθασαν -ἐὰν ἔφθασαν- ἐν τελῶς ἀλλοιωμένα στὴν δική μας ἀντίληψιν, ἐν τούτοις ἔχουν νὰ ἀποκαλύψουν πολλὰ γιὰ τὸ τί ἀκριβῶς σημαίνει Ἀνάγκη. Κι ἐκείνην ἀκριβῶς τὴν ἐποχὴ ἡ Ἀνάγκη -Ἐπιβιώσεως κατ΄ ἀρχὰς- ἦταν πασίδηλος καὶ πασιφανῆς καὶ κοινῶς ἀποδεκτὴ (ἀκόμη κι ἀπὸ τὰ μεγαλοστελέχη τοῦ τότε ΚΚΕ).
Ἐπὶ πλέον…
Καθ΄ ὅλην τὴν διάρκεια τῶν γεγονότων τοῦ Β΄ΠΠ ὁ κάθε λαὸς εἶχε τὸν ἡγέτη του. Οἱ Ῥῶσσοι (Σοβιετικοὶ τότε) εἶχαν τὸν Στάλιν τους, οἱ Ἀμερικανοὶ τὸν Ῥοῦσβελτ τους, οἱ Ἄγγλοι τὸν Τσῶρτσιλ τους κ.ο.κ…
Μόνον ἐμεῖς ἤμασταν …«ἀκέφαλοι», διότι ὁ δικός μας ἡγέτης ἦταν δικτάτωρ. (Κι αὐτὸ χωρᾶ πολλὲς συζητήσεις καὶ σημειώσεις, ἀλλὰ δὲν εἶναι τοῦ παρόντος…!)
Αὐτὸς λοιπὸν ὁ …«ἀκέφαλος» λαός μας, ἐμεῖς δῆλα δή, μὲ τὴν καθοδήγησιν τοῦ μπάρμπα – Γιάννη (ναὶ καλέ, τοῦ δικτάτορος Μεταξᾶ λέμε…) ἐπέτυχε, στὸν βαθμὸ ποὺ μᾶς ἐπετράπη (διότι 1ον. οἱ «σεβαστοί» μας «σύμμαχοι- ὁ τρόπος τοῦ λέγειν- δὲν μᾶς πολὺ ἢθελαν ἐξῳπλισμένους ἀλλὰ καὶ 2ον. διότι οὐδέποτε μᾶς ἔλειψαν τὰ σαπρόφυτα ποὺ καὶ τότε ἁλώνιζαν καὶ λυμαίνοντο προμηθειοῦλες καὶ δωράκια καὶ ἔκτακτες ἀμοιβές, πετσοκόβοντας τὸ ὄφελος τῶν πολλῶν γιὰ τὸ κέρδος τῶν ὀλίγων), νὰ ἐναντιωθοῦμε ὄχι στὸν Ἰταλὸ ἀλλὰ σὲ ἕναν προαιώνιον ἐχθρόν.
Τί εἴπατε; Δέν μέ πιστεύετε; Εἶναι δυνατόν οἱ Ἰταλοί νά εἶναι προαιώνιός μας ἐχθρός; Οἱ σύμμαχοί μας κι ἑταῖροι μας; Τί λέτε καλέ;
Σὲ πολὺ γενικὲς γραμμὲς λοιπόν… (Μὰ πάρα πάρα πάρα πολὺ γενικὲς γραμμές, πάντα κατὰ τὰ κοινῶς παραδεκτά!), ναί… εἶναι…
Μία ματιὰ στὴν «καθὼς πρέπει» βικιπαίδεια θὰ μᾶς πείσῃ…
ἀπὸ ἐδῶ-λῆμμα ῥωμαϊκὴ αὐτοκρατορία
κι ἀπὸ ἐδῶ-λῆμμα σύλλας καθὼς καὶ μία συνήθης συκοφαντία γιὰ τὸν Νέρωνα**.
Τί διαβάζουμε στά παρά πάνω; Μά, τὸ αὐτονόητον. Οἱ «Ἰταλοὶ εἶναι φίλοι μας», ὅπως βεβαίως – βεβαίως καὶ οἱ Γερμανοί… καθὼς καὶ ἅπαντες οἱ ΕὐρωπΕοι… ὅπως φυσικὰ καὶ οἱ τοῦρκοι… καὶ οἱ ἰσραηλινοί… καί… καί… καί…
Δὲν ἔχει κάτι ἀλλάξει, ἐδῶ καὶ (τοὐλάχιστον-καὶ πάντα ἐπισήμως-) 2.200 (καὶ κάτι) χρόνια. Μόνον τὰ ὀνόματα…
Ἀλλὰ εἴπαμε… Τὰ σύμβολα κρύβουν συχνὰ καὶ τὶς ἀπαντήσεις σὲ ἀμέτρητα ἀναπάντητα ἐρωτήματα.
Ὁ ἀετὸς καὶ οἱ Ἕλληνες
Ὁ ἀετὸς καὶ οἱ Ἕλληνες. (συμπλήρωμα)
Τὸ ἴδιο λοιπὸν φίλοι μας εἶναι καὶ οἱ Βούλγαροι… (μὴ κυττᾶτε ποὺ τὸ κρύβουν πίσω ἀπὸ τὰ εὐρᾶ πλέον… λέβα εἶναι τὸ νόμισμά των… ἀπὸ ἐδῶ ἡ εἰκόνα)
καὶ οἱ Ῥῶσσοι…
καὶ οἱ Τοῦρκοι….
καὶ οἱ Ἀμερικανοί…
καὶ οἱ Αἰγύπτιοι…
καὶ οἱ Ἰσραηλινοὶ…
καὶ τόσοι ἄλλοι…
Γενικῶς ὅλοι οἱ γείτονές μας καὶ οἱ πλεῖστοι τῶν …«συμμάχων»…
…μᾶς ἀγαποῦν πολύ, δὲν λέω… (Μόνον σὲ κάποιαν Ἰνδία, ἴσως καὶ ἐκεῖ γύρω, θὰ μπορούσαμε πλέον νὰ ἐντοπίσουμε εἰλικρινεῖς συμμάχους ἐμεῖς εἰδικῶς…! Ἀλλὰ αὐτὰ εἶναι ἄλλης συζητήσεως θέματα…)
‘Ἐπεὶ δὴ ὅμως δὲν εἶναι ἐποχὲς γιὰ μακροσκελῆ κείμενα…
Κι ἐπεὶ δὴ τὸ θέμα μας εἶναι ἄλλο σήμερα…
Κι ἐπεὶ δὴ ὁ ἀρχικός μου προβληματισμὸς προῆλθε ἀπὸ τὴν εἰλικρινῆ ἀποφασιστικότητα τῶν παππούδων μας νὰ ἀντιμετωπίσουν τοὺς Ἰταλοὺς τότε, ἀλλὰ καὶ τοὺς Γερμανοὺς ἀργότερα…
…δὲν κατάφερα νὰ ἀποφύγω τοὺς σχετικοὺς συνειρμούς.
Ἐὰν τότε (κάποτε λέμε) μία ῥωμαϊκὴ αὐτοκρατορία κι ἕνας σύλλας ἰσοπέδωσαν μὲ τὸν πλέον ἀπάνθρωπο τρόπο ὅ,τι ἑλληνικό…
…τότε σέ τί διαφέρει ἡ ἐπέλασις τῶν ἀπογόνων αὐτῶν τό 1941 κι ἐπέκεινα ἀπό τούς τόπους μας; Μήπως τά ὅμοια δέν ἔπραξαν; Καί μήπως λυσσωδῶς δέν πολεμήσαμε καί τότε, ὅπως καί παλαιότερα;
Μόνον ποὺ παλαιότερα δὲν εἴχαμε ἕναν μόνον ἡγέτη νὰ μᾶς συντονίσῃ, ὅπως ἔκανε ὁ Μεταξᾶς τὸ 1940 κι ἐπέρασαν τὰ στίφη τῶν βαρβάρων. Καὶ τὸ 1941 ἐπέρασαν τὰ στίφη, ὄχι διότι ἡττήθημεν, ἀλλὰ γιατί οἱ …«ἀγαπημένοι» μας «σύμμαχοι» ἐφρόντισαν πάλι γιὰ αὐτό, σὲ ἀγαστὴ συνεργασία μὲ τοὺς ἐγχωρίους ἐξωνημένους. (Θὰ τὰ ποῦμε ἐν καιρῷ καὶ γιὰ αὐτούς…)
Κι ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται ὡς φάρσα…
Κι ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ τὰ «ὄχι χρειάζονται Μεταξάδες» (ἔστᾦ, κατ’ ἐντολήν ἀλλοτρία…)
Κι ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ ἡ «γονιδιακὴ μνήμη» οὐδέποτε ἔσβησε μέσα μας, ἐπιβάλλοντάς νὰ γνωρίζουμε πὼς ὁ τότε σύλλας καὶ οἱ σύγχρονοί του κατέλειπαν ἀπογόνους ποὺ σήμερα ὀνομάζονται Ἰταλοί, Γερμανοί, Γάλλοι, Ἄγγλοι, Ἀμερικανοὶ κι ὅ,τι ἄλλο…
…ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ἐπιχειροῦν τὸ αὐτόν: τὴν ὁλοκληρωτικὴ ἅλωσίν μας (πρὸς ἴδιόν των ὄφελος…)…
…καλὸ εἶναι νὰ ξεκινήσουμε νὰ κυττᾶμε τὴν Ἱστορία συνολικῶς κι ὄχι ἀποσπασματικῶς..
Τό γνωρίζουμε; Φυσικὰ καὶ τὸ γνωρίζουμε στὸ βάθος τοῦ Εἶναι μας ὅλοι μας. Καὶ σήμερα, αὐτὴν τὴν «κληρονομημένη πληροφορία» δυνάμεθα νὰ τὴν «διαβάσουμε» παντοῦ, γιατί ἔχει ἀποτυπωθεῖ, καὶ στοὺς «ἀγανακτισμένους» (κι ἂς τοὺς διέλυσαν τὰ τρωκτικὰ) καὶ στὸ δημοψήφισμα (κι ἂς ἦταν μερικῶς στημένο κι ἐλεγχόμενον) ἀλλὰ καὶ στὸ «Δὲν ἔχω Ὀξυγόνο».
Οἱ Ἕλληνες βροντοφωνάζουμε κι ἀποτυπώνουμε μὲ κάθε εὐκαιρία τὸ πηγαῖον ἐσώτερόν μας «ΟΧΙ», ἀναζητῶντας (ἐνδομύχως) τοὺς «μεταξάδες» μας ποὺ θὰ συνενώσουν τὸν λαὸ καὶ θὰ τὸν ὁδηγήσουν στὴν μάχη κατὰ παντὸς ἐχθροῦ, ἐσωτερικοῦ (κυρίως) καὶ ἐξωτερικοῦ, μὲ σκοπὸ τὴν πλήρη Ἀπελευθέρωσιν!
Τί σᾶς λέω σήμερα; Καί γιατί ὅλα τά παραπάνω …«ἀποδεικνύουν» τήν «γονιδιακή μνήμη»;
Δὲν εἶναι ἀπόδειξις ὁ παραπάνω συλλογισμός. Ἐνδείξεις εἶναι. Ἀλλὰ ἐπαναλαμβανόμενες ἐνδείξεις (μόνον τὰ πρόσφατα: 1940-1941, ἀντίστασις, «ἐμφύλιος» ἢ ἐμφύλιος, «ἀγανακτισμένοι», δημοψήφισμα, «Δὲν ἔχω Ὀξυγόνο») συνιστοῦν, κατ’ ἐμέ, κάτι σὰν τὶς …«ἐπαναλαμβανόμενες συμπτώσεις», ποὺ παύουν πλέον νὰ εἶναι συμπτώσεις. Εἶναι ἀκριβῶς τὸ ἴδιο, γιὰ τὸ δικό μου ἀντιληπτικὸν πεδίον. Εἶναι ὅλες δράσεις κι ἀντιδράσεις ἑνὸς βαθυτέρου πηγαίου «Ὄχι» πού, κάποιες στιγμές, μᾶς κινεῖ δίχως μέτρο καὶ δίχως -φανερὸ- σκοπό, μόνον καὶ μόνον διότι τώρα πιὰ ὅλοι μας «Δὲν ἔχουμε Ὀξυγόνο» καὶ «κάτι πρέπει νὰ κάνουμε»!!!
Δὲν ξέρω… σκεφθεῖτε το… Ἐὰν πράγματι συμβαίνει αὐτὸ ποὺ σᾶς παρουσιάζω σήμερα, τότε, ἀνεξαρτήτως τῆς ἐκτάσεως καὶ τῆς ἐντάσεως καὶ τῆς διαρκείας τοῦ πολέμου ποὺ ἤδη συμβαίνει, ἐμεῖς, εἰδικῶς ἐμεῖς, χρεωστοῦμε μόνον στοὺς ἑαυτούς μας, στὶς ῥίζες μας ἀλλὰ στοὺς ἀπογόνους μας ἕνα ἄλλο Κληροδότημα, μίαν (ἐπὶ τέλους) ἄκρη στὸ «κουβάρι τῆς Ἱστορίας»… Μίαν ἀκτίδα φωτός…
Καὶ οἱ ἀπαντήσεις εἶναι ἐδῶ… ἐμπρός μας… Τὰ κομματάκια τοῦ πᾶζλ νὰ συνταιριάξουμε μόνον, νὰ ὑπερυψωθοῦμε τῶν φόβων μας καὶ νὰ κυττάξουμε ἐξ ἀποστάσεως τὰ γεγονότα.
Καὶ τότε, ναί… Θὰ διακρίνουμε τὸ «πέρας τοῦ χρόνου», τὴν Ἀνάγκη καὶ τὴν «Ἀρχὴ τοῦ δρόμου».
* Ἡ ἀξία τῆς ἀνθρωπίνου ζωῆς κατ’ ἐμὲ εἶναι ἀνεκτίμητος. Ἤδη τὰ τελευταία χρόνια ὑπέφερα ἔντονα κάθε τέτοιαν περίοδο, ποὺ παρακολουθοῦσα τὸ ἀτελείωτο θανατικὸ ἑνὸς πολέμου στὴν ὀθόνη μου. Ὑπῆρξαν μάλιστα καὶ χρονιὲς ποὺ ἔσβησα τὴν ὀθόνη, διότι δὲν ἄντεχα παρὰ πέρα. Ἐφέτος ὅμως, παρὰ τὰ ἔντονα αἰσθήματα, ἀπεφάσισα νὰ παρακολουθήσω …ἐπιταχύνοντας στὶς ἐπίμαχες σκηνές, ἀλλὰ καὶ σταματῶντας ὅταν δὲν ἄντεχα, γιὰ νὰ ἀναλογισθῶ τὸν πόνο τῆς μάννας, τῆς κάθε μάννας, ἀπὸ κάθε πλευρὰ τοῦ πολέμου, ποὺ ἐκλήθη (καλεῖται καὶ θὰ κληθῇ) νὰ πληρώσῃ μὲ τὸ αἷμα τοῦ παιδιοῦ της ἕναν ἀκόμη πόλεμο. Πόλεμο ποὺ αὐτὴ δὲν ἐπέλεξε, ἀλλὰ τοῦ κατέθεσε τὸ πολυτιμότερον τῆς ζωῆς της δημιούργημα ὡς θυσία. Γιατί; Γιατί;
** Νὰ προσθέσω μόνον καὶ τὸν κατασυκοφαντημένο Νέρωνα στὶς ὅλες παρὰ πάνω …«πληροφορίες», ποὺ ὅμως μπορεῖτε νὰ ῥίξετε μίαν ματιὰ στὸ βιβλίον τοῦ Βεργίδου γιὰ τὸ ποιὸς πράγματι ἦταν:
Βιβλιο-μελετῶντας …ἀπηγορευμένα βιβλία! (4)
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.













.
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ
10 Ιανουαρίου, 2018
| ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ |
SΟS | 4 σχόλια |
http://arxaiaithomi.gr/2018/01/10/%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%BF%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%83-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%B3/
.
.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ :
ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ; ; ;
ΤΕΛΟΣ ._
.
.
ΑΠΛΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΑΝΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ από μένα .
.
.
ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ …
.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !
.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΑΚΡΥΑ ….
.
.
ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ,
ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΝΕΡΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙΟΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ …
.
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ; ; ;
.
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ; ; ;
.
.
ΕΚΕΙΝΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ :
.
ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ………..
.
.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ !
.
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ ….
.
.
ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ……
.
ΒΓΗΚΑ ΣΤΗ ΓΥΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ :
.
ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ; ; ;
ΤΕΛΟΣ ._
.
.
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΟΜΩΣ ……
.
.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
.
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
θα σφάζουν επί 70 ημέρες, σε ελληνικές πόλεις και χωριά, με χατζάρια, μαχαίρια και καλάσνικοφ, τσιτωμένοι από κάπταγκονς ;;
Το ιστολόγιό μας έχει προειδοποιήσει, για τον εν λόγω τεράστιο κίνδυνο, από το 2017, με ειδικές αναρτήσεις όπως εδώ και εδώ. Ίσως μάλιστα και αυτός ήταν ο κύριος λόγος που ξεκινήσαμε.
Το 2019 ενημερώσαμε για τον κίνδυνο, με ντοκουμέντο κατάθεση Σομαλού σε ελληνίδα ανακρίτρια στην Σάμο, εδώ και εδώ.
Εφέτος μεταδόθηκε και μαρτυρία αλλοδαπού στην Κρήτη, ο οποίος εργαζόταν σε κτήμα Έλληνα παπά, ότι περιμένουν να τούς δοθεί σήμα για να αρχίσουν τις σφαγές. Μάλιστα όταν ρωτήθηκε αν θα λάβει μέρος κι αυτός σε αυτά τα εγκλήματα, απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά, ειδάλλως θα σφαγεί και ο ίδιος απ’ τους δικούς του
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…
πηγή βίντεο: https://www.facebook.com/reel/809242451977533
.
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2025/11/70.html
.
.
.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ…
ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ,
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ
ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ – ΕΝΟΤΗΤΑ…
ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ :
ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ : (νεολογισμός , πολιτική ) η σχέση οφέλους που αποκτάται λόγω της σχέσης ενός ατόμου με ένα πολιτικό κόμμα.
Στο καθεστώς της κομματοκρατίας δεν υπάρχει πτυχή του κοινωνικού και του κρατικού βίου που να μην υπηρετεί πρωτίστως (ή αποκλειστικά) τα κόμματα.
Η κομματοκρατία, έχοντας ιππεύσει επί του κράτους, μετέβαλε την πολιτική τάξη σε δυνάστη της σύνολης κοινωνίας.
Στο καθεστώς της κομματοκρατίας δεν υπάρχει πτυχή του κοινωνικού και του κρατικού βίου που να μην υπηρετεί πρωτίστως (ή αποκλειστικά) τα κόμματα.
https://www.google.com/search?q=%CE%9A%CE%9F%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%9A%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%91&sourceid=chrome&ie=UTF-8
….
ΕΕ ΚΟΝΔΗΛΙΑ – ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΕΡΓΕΙΑ –
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ –
ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ –
ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ – ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΑΓΙΔΑ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ –
ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΞΕΦΡΕΝΗ ΗΘΙΚΗ –
ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΥΝΟΡΩΝ –
ΕΝΩ ΕΖΗΣΑΝ 400 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ,
ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΟΙ ΛΕΥΤΕΡΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΙΣΛΑΜ…
.
ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ…
.
Η ΑΓΝΟΙΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΣΤΙ ΙΣΛΑΜ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ…
.
ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Η ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ…
.
Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΕΙΝΑΙ : ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΑΣ …
.
ΓΕΝΝΟΥΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ…
.
ΕΝΩ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΟΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΪ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΜΜΕ
ΜΙΛΟΥΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ
ΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ
– ΣΠΑΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Ή ΠΑΙΔΙΑ –
.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ :
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ,
ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ…
.
ΚΑΙ Η ΜΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΤΟΥΣ
ΠΟΥ
ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ : ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ
ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΓΙΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ,
ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΠΟ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ ΜΕ 72 ΠΑΡΘΕΝΕΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ…
.
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΩΡΕ…
.
ΙΣΛΑΜ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΠΟ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ ΜΕ 72 ΠΑΡΘΕΝΕΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ…
https://www.google.com/search?q=%CE%99%CE%A3%CE%9B%CE%91%CE%9C+%CE%95%CE%A7%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A3+%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A3+%CE%91%CE%A0%CE%9F+%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%91+%CE%9A%CE%91%CE%99+%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%99+%CE%9C%CE%95+72+%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A3+%CE%9F+%CE%9A%CE%91%CE%98%CE%95+%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%A3…&client=firefox-b-e&sca_esv=f95ce3253c08ec8f&sxsrf=AE3TifMnFSmLq09SQ-o09zfgjh8tUcG5DA%3A1760352717733&ei=zdnsaJS6LK-Uxc8PmcClmAU&ved=0ahUKEwjU1K3zgKGQAxUvSvEDHRlgCVMQ4dUDCBA&oq=%CE%99%CE%A3%CE%9B%CE%91%CE%9C+%CE%95%CE%A7%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A3+%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A3+%CE%91%CE%A0%CE%9F+%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%91+%CE%9A%CE%91%CE%99+%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%99+%CE%9C%CE%95+72+%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A3+%CE%9F+%CE%9A%CE%91%CE%98%CE%95+%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%A3…&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAie86ZzqPOm86RzpwgzpXOp86fzp3OpM6RzqMgzqDOn86kzpHOnM6fzqXOoyDOkc6gzp8gzpPOkc6bzpEgzprOkc6ZIM6czpXOm86ZIM6czpUgNzIgzqDOkc6hzpjOlc6dzpXOoyDOnyDOms6RzpjOlSDOlc6dzpHOoy4uLkgAUABYAHAAeAGQAQCYAQCgAQCqAQC4AQzIAQD4AQGYAgCgAgCYAwCSBwCgBwCyBwC4BwDCBwDIBwA&sclient=gws-wiz-serp
.
ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ…
https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/517633512_10222964718504717_7751609465211205009_n.jpg?stp=dst-jpg_s590x590_tt6&_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=2PQyMlsmitMQ7kNvwExothT&_nc_oc=AdmetgXidhnda2x6WQWVGmm-J99ScrdRrrURevlu5klaP60Y82Pjn6_O1TRobTGFL2M&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=hnmx-tp58CQ-IJKq7XaE8g&oh=00_Afh7iwbt0zZJRu0XUc3V-1ILQNzZpOHRxfUVCK5wQZD9Nw&oe=691CC2DF
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ
https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/517757408_10222964719024730_6726212811869928620_n.jpg?stp=dst-jpg_s590x590_tt6&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=ZQziH3huDKoQ7kNvwFfYAaj&_nc_oc=AdmhiSBjg2H31e-x22vCimi0cdwlCTassmO_eew7SfGAf6ncStkp5SaDkyUxx3pAEMM&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=hnmx-tp58CQ-IJKq7XaE8g&oh=00_Afgi8va208C3SAKzDlmGX-nbRmlRFLoQ32W6BIzu_CKkIg&oe=691CE0C6
https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/517680232_10222964719624745_4564024651939230259_n.jpg?stp=dst-jpg_s590x590_tt6&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=YzeJSWPJ4IIQ7kNvwGXxoOW&_nc_oc=Adl_AgoxOsBpY_W2f5ZYktvgjeDf5c9cCJV81kAGupD9ilLbwwndV_Ztf4KnIZFLWO4&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=hnmx-tp58CQ-IJKq7XaE8g&oh=00_AfjcRO06eVql4vhh3McWLIAf4mc-1R6ueZwILjSUTIoFmg&oe=691CE085
20.852.887 έκ. ευρώ για στέγαση λαθροεισβολέων
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΟΝΔΎΛΙΑ ΤΗΣ ΕΕ…
ΕΝΩ :
ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ…
Ο ΞΕΝΔΙΑΤΡΟΠΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ…
ΑΞΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ….
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….
.
.
Χάριν της ιστορικής αληθείας ας αναφερθεί
Δικτάτωρ εκαλείτο ο άνδρας εκείνος είς τόν όποιον η σύγκλητος της Ρώμης ανέθετε αυξημένην
η και απόλυτην εξουσίαν για χρονικόν διάστημα τόσον όσον ήτο αναγκαίον ώστε να αντιμετωπισθούν έκτακτοι κίνδυνοι
Εξ αυτής της οπτικής γωνίας ο Μεταξάς Ιωάννης ήτο όντως δικτάτωρ εφόσον η τών Ελλήνων Βουλή κατόπιν ψηφίσματος είχεν επιφορτισει αυτόν με αυξημένης ισχύος καθήκοντα από τον Απρίλιον του 1936
Η αναστολή συγκεκριμένων άρθρων τού Συντάγματος τον Αύγουστον ιδίου έτους κατεστησεν αυτόν τύραννον με την αρχαίαν ελληνικήν έννοιαν της λέξεως αυτής
Συμφωνοῦμε ἀπολύτως. Τὸ ζήτημα ὅμως, εἰδικῶς γιὰ ἐκείνην τὴν πρὸ ἐμπόλεμον κι ἐμπόλεμον περίοδον, δὲν εἶναι ἡ δικτατορία, διότι, ὡς γνωστόν, στὴν δημοκρατία οὐδεὶς εὐθύνεται (κατὰ σημίτη).
Κι ἐπίσης ἡ τυραννία, ὡς πολίτευμα, δὲν εἶναι ἀπαραιτήτως κακὴ (βλέπε Πεισίστρατο), ἐφ΄ ὅσον ἐξαρτᾶται ἀποκλειστικῶς ἀπὸ τὸ ἦθος τοῦ τυράννου.
Προσωπικῶς συμπαθῶ τὸν Μεταξᾶ, διότι μᾶς προσέφερε (ἔστῷ καὶ κατ’ ἐντολήν!) τὸ δικαίωμα στὸ «Ὄχι». Ἐὰν μάλιστα συγκρίνουμε τὰ μεταγενέστερα χρόνια καὶ τοὺς ἀμέτρητους ναιΝΑΙκισμοὺς ποὺ εἴδαμε, θὰ τολμούσα νὰ πῶ πὼς ὁ τελευταῖος ἐθνικὸς ἡγέτης ἦταν ὁ Μεταξᾶς, μὲ ὅλα τὰ εἰσαγωγικά, τὰ ἐρωτηματικὰ καὶ τὰ ἀποσιωποιητικὰ ποὺ συνοδεύουν τέτοιες ἀπόψεις.
Πάντως, ἐνημερωτικῶς, ἡ μία ταινία ποὺ εἶδα αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἦταν τὸ «ΟΧΙ». Μεγάλη …σαχλαμάρα, ἀπὸ πλευρᾶς σεναρίου, ἀλλὰ οἱ πολεμικὲς σκηνὲς ἦσαν συγκλονιστικές, ὅπως ἐπίσης συγκλονιστικὲς ἦσαν καὶ οἱ σκηνὲς τῆς ὀπισθοχωρήσεως. Σὲ ἐκεῖνο τὸ σημεῖον λοιπὸν διέκρινα ὅλα ἐκείνα τὰ αἰσθήματα ποὺ μὲ ὤθησαν νὰ γράψω τὸ παραπάνω.
.
ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΞΑ…
.
.
Κωδικός “Ησίοδος”
από Rudolf Hess »
Οκτώβριος 12th, 2004,
Η ελληνική ιστορία του εικοστού αιώνα είναι ένα εξαιρετικά περίπλοκο πλέγμα δυσδιάκριτων και δυσεξήγητων εξελίξεων,
πίσω από τις οποίες κρύβονται μύθοι και καλώς φυλαγμένα μυστικά.
Περίεργες φυσιογνωμίες ελίσσονται και πρωταγωνιστούν, χωρίς ποτέ να μάθουμε από πού έρχονται και τι στόχους έχουν.
Αυτά καθεαυτά τα γεγονότα είναι πολλές φορές αντιφατικά μεταξύ τους και δεν μπορούν εύκολα να κατανοηθούν, αφού άλλοι είναι οι τελικοί στόχοι και άλλα φαίνονται.
Πρέπει με απύθμενη υπομονή και τεράστια προσοχή να ακτινογραφούμε το τι συνέβη και τι συμβαίνει, ώστε να συνθέσουμε το παζλ που αφορά άμεσα την εθνική μας υπόσταση.
Προσεκτική μελέτη της αλυσίδας των διαδοχικών γεγονότων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πίσω ή δίπλα από τους θεσμούς λειτουργούν κάποια παράκεντρα εξουσίας που δίνουν κατευθυντήριες γραμμές.
Κάποια άτυπα επιτελικά γραφεία ενσκήπτουν και σχεδιάζουν προσεκτικά τι μέλλει γενέσθαι.
Κάθε μέρα σερβίρεται ένας πρωινός καφές και το επιτελείο καθορίζει τη γραμμή και αναθέτει στον καθένα εξαρτώμενο τι θα κάνει, τι θα πει, πώς θα ενεργήσει.
Ο πρωινός καφές ουσιαστικά είναι μια κονσόλα όπου με επιδεξιότητα σκηνοθετείται το καθημερινό έργο που παίζεται στην Ελλάδα.
Αυτό δεν γίνεται μόνο στα τελευταία χρόνια.
Ακόμη και όταν δεν είχε μπει στη ζωή μας η τηλεόραση, ούτε καν ο κινηματογράφος, πάλι κάποιο σκοτεινό κέντρο μοίραζε τους ρόλους.
Εκατό και περισσότερα χρόνια πριν,
πάλι κάποιος πρωινός καφές
(ή έστω ένα απογευματινό τσάι, κατά το βρετανικότερο)
καθόριζε τις εξελίξεις.
Και αν αυτός ο καφές σερβιριζόταν στο πρωθυπουργικό γραφείο, τίποτε δεν θα ήταν περίεργο, αφού εκεί βρίσκεται θεσμικά το αρχηγείο της εκτελεστικής εξουσίας.
Δυστυχώς, ο πρωινός καφές πινόταν σε άλλα γραφεία και σε άλλα αρχηγεία.
Λίγοι οι εωχούμενοι, πληθώρα οι ανύποπτοι.
Τόσα και τόσα ακατανόητα που έχουν συμβεί και που έχουν δεσμεύσει την πατρίδα μας ή ακόμη και τους εαυτούς μας, τα συμφέροντα μας τα εθνικά αλλά και τα ατομικά, ξεκινούν από κάποια κέντρα και παράκεντρα.
Όταν ο Ιωάννης Μεταξάς
με την επταμελή κοινοβουλευτική δύναμη
(και απ’ αυτήν ακόμη είχε διαρροές)
κατόρθωσε το 1936 να γίνει ο νόμιμος πρωθυπουργός της χώρας και στη συνέχεια χωρίς καμιά αντίδραση να ανατρέψει το κοινοβουλευτικό καθεστώς, κανείς δεν ενοχλήθηκε.
Διότι και τότε κάποιος πρωινός καφές είχε προηγηθεί.
Πολύ αργότερα μάθαμε και τις λεπτομέρειες, όταν έγινε η γνωστή η αντίδραση του Σοφοκλή Βενιζέλου, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε που ο Μεταξάς τον ξεγέλασε στις 4 Αυγούστου και δεν τον έκανε αντιπρόεδρο.
Ωστόσο, ο Μεταξάς δεν έκανε του κεφαλιού του.
Πριν από την κήρυξη της δικτατορίας
ήθελε απαραιτήτως τη συνεργασία και των βενιζελικών,
για να κερδίσει χρόνο και ανοχή.
Στη συνέχεια, την ήθελε πάλι
για να διατηρήσει το καθεστώς του.
Όσες συνεργασίες και συμμαχίες χρειάστηκε
για να πάρει την εξουσία και να την κρατήσει,
δεν ήταν απολύτως δική του επιλογή.
Υπήρχαν κάποιοι που του καθόριζαν άξονες συνεργασίας
και πρόσωπα επιλογής.
Αλλά ποιοι ήταν αυτοί;
Υπάρχει ένα κωδικό όνομα που έχει στην περίπτωση
μια μοναδική αξία:
Ησίοδος.
Είναι η ονομασία της τεκτονικής στοάς στην οποία ανήκε
ο Ιωάννης Μεταξάς.
Το πώς βρέθηκε μασόνος ο Μεταξάς είναι μια άλλη ιστορία, που αποτελεί ένα ιδιαίτερο θέμα, μια και έγινε σε ηλικία 47 ετών και κάτω από ασυνήθιστες συνθήκες.
Πάντως, η ένταξη του Μεταξά στη μασονία, όταν αποφάσισε να γίνει πολιτικός και να πάψει να είναι στρατιωτικός, του επέτρεψε να κινείται ελεύθερα και να στοχεύει πρακτικότερα.
Η μασονική ιδιότητα δεν είναι το άπαν, είναι όμως ένα εισιτήριο για να εξασφαλίσει κάποιος την εμπλοκή του
με τα παράκεντρα της εξουσίας.
Και εν πάση περιπτώσει, κάποιοι μυστήριοι δεσμοί εξηγούνται μόνον αν γνωρίζουμε ότι από πίσω υπάρχει
κάποια μασονική στοά.
Κατά τη διάρκεια της 4ης Αυγούστου, ήταν κοινό μυστικό
ότι μόνον ένας άνθρωπος υπήρχε που μπορούσε να κάνει
ό,τι ήθελε στην Ελλάδα.
Αυτός δεν ήταν ο βασιλιάς Γεώργιος Β’
(που κατά σύμπτωση ήταν και εκείνος μασόνος),
ούτε και ο ίδιος ο Iωάννης Μεταξάς.
Τα πάντα ήταν υπό τον έλεγχο κάποιου ασήμαντου και / άγνωστου Ιωάννη Διάκου,
ο οποίος δεν είχε φωτογραφηθεί ποτέ, ούτε είχε εμφανισθεί σε καμιά εκδήλωση και γενικά απέφευγε το φως του ηλίου.
Και όμως.
Αυτός ο άγνωστος Διάκος έλυνε και έδενε για τουλάχιστον πέντε πλήρη χρόνια,
δηλαδή από τον Απρίλιο 1936,
οπότε ο Μεταξάς έγινε πρωθυπουργός,
μέχρι τον Απρίλιο 1941, οπότε η κυβέρνηση μεταφέρθηκε
στην Κρήτη και στη συνέχεια στη Μέση Ανατολή.
Οποιαδήποτε απόφαση και ενέργεια είχε ισχύ,
μόνον αν είχε προηγουμένως συμφωνήσει ο Διάκος.
Οποιοσδήποτε νόμος, διάταγμα ή κυβερνητική απόφαση
(και μάλιστα σε μια εποχή που δεν υπήρχε
κοινοβούλιο και νομοθετικές λειτουργίες)
δεν δημοσιευόταν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
χωρίς την έγκριση του.
Υπουργός, νομάρχης, διοικητής οργανισμού ή και ένας απλός δημόσιος υπάλληλος δεν διοριζόταν,
αν ο Διάκος δεν είχε εκ των προτέρων συμφωνήσει.
Επί 4ης Αυγούστου ένας άνθρωπος ήλεγχε τότε τις τύχες όλης της χώρας,
κατευθύνοντας την εκτελεστική και τη νομοθετική εξουσία.
Και αυτός δεν ήταν ο Μεταξάς, όπως όλοι νομίζουμε,
αλλά κάποιος εξωθεσμικός,
ο άγνωστος για τους πολλούς Διάκος.
Μα τι ήταν τέλος πάντων αυτός ο άνθρωπος,
από πού αντλούσε τη δύναμη του;
Στα παρασκήνια ήταν βέβαια γνωστή η παντοδυναμία του.
Παράγοντες τον έψαχναν για να τους διορίσει ή εν πάση περιπτώσει για να κερδίσουν την εύνοια του.
Την εποχή εκείνη είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι η δύναμη του προερχόταν από τις αγγλικές μυστικές υπηρεσίες, των οποίων ήταν πράκτορας.
Αυτό όμως ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε, ενώ ο Διάκος ήταν μασόνος και μάλιστα υψηλόβαθμος.
Φυσικά, το γεγονός ότι ο Ι. Διάκος ήταν μασόνος δεν θα τον εμπόδιζε να ενεργούσε και για λογαριασμό της Ιντέλιτζενς Σέρβις, αφού η ελληνική μασονία ως εξαρτώμενη από το σκωτικό τεκτονικό δόγμα είχε πάντα άρρηκτους δεσμούς με την αγγλική πολιτική.
Ο Διάκος ήταν λοιπόν ο σκοτεινός εξουσιαστής στα πέντε εκείνα χρόνια και δεν ήταν ο απλός στυλοβάτης του καθεστώτος, όπως π.χ. ο Κωνσταντίνος Μανιαδάκης ή ο Αλέξανδρος Παπάγος.
Η άλλοτε ανεξήγητη σχέση του με τον Μεταξά σήμερα μπορεί εύκολα να ερμηνευθεί, αν γνωρίζουμε ότι ο Διάκος είχε μεγαλύτερο βαθμό στη μασονία από τον δικτάτορα και τον Γεώργιο Β’.
Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και με τον Ελευθέριο Βενιζέλο, όταν πεισματικά και με τυφλά μάτια στήριζε τον ύπατο αρμοστή Αριστείδη Στεργιάδη που είχε κατηγορηθεί για ανθελληνική συμπεριφορά στη Σμύρνη.
Κανείς τότε δεν μπορούσε να καταλάβει πώς ένας ασήμαντος δικηγόρος του Ηρακλείου και με τέτοιο εριστικό και προκλητικό χαρακτήρα μάλιστα είχε καταφέρει να κάνει κυριολεκτικά ό,τι θέλει σε βάρος του ελληνικού πληθυσμού στη Μικρά Ασία και να μην ενοχλείται από τη φυσική ιεραρχία του, δηλ. την κυβέρνηση των Αθηνών.
Η παντοδυναμία του Στεργιάδη δεν άντεξε μόνον όσο πρωθυπουργός ήταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά και όταν την εξουσία πήραν τον Νοέμβριο του 1920 οι αντιβενιζελικοί, μέχρι και την τελευταία ημέρα της μικρασιατικής καταστροφής, οπότε βρετανικό πλοίο έφθασε στην προκυμαία της καιόμενης Σμύρνης και τον παρέλαβε για να τον φυγαδεύσει και να αποφύγει έτσι το λυντσάρισμα.
Ο Στεργιάδης ως υψηλόβαθμος μασόνος ήταν ο ανάδοχος του Βενιζέλου στον μασονισμό, γεγονός στο οποίο όφειλε την τόση επιρροή του στον Έλληνα πρωθυπουργό.
Στην Ελλάδα της 4ης Αυγούστου, ο κωδικός
«Ησίοδος»
αρκούσε για να συμμετέχει κανείς στα ανώτατα κλιμάκια.
Μπορεί οι τρεις τελείες στην υπογραφή, οι συνθηματικοί χαιρετισμοί και τα δηλωτικά για τη μασονική ιδιότητα να διευκόλυναν κάποιον να παίζει ρόλο στην εξουσία, όλα όμως ξεκινούσαν από τον πρωινό καφέ στο νεοκλασικό της οδού Αχαρνών, όπου έδρευε η Μεγάλη Στοά.
Εκεί αποφασίζονταν όλα.
Μεθοδικά και όχι τυχαία η εξουσία είχε μοιρασθεί.
Οι ιστορικοί αναρωτιούνται πώς ο δικτάτορας είχε εμπιστευθεί έναν σχετικώς άγνωστο απόστρατο αξιωματικό,
τον Νικόλαο Παπαδήμα,
για να τον χει ως υφυπουργό Στρατιωτικών
σε όλη την περίοδο της δικτατορίας, κακός
και τον Ιπποκράτη Παπαβασιλείου ως υφυπουργό Ναυτικών.
Και οι δύο ήταν μασόνοι.
Όχι βέβαια πως δεν ήταν και άλλοι υπουργοί της εποχής εκείνης μασόνοι.
Όταν ο Κωνσταντίνος Ζαβιτσιάνος,
προβεβλημένο στέλεχος του Κόμματος Φιλελευθέρων
και άλλοτε πρόεδρος της Βουλής,
έγινε με την κήρυξη της δικτατορίας του Μεταξά
αντιπρόεδρος του,
όλοι εξεπλάγησαν.
Βέβαια τότε δεν ήταν γνωστές οι συζητήσεις που έκανε
ο Σοφ. Βενιζέλος με τον Μεταξά,
αλλά ωστόσο ο τελευταίος ήταν δημοσίως
πάντα το κόκκινο πανί για τους βενιζελικούς.
Η άμεση ορκωμοσία του Ζαβιτσιάνου στις 5 Αυγούστου 1936 ως αντιπροέδρου της κυβερνήσεως και υπουργού Οικονομικών υπήρξε καθοριστική
για να μην υπάρξουν πολιτικές αντιδράσεις.
Ήταν άραγε τυχαίο ότι ο Ζαβιτσιάνος ήταν επιφανής μασόνος και μάλιστα στη στοά
« Ησίοδος »;
Άλλωστε δεν ήταν ο μόνος βενιζελικός που υπηρέτησε σε τέτοια καίρια θέση στη δικτατορία Μεταξά.
Ένας πολύ πιστός του υπουργός
ήταν και ο Παναγιώτης Σφακιανάκης
που παρέμεινε μέχρι τη Μάχη της Κρήτης
ως γενικός διοικητής Κρήτης.
Μασόνος και αυτός.
Στις 4 Αυγούστου 1936, δήμαρχος Αθηναίων
ήταν ο Κώστας Κοτζιάς.
Μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα
έγινε υπερδήμαρχος της πρωτεύουσας
και όλων των πέριξ προαστείων και υπουργοποιήθηκε.
Ήταν άραγε τυχαίο ότι ο Κοτζιάς ήταν επιφανής μασόνος και μάλιστα στη στοά
«Ησίοδος»;
Ο κωδικός
«Ησίοδος»
πρόσφερε και άλλους υπουργούς στη δικτατορία Μεταξά,
έτσι που οι μασόνοι τότε μεταξύ τους να μακαρίζουν εκείνους που ήταν μέλη αυτής της στοάς.
Όχι βέβαια ότι η γνωστή μασονική αλληλεγγύη
θα τους εμπόδιζε να απολαύουν των ωφελημάτων
της εξουσίας, αλλά άλλο είναι να βρίσκεσαι σε τέτοιο στενό σύνδεσμο με τα βαρύγδουπα ονόματα της δικτατορίας
και άλλο να πηγαίνεις συστημένος.
Ο άγρυπνος Διάκος, που μέχρι το 1936 εργαζόταν ως δημοσιογράφος σε αθηναϊκές εφημερίδες, ήταν ο κεντρικός στυλοβάτης του καθεστώτος.
Χωρίς την παρουσία του,
η δικτατορία κινδύνευε να γκρεμιστεί.
Πέριξ του Διάκου όμως υπήρχαν και άλλοι στυλοβάτες.
Ένας εξ αυτών, ο γνωστός Μανιαδάκης, κάλυπτε την ασφάλεια του καθεστώτος – και αποτελεσματικά οπως αποδείχθηκε.
Ο Αλέξ. Παπάγος από την άλλη μεριά
ήλεγχε απόλυτα τον στρατό.
Στα θέματα του Τύπου και της προπαγάνδας,
τον ίδιο ρόλο έπαιζε ο Θ. Νικολούδης.
Άμεσος βοηθός του τελευταίου αυτού στυλοβάτη της δικτατορίας, άγνωστος για τους πολλούς, αλλά πολύ γνωστός στους λογοτεχνικούς κύκλους, ήταν ο Γεώργιος Σεφεριάδης, δηλαδή ο Γιώργος Σεφέρης!
Αν και διπλωμάτης καριέρας, ο Σεφέρης είχε δεχθεί την απόσπαση του στο υπουργείο προπαγάνδας πρόθυμα,
θα έλεγε κανείς μέχρι σημείου παρεξηγήσεως.
Αλλά, ο κωδικός
«Ησίοδος»
δεν τελειώνει έτσι απλά,
αφού είναι συνδεδεμένος με ένα μεγάλο τμήμα
της σύγχρονης ιστορίας του τόπου μας, θέλουμε δεν θέλουμε.
Την ώρα που η δικτατορία της 4ης Αυγούστου
είναι στο φόρτε της,
σε κάποιες άλλες αθηναϊκές στοές της μασονίας
γίνονται διαβουλεύσεις και απλώνονται άλλα κυκλώματα.
Η πρωτοκαθεδρία του Μεταξά
φαίνεται πως έχει ενοχλήσει κάποιους άλλους μασόνους
με ανάλογες προσωπικές φιλοδοξίες,
οι οποίοι βέβαια δεν ενδιαφέρονται
για την αποκατάσταση των κοινοβουλευτικών θεσμών,
αλλά μόνο για την κατάληψη της εξουσίας.
Τουλάχιστον δύο κινήματα πλησίασαν στην επιτυχία να ανατρέψουν τον Μεταξά, αλλά στο παρά πέντε αποκαλύφθηκαν από τις υπηρεσίες του Μεταξά.
Ο ίδιος δεν είναι απαραβίαστος, αφού ουσιαστικά εντολές εκτελεί και ο ίδιος.
Ο μόνος απαραβίαστος πάντα είναι ο Διάκος, ο ασήμαντος δημοσιογραφίσκος για τους αθηναϊκούς κύκλους, αλλά το μεγάλο αφεντικό στην πραγματικότητα.
Και ενώ ο Μεταξάς χάνει τη ζωή του κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες, όταν αρνήθηκε να δεχθεί τη γερμανική μεσολάβηση για να σταματήσει ο ελληνοϊταλικός πόλεμος, ο διάδοχος του είναι έτοιμος από τα παρασκήνια, αλλά κανείς δεν τον είχε φαντασθεί πριν.
Την ίδια μέρα που ο Μεταξάς πεθαίνει με το αίμα του δηλητηριασμένο κατά την επίσημη εκδοχή, στις 29 Ιανουαρίου 1941, την ίδια μέρα καλείται ο άχρωμος και άοσμος διοικητής της Εθνικής Τράπεζας Αλέξανδρος Κοριζής και γίνεται ο νέος δικτάτορας.
Κατάπληκτη η κοινή γνώμη στην Ελλάδα πληροφορείται τον νέο αρχηγό, που αν υπήρχε σειρά διαδοχής στο καθεστώς θα είχε μετά βίας την 4.537η θέση…
Ποιος τον διόρισε;
Αυτό είναι μια λεπτομέρεια χωρίς ιδιαίτερη αξία.
Το βέβαιο είναι ότι ο Κοριζής δείχνεται συνεπέστερος αγγλόφιλος από τον προκάτοχο του και δέχεται αμέσως μετά τον διορισμό του την καλυμμένη άφιξη βρετανικών δυνάμεων στην Ελλάδα, κάτι που ο Μεταξάς είχε αρνηθεί, αφού είχε την προειδοποίηση των Γερμανών ότι σε τέτοια περίπτωση θα λάμβαναν μέτρα.
Ο
« εθνικός κυβερνήτης »,
όπως αρεσκόταν ο δικτάτορας να αυτοαποκαλείται,
άλλαξε λόγω υπερβολικά αιφνίδιου θανάτου.
Ο άτυπος σύμβουλος του παραμένει και μετά την αλλαγή.
Ο Διάκος είναι και πάλι ο κρυφός υπερπρωθυπουργός της χώρας, που εκτελεί με επιμέλεια την αποστολή του.
Και ενώ ο πόλεμος συνεχίζεται και η Ελλάδα αντιμετωπίζει με την ίδια πάντα επιτυχία τους Ιταλούς, η μοιραία πλέον επέμβαση των Γερμανών εκδηλώνεται στις 6 Απριλίου 1941.
Τα γεγονότα τρέχουν πλέον
και όλοι γνωρίζουν τι μέλλει γενέσθαι.
Δύο μόλις μέρες αργότερα οι Γερμανοί πλησιάζουν
στη Θεσσαλονίκη και ο εκεί στρατιωτικός διοικητής
Κων. Μπακόπουλος αναγκάζεται να συνθηκολογήσει.
Για την ενέργεια του εκείνη ο Μπακόπουλος ποτέ
δεν χρειάστηκε να απολογηθεί
(σε αντίθεση με τον στρατηγό Τσολάκογλου, που υπέγραψε δυο εβδομάδες αργότερα την άλλη συνθηκολόγηση
και για την οποία το 1945 καταδικάστηκε σε θανατική ποινή).
Πολλοί, κυρίως ανώτατοι αξιωματικοί,
αναρωτήθηκαν μετά το τέλος του πολέμου το γιατί.
Θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι ο Μπακόπουλος ήταν μασόνος,
όχι όμως ο Τσολάκογλου.
Λέει κάτι αυτό;
Η ραγδαία κατάρρευση του Μετώπου τις δραματικές εκείνες μέρες της γερμανικής εισβολής οδηγεί σε ένα αδιέξοδο τον ελληνικό στρατό και την πολιτική ηγεσία στην Αθήνα.
Βρετανικές και συμμαχικές δυνάμεις βρίσκονται στη Βόρειο Ελλάδα και κατέρχονται γρήγορα προς τα κάτω για να αποφύγουν την αιχμαλωσία τους από τους Γερμανούς.
Οι διαταγές από το γενικό επιτελείο προς τις ελληνικές μονάδες που διατηρούν θερμή επαφή με τους Γερμανούς και πιέζονται με σφοδρότητα είναι να μην εγκαταλείπουν τη θέση τους και να τους παρακωλύουν, ώστε να δώσουν χρόνο στις συμμαχικές δυνάμεις να οπισθοχωρήσουν χωρίς να κυκλωθούν.
Είναι προφανές ότι τώρα κάπου είναι μάταιη η ανθρωποθυσία των ταλαιπωρημένων Ελλήνων στρατιωτών, οι οποίοι δεν προασπίζουν έναν αγώνα με προοπτική, αλλά μόνο και μόνο για να μην θιγούν οι σύμμαχοι που άλλωστε δεν μπορούσαν να προσφέρουν κάτι.
Στο ελληνικό στρατηγείο, που είχε την έδρα του ως γνωστόν στο ξενοδοχείο της Μεγάλης Βρετανίας
(πόσο σημαδιακός αυτός ο τίτλος
του αθηναϊκού ξενοδοχείου τότε!),
οι Έλληνες αξιωματικοί είναι αγανακτισμένοι και συζητούν μεταξύ τους τα δραματικά γεγονότα.
Ακόμη και ο ίδιος ο Κοριζής, ο άνθρωπος που είχε επιλεγεί ακριβώς για να λειτουργήσει περισσότερο ως Άγγλος και λιγότερο ως Έλληνας, βρίσκεται σε δίλημμα.
Σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή, επισκέπτεται τον Γεώργιο Β’ στο γραφείο του στη Μ. Βρετανία και συζητεί τη σκέψη του.
Ο βασιλιάς είναι αυστηρός και δεν δέχεται κουβέντα.
Πρώτα οι Άγγλοι, πάνω απ’ όλα οι Άγγλοι.
Η μοίρα του Έλληνα στρατιώτη είναι ούτως ή άλλως προδιαγεγραμμένη
και εν πάση περιπτώσει αδιάφορη για τον βασιλιά.
Οι Αγγλοι πρέπει να διευκολυνθούν στην οπισθοχώρηση τους, ανεξαρτήτως θυσιών.
Ο Γεώργιος Β΄ κατακεραυνώνει τον πρωθυπουργό της εμπιστοσύνης του, μέσα σε βαριά ατμόσφαιρα.
Και ο τελευταίος φεύγει βαριά προβληματισμένος.
Μπαίνει στην πρωθυπουργική λιμουζίνα και λέει στον οδηγό να τον πάει σπίτι του. ενώ στα ελάχιστα λεπτά που διαρκεί η διαδρομή είναι αμίλητος.
Μόλις φθάνει στο σπίτι του, κατά τις αφηγήσεις των οικείων του, κλείνεται στο δωμάτιο που χρησιμοποιεί ως γραφείο.
Αμέσως μετά που ο Κοριζής έφυγε από το γραφείο του βασιλιά, ο τελευταίος καλεί τον Ι. Διάκο, χωρίς ποτέ να μάθει κανείς τι του είπε.
Ο Διάκος κατευθύνεται πεζός και
«ασθμαίνων»
φθάνει στο σπίτι του Κοριζή.
Μετά λίγο ο αστυφύλακας φρουρός της πρωθυπουργικής κατοικίας ακούει έναν πυροβολισμό.
Όταν οι οικείοι άνοιξαν το δωμάτιο του Κοριζή, τον Βρήκαν να έχει στο χέρι του ένα περίστροφο και τα μυαλά του να έχουν ανατιναχτεί στον αέρα, στην κλασική στάση αυτοκτονίας.
Τα σχόλια είναι περιττά.
Σε καμιά ιατροδικαστική έκθεση δεν αναφέρθηκε αν ο δεξιόχειρ Κοριζής βρέθηκε να κρατάει το περίστροφο στο αριστερό του χέρι ή το αντίστροφο.
Ο Διάκος πάντως επιστρέφει στον βασιλιά και αναφέρει.
Οι εφημερίδες την άλλη μέρα γράφουν ότι
«ο Έλλην πρωθυπουργός έπεσε αγωνιζόμενος».
Ποιος θα είναι ο νέος
«εθνικός κυβερνήτης»,
μια που εξακολουθεί πάντα να μην υπάρχει κοινοβούλιο
ή οποιοδήποτε συμβουλευτικό σώμα,
π.χ. ένα συμβούλιο στέμματος ή κάτι ανάλογο;
Εδώ εφαρμόζεται και πάλι
«ο κωδικός «Ησίοδος».
Καλείται και πάλι το πιο απροσδόκητο πρόσωπο για να αναλάβει την εξουσία:
ο Κώστας Κοτζιάς με την περίεργη γραβάτα.
Μασόνος, μέλος της στοάς
«Ησίοδος».
Ο βασιλιάς, τις τόσο κρίσιμες αυτές ώρες,
του αναθέτει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης.
Ο Κ. Κοτζιάς δήλωνε ως επάγγελμα διαφημιστής,
είχε υπάρξει όμως ασφαλιστής και στο απώτερο παρελθόν
για ένα βραχύ διάστημα εκδότης της μικρής εφημερίδας
«Πολιτεία»,
με πολιτικό συντάκτη τον Ι. Διάκο.
Από χρόνια κυκλοφορούν πολλές φήμες
στην αθηναϊκή κοινωνία για τον Κοτζιά,
που τον έχουν καταστήσει ένα ξεχωριστό πρόσωπο.
Άλλωστε είναι ο μόνος Αθηναίος που κυκλοφορεί με γραβάτα χωρίς κόμπο, κάτι που φυσικά δεν σημαίνει τίποτε περισσότερο από τη διάθεση αυτοπροβολής
της ιδιορρυθμίας του.
Για τους Άγγλους είναι αγγλόφιλος,
για τους Γάλλους γαλλόφιλος.
Για τους Ιταλούς ιταλόφιλος, αφού άλλωστε αποκαλύφθηκε ότι ο Μουσολίνι και ο Τσιάνο τον προόριζαν για κατοχικό πρωθυπουργό τις παραμονές της ιταλικής επίθεσης της 28ης Οκτωβρίου 1940, όταν στη Ρώμη πίστευαν ότι μέσα σε λίγα 24ωρα θα είχαν καταλάβει ολόκληρη την Ελλάδα.
Για τους Γερμανούς όμως, σύμφωνα με επίσημα έγγραφα
του γερμανικού υπουργείου Εξωτερικών,
που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας
μετά την κατάρρευση του Γ’ Ράιχ, ήταν γερμανόφιλος.
Με τους Γερμανούς ο Κοτζιάς
ίσως είχε τις πιο ιδιαίτερες σχέσεις.
Είναι εκείνος που είχε υποδεχθεί θερμά στο αεροδρόμιο
τον Γκαίμπελς, τον περίφημο υπουργό Προπαγάνδας,
στο ταξίδι που είχε κάνει στην Αθήνα επί 4ης Αυγούστου.
Ο ίδιος ο Κοτζιάς είχε επισκεφθεί επανειλημμένα
το Βερολίνο επί Χίτλερ, είχε δημιουργήσει φιλία
με τον Γκαίριγκ, τον Νο 2 μετά τον Χίτλερ,
ενώ ο τελευταίος του είχε δωρήσει σε αναγνώριση
της ιδιαίτερης εκτίμησης που του έτρεφε ένα υπερμέγεθες χάλκινο ανάγλυφο, έργο του γλύπτη Αρνο Μπρέκερ.
Έφταναν τόσο μακριά λοιπόν οι διασυνδέσεις του κωδικού
«Ησίοδος»;
Για περισσότερο από δύο 24ωρα ο Κοτζιάς ήταν υπό ορκωμοσία πρωθυπουργός,
μέχρι που για κάποιους αξεδιάλυτους ακόμη λόγους,
η βρετανική πρεσβεία ήρε την εμπιστοσύνη της
προς το πρόσωπο του.
Η νέα κυβέρνηση είχε πρόεδρο τον Γεώργιο Β’
και αντιπρόεδρο τον ναύαρχο Αλ. Σακελλαρίου.
Στις επόμενες τέσσερις ημέρες ο βασιλιάς,
η ελληνική κυβέρνηση
(με πρόεδρο τώρα τον Εμμανουήλ Τσουδερό),
ο Διάκος και ο χρυσός της Τράπεζας της Ελλάδος έφευγαν
από την Αθήνα για την Κρήτη και από εκεί
άλλοι μεν επήγαν στην Αλεξάνδρεια και άλλοι στο Λονδίνο.
Στη βρετανική πρωτεύουσα θα βρουν καταφύγιο ο Γεώργιος Β’ και ο αιχμαλωτισμένος χρυσός της Τράπεζας της Ελλάδος.
Στην Αίγυπτο θα εγκατασταθεί
η εξόριστη ελληνική κυβέρνηση, που πέρασε από τα τελωνεία της Αλεξάνδρειας χωρίς δυσκολία.
Αντίθετα, ο Ι. Διάκος, πρόσωπο άγνωστο
στην ημιανεξάρτητη Αίγυπτο,
δυσκολεύθηκε να περάσει από το τελωνείο της Αλεξάνδρειας λόγω ενός αμύθητης αξίας θησαυρού
που είχε στις αποσκευές του.
Μαζί του έφερε για προσωπική χρήση ράβδους χρυσού,
χρυσά κοσμήματα σε ποικίλα μεγέθη, διάφορα τιμαλφή,
καθώς και χρυσές λίρες.
Ο άγνωστος μας Αιγύπτιος τελωνειακός επέμενε να τον ελέγξει και να καταγράψει λεπτομερώς τον αμύθητο θησαυρό του, όπως και έγινε.
Βιαστικά διαβήματα της εξόριστης ελληνικής κυβέρνησης
προς τις αιγυπτιακές αρχές επέτρεψαν τελικά
την είσοδο του Διάκου χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
Τι γινόταν όμως στην Αθήνα,
που πλέον κατεχόταν από τους Γερμανούς;
Στις 27 Απριλίου 1941 η πρωτεύουσα κατελήφθη και δύο μέρες αργότερα σχηματίστηκε κατοχική κυβέρνηση υπό τον στρατηγό Γ. Τσολάκογλου, που είχε συνάψει και τη συνθηκολόγηση.
Πολλές είναι οι γνωστές λεπτομέρειες, αλλά άγνωστη παραμένει μέχρι σήμερα μία.
Μια λεπτομέρεια αρκετά διαφωτιστική.
Ο Νο 2 στη νέα κυβέρνηση Τσολάκογλου
είναι ο αντιπρόεδρος της και υπουργός Παιδείας και Προνοίας, ο Κων. Αογοθετόπουλος,
γνωστό πρόσωπο της αθηναϊκής κοινωνίας
και καθηγητής της γυναικολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Λεγόταν τότε πως είχε ξεγεννήσει τους μισούς Αθηναίους
και ταυτόχρονα ότι ως μεγαλοϊδιοκτήτης
ήταν κάτοχος των μισών δημοσίων κτιρίων της πρωτεύουσας.
Πασίγνωστος για τη γερμανοφιλία του,
όχι μόνο λόγω των σπουδών του στη Γερμανία
και των πολλαπλών εκεί δεσμών του,
αλλά και επειδή ήταν ο πρόεδρος
του Ελληνογερμανικού Συνδέσμου.
Σύμφωνα με μαρτυρία Έλληνα αξιωματικού της αστυνομίας, που ήταν αρμοδίως εντεταλμένος
να φρουρεί την κατοικία του Γερμανού πρεσβευτή στην Αθήνα,
όταν ο τελευταίος βρισκόταν εν είδει κατ’ οίκον περιορισμού κατά τη διάρκεια του ελληνο-γερμανικού πολέμου
τον Απρίλιο 194],
ο Κ. Λογοθετόπουλος ήταν η πρώτη γνωστή ελληνική προσωπικότητα που επισκέφθηκε τον πρεσβευτή για να τον συγχαρεί επί τη καταλήψει της πρωτεύουσας!
Ο Λογοθετόπουλος είναι η ζωντανή συνέχεια
του ίδιου κέντρου εξουσίας,
που από το 1935 ελέγχει την κατάσταση στην Ελλάδα.
Όσο και να φανεί παράδοξο, το γεγονός ότι οι Γερμανοί έχουν κατακτήσει τη χώρα μας δεν φαίνεται να πτοεί αυτό το κέντρο, το οποίο παραμένει πανίσχυρο και υπό τη σβάστικα.
Η μασονική στοά
«Ησίοδος»
έχει και πάλι όλα τα πόστα στα χέρια της,
αφού ο Λογοθετόπουλος, ο αντιπρόεδρος της κατοχικής κυβέρνησης, είναι (και αυτός!) μέλος της.
Πρέπει κανείς να έχει ενδιατρίψει σε απόρρητα αρχεία και να έχει μελετήσει σε βάθος τα γεγονότα,
ώστε να καταλήξει στους ανατριχιαστικούς συσχετισμούς
που ανατρέπουν την ιστορία.
Από τον Μεταξά και τον Κοτζιά,
περνάμε τώρα στον κατοχικό Λογοθετόπουλο
και τρίβουμε τα μάτια μας.
Ένα συγκεκριμένο κλειστό κύκλωμα διαχειρίζεται την εξουσία, και όχι μόνο,
αφήνοντας απέξω όσους δεν δηλώνουν υποταγμένοι.
Τώρα η Ελλάδα τελεί υπό ξένη και ασφυκτική κατοχή.
Η χήρα Μεταξά και η Γερμανίδα γυναίκα του Λογοθετόπουλου, αδελφή του περίφημου στρατάρχη Λιστ
(διοικητή της στρατιάς που κατέλαβε την Ελλάδα
τον Απρίλιο του 1941),
αναλαμβάνουν σε αγαστή σύμπνοια τη διοίκηση του ΠΙΚΠΑ
και άλλων φιλανθρωπικοί οργανώσεων,
μαζί με άλλα πρόσωπα που χωρίς δυσκολία προσφέρουν
τις υπηρεσίες τους από το ένα καθεστώς στο άλλο.
Αν θα μπορούσαμε λεπτομερώς να αναφέρουμε
τα ονόματα που συναντά κανείς
στην υπηρεσία των Γερμανών και των Ιταλών,
πέριξ ή υπό τους κατοχικούς κυβερνήτες,
θα καταλαβαίναμε
αφενός μεν τη δύναμη των κέντρων εξουσίας,
αφετέρου δε την ηθική ένδεια της κοινωνίας μας.
Αρκεί μόνο να σημειώσουμε
ότι εκλεκτός βοηθός του Κ. Λογοθετόπουλου επί Κατοχής ήταν
Ο Γρηγόρης Λαμπράκης!
Σαράντα χρόνια μετά τη δολοφονία του τελευταίου, υπάρχουν ακόμη πολλοί που με αυταρέσκεια καυχώνται ότι στα νιάτα τους ήταν Λαμπράκηδες.
Ο κωδικός
«Ησίοδος»
δεν τελειώνει με τον Λογοθετόπουλο.
Άλλωστε τα σκοτεινά κέντρα που διαχειρίζονται κατά βούληση τις τύχες του ελληνικού λαού δεν είναι προσωποποιημένα.
Οι διακλαδώσεις είναι πολλαπλές και συχνά αμφίδρομες,
ώστε να ελέγχονται όλοι οι χώροι
και να καλύπτονται όλα τα ενδεχόμενα.
Ο Διάκος τον Μάιο του 1941
είχε ολοκληρώσει την αποστολή του,
όταν τον έπιανε ο ανώνυμος Αιγύπτιος τελωνειακός
να είναι κατάφορτος με χρυσαφικά.
Ήδη είχε παραδώσει την εξουσία και είχε γίνει η εναλλαγή.
Ακριβώς την ίδια εποχή και για άλλους λόγους, ο Γεώργιος Β’ επανερχόταν στο αγαπημένο του Λονδίνο για να συμβιώσει ανετότερα με την Αγγλίδα ερωμένη του,
ενώ το μέλλον του επαφίετο στα χέρια της υπερδύναμης
που έδρευε εκεί.
Αυτό δεν εμπόδιζε τον ίδιον ακριβώς μήνα του ίδιου ακριβώς εκείνου χρόνου την εξ αίματος αμφιθαλή αδελφή του,
την πριγκίπισσα Ειρήνη της Ελλάδος,
να γίνει βασίλισσα στη φασιστική Κροατία του Άντε Πάβελιτς!
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Στην Ελλάδα ο λαός πεινούσε,
δυστυχούσε και πέθαινε σωρηδόν.
Η αξία της ζωής είχε υποτιμηθεί σε απίθανο βαθμό.
Αλλά τα ίδια
«εκλεκτά»
πρόσωπα ήταν στο παρασκήνιο,
πάντα άφθαρτα και καλοζωισμένα.
Είναι ιστορικό ψεύδος ότι εκείνη την εποχή,
την τόσο σκληρή, ήρθαν τα πάνω κάτω.
Τα ίδια κέντρα συνέχισαν απρόσκοπτα να απλώνουν
την επιρροή τους,
αντλώντας δύναμη ακόμη και από τον ξένο κατακτητή.
Λόγω της Κατοχής και της εχθρικότητας του ναζισμού
προς τη μασονία, που την θεωρούσαν
(σύμφωνα με τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών)
ως εξάρτημα του εβραϊσμού, οι στοές στην Ελλάδα,
όπως και σε όλες τις κατεχόμενες χώρες,
μπορεί να έκλεισαν επίσημα και να
«διηρπάγησαν τα έπιπλα και τα αρχεία»
τους.
Οι μασόνοι όμως έμειναν ακλόνητοι στη θέση τους,
εξίσου ισχυροί και αποτελεσματικοί,
ανανεώνοντας συμμαχίες και συνεργασίες,
επιτυγχάνοντας διεισδύσεις και επιρροές,
αποκαθιστώντας έντεχνα τις ισορροπίες.
Αυτή είναι η αλήθεια, αυτή είναι η πραγματικότητα.
Η διαπλοκή σε όλο το μεγαλείο της.
Οι μασόνοι σε πρωταρχικές θέσεις
έχουν την πίτα και την μοιράζουν
ανάμεσα σε ημέτερους και σε πράκτορες.
Θέματα αρχών ή πεποιθήσεων δεν υπάρχουν,
αφού άλλωστε δεσμεύονται
με σκοτεινούς και απαραβίαστους όρους.
Όλα ρυθμίζονται με βάση την υπακοή και την υποταγή τους, ανεξάρτητα από την κοινωνική προβολή του καθενός.
Αδιαμαρτύρητα στοιχισμένοι όλοι
προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, που την ακολουθούν
με συνέπεια και πειθαρχία είτε συμφωνούν είτε όχι.
Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν μασόνο να θύμωσε και να έκανε αποκαλύψεις,
αν π.χ. τον αδίκησαν
ή δεν του συμπεριφέρθηκαν καλά οι αδελφοί του;
Και στη σπάνια περίπτωση που κάποιος διαφωνεί ή πέφτει
σε δυσμένεια,
η διαπλοκή δεν παύει να τον ελέγχει και να τον καθοδηγεί.
Να λοιπόν πώς γράφεται η ιστορία στη χώρα μας.
Τα αόρατα κέντρα και παράκεντρα καθορίζουν την πορεία μας και όποιος αποτολμήσει να αντιλέξει,
βγαίνει έξω από το παιχνίδι και γίνεται στόχος.
Αν όμως διατηρεί τη μασονική ιδιότητα,
η τροχιά του είναι λαμπρή
και πάντα θα υπάρχει ένα προστατευτικό δίκτυο
για να καθιστά τη ζωή του ευκολότερη
και να υπηρετεί το σύστημα αποτελεσματικότερα.
Η ελληνική μασονία σεμνύνεται για τον ρόλο της
και σε ειδική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο,
ευχερούς παρουσιάζει τα ονόματα επιφανών μασόνων
μέχρι το 1950, σημειώνοντας ότι
« η δημοσίευση αυτή γίνεται με την άδεια
της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος ».
Σήμερα, στην εποχή των μίντια,
η μασονία έχει φυσικά και τις δημόσιες σχέσεις της
σε ό,τι αφορά την προβολή της.
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΕΤΡΙΤΗΣ
(Περιοδικό Λαβύρινθος Ιούλιος 2003, τεύχος 1 σελ.10 -18)
https://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=51&t=3701
.
.
Η τυραννία ως λέξις μίαν μόνον έννοιαν έχει
Αυτήν την οποίαν της απέδιδαν εις την των Ελλήνων εποχήν και γνωρίζοντας πως την αντιλαμβάνεσαι φίλη μου καλή δεν θα την εξηγήσω
Απλώς είς τόν παρόντα χρόνον ο χύμα κοσμακης λέγει τύραννος και εννοεί τον βασανιστή τον δήμιο κλπ
Βάσει της ελληνικής εννοιολογιας ο τύραννος δύναται να είναι ενάρετος ή άθλιος
Ο Ιωάννης Μεταξάς ήτο τύραννος με προσανατολισμον θετικόν
Μόνον καλό έπραξε δια τον λαον
Όπου λαον εννοώ το σύνολον των Ελλήνων εντίμως εργαζομένων καθώς πρέπει ανθρώπων και όχι τον ” λαον” οπου απαρτιζετο εκ των εχθρών του Μεταξά δηλαδή των κάθε λογής κουκουεδων
Τραγικόν και ετουτον πως στην Ελλάδα δεν υπήρχαν ποτέ κομμουνισταί αλλά μόνον κουκουεδες
Καί εγώ είμαι θαυμαστής τού Ιωάννη Μεταξά και καλώς καμνω διότι το αξίζει
Ἔτσι ἀκριβῶς φίλε μου. Ἔτσι ἀκριβῶς.
Ασχολούμενος όμως με την εννοιολογια περί δικτατόρων και τυραννων παρεκλινα από το ζήτημα της επικεφαλιδος του παρόντος
Υπάρχει γονιδιακή μνήμη;
Πολλές οι θεωρίες περί τούτου κάποιες εξ αυτών βεβαιωμενες επιστημονικά ωστόσον θα προσεγγίσω το θέμα από μιαν άλλην γωνία
Κατά πόσον η γονιδιακή μνήμη εστάθη αρωγός είς τόν αγώνα των Ελλήνων εναντίον του εχθρού εκείνην την εποχήν προσδιδουσα δύναμιν εις αυτούς και πολλαπλασιάζοντας τις δυνατότητες των
Εξηγουμαι ( που πάει να πει ξηγιεμαι )
Θερος τρύγος πόλεμος
Μια φρασις της οποίας η εξήγησις είναι πως οι Έλληνες πραγματοποιούσαν τις σημαντικές αυτές ασχολίες με την αυτήν σειράν διαδοχής
Εθεριζον ετρύγουν και επολέμουν
Προσεδιδον μιαν εκ της ανάγκης πηγαζουσα αξιοπρέπειαν σε αυτά
Σαν να λέμε πως ” εμείς οι άντρες μπορεί να σκοτωθούμε αλλά αφού έχουμε τελειώσει τις δουλειές μας”
Σαν να λέμε πως ” ο άντρας μπορεί να χαθεί αλλά η χήρα και τα ορφανα δεν θα πεινασουν ”
Κατόπιν της συγκομιδής και αποθηκευσεως των αναγκαίων έλυναν τις διαφορές τους με τον τρόπον τον γνωστόν
Εσείς από κει εμείς από δω να πέσουμε ο ένας απα στον άλλον να ξεμπερδευουμε
Ὡς έπὶ τὸ πλεῖστον ὅμως οἱ μεγάλες πολεμικὲς ἐπιχειρήσεις παραδοσιακῶς ξεκινοῦν μετὰ τὸ πρῶτο δεκαήμερο τοῦ Μαρτίου (ἐποχὴ Ἄρεως). Οἱ τέτοιου εἴδους ἐπιχειρήσεις, σὰν αὐτὴν τῆς ἰταλικῆς ἐπιθέσεως, εἶναι τῆς λογικῆς «τοὺς ἔχουμε», πρὸς τοῦτον καὶ ἔγινε τέλη Ὀκτωβρίου. Ἡ ἐν λόγῳ ἐπίθεσις, χρονικῶς, ὀφείλεται πάλι στὸν Μεταξᾶ, διότι πρέπει νὰ τοῦ ἀναγνωρίσουμε πὼς τοὺς παρεπλάνησε, ἐφ΄ ὅσον κατάφερε νὰ ξεγελάσῃ τὴν κατασκοπεία καὶ νὰ λάβουν πολὺ βολικὲς (γιὰ ἐμᾶς) πληροφορίες, ἀναφορικῶς μὲ τὴν δυναμική μας. (Ἔχω, ὀλίγον, ἀρχίσει νὰ πιστεύω πὼς καὶ ἡ γερμανικὴ ἐπίθεσις στὴν ΕΣΣΔ ἦταν τῆς αὐτῆς λογικῆς.)
Τὰ ὅσα ἀναφέρεις ἀφοροῦν στὴν δική μας καὶ μόνον πλευρὰ καὶ μᾶλλον συμφωνῶ.
Ιστορικώς οι πλείστες των μαχών έλαβον χώραν την περίοδον μετά τον τρυγον και πρίν την ελευσιν του χειμώνος
Μήναν Οκτώβριον επελεγον και γνωρίζοντας πως ο χειμων είναι κατά χρόνον πλησίον προσεπάθουν πάση δυνάμει είτε νικωντες είτε ηττώμενοι να
” τελειώνουμε αδερφέ”
Αυτή η τυχαία χρονικη συγκυρία η φέρουσα τον εχθρον είς την συγκεκριμένην ημερομηνίαν της 28ης Οκτωβρίου μηνός λειτούργησε όπως ξυπνηση την αρχαίαν μνήμην
Στην ώρα του ήρθε το κακο
Κάτω από το επίπεδο συνειδητοποιησεως χωρίς να γίνεται αντιληπτή ελειτουργησεν η δύναμις της εσπευσμένης ανάγκης η οποία κατά την συνήθειαν της επαναλήψεως είχε πλέον καταστεί γονιδιακή μνήμη
Ο καθείς των Ελλήνων στρατιωτών ίσως δεν ηκουσεν όμως ησθανθη την φωνήν του αίματος λέγουσα
” Άντε τώρα ξεμπερδεψε και με τον Ιταλό να τελειώνεις”
Αὐτὴ ἡ χρονικὴ «σύμπτωσις» δὲν μὲ ἀπησχόλησε ὁμολογῶ, ἀλλὰ εἶναι ἐξαιρετικὴ ὡς ἐπισήμανσις κι εὐχαριστῶ ποὺ τὴν μοιράζεσαι μαζύ μας. Αὐτὸ δὲν σημαίνει πὼς ἐξέλειψαν μάχες ὑπὸ τὴν …«εὐλογία τοῦ Ἄρεως», ἀλλὰ ναί, πράγματι εἶναι ἐνδιαφέρουσα ἡ στιγμή.
.
Η Ιστορία του Μόγλη
.
Τι απέγινε ο Μόγλης όταν επέστρεψε στον πολιτισμό. Η πραγματική ιστορία του παιδιού της ζούγκλας που ζούσε με λύκους και επικοινωνούσε με κραυγές…
https://www.mixanitouxronou.gr/ti-apegine-o-moglis-otan-epestrepse-ston-politismo-i-pragmatiki-istoria-toy-paidioy-tis-zoygklas-poy-zoyse-me-lykoys-kai-epikoinonoyse-me-krayges/
.
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ – ΕΓΩ –
.
Η ΝΤΠ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ….
.
.
Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !
.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ……
.
.
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΝΩΝ
22 Φεβ 2016
https://www.youtube.com/watch?v=Xxe0znc_kPE
.
.
Όπως το έδαφος, όσο και αν είναι γόνιμο αδυνατεί να παράγει κάτι δίχως καλλιέργεια έτσι και ο νούς του ανθρώπου : Δίχως την εκπαίδευσή αδυνατεί να δώσει τους αναμενόμενους καρπούς .
.
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ
.
.
.
Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων ,
Πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των Εθνών εξαρτάται από την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ των Νέων .
.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
.
.
.
Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους.
.
Πλάτωνας,
Έλληνας φιλόσοφος (427-347 π.Χ)
.
.
.
Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ’ αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής.
.
Σωκράτης,
Έλληνας φιλόσοφος (469-399 π.Χ)
.
.
.
Η παιδεία, σαν την πλούσια χώρα, παράγει όλα τα αγαθά.
.
Σωκράτης,
Έλληνας φιλόσοφος (469-399 π.Χ)
.
.
.
Όταν ο άνθρωπος πάρει σωστή εκπαίδευση, γίνεται θεϊκό και πολύ ήμερο ζώο.
Κι όταν δεν ανατραφεί αρκετά ή κατάλληλα, γίνεται το πιο άγριο απ’ όσα γέννησε η φύση.
.
Πλάτωνας,
Έλληνας φιλόσοφος (427-347 π.Χ)
.
.
.
Κάθε ώρα χαμένου χρόνου στη νεότητα, είναι ένα κέρδος της δυστυχίας για το μέλλον.
.
Napoleon Bonaparte,
Γάλλος αυτοκράτορας (1769-1821)
.
.
.
Χωρίς ελληνομάθεια δεν υπάρχει παιδεία.
.
Λέων Τολστόι,
Ρώσος συγγραφέας (1828-1910)
.
.
.
Ο χειρότερος τρόπος για την ανατροφή των νέων
είναι να τους δίνονται όλες οι ευκολίες.
Γιατί η ευκολία γεννά τις ηδονές και από αυτές προέρχεται κάθε κακοήθεια.
.
Δημόκριτος,
Έλληνας μαθηματικός και φιλόσοφος (470-361 π.Χ)
.
.
.
.
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ
.
.
ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΧΙΛΙΟΓΛΩΣΣΟ ΤΡΟΠΟ ΕΜΑΘΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟΜΑΧΙ …………..
.
.
Άγια κατανάλωση ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ …………
.
.
https://2.bp.blogspot.com/-Y-emOUm69mA/WSUxUOwDf6I/AAAAAAAA7dg/NNOpR7SYWM00fvY1KRmpltt4Lw73TiIFACLcB/s400/2017-05-24_100621.png
.
.
“…Εκείνοι που χειρίζονται αυτόν τον απαρατήρητο μηχανισμό της κοινωνίας
.
αποτελούν μια αόρατη κυβέρνηση που αποτελεί την πραγματική δύναμη που κυβερνά…» .
.
.
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/blog-post_8103.html#ixzz4i191R2Jq .
.
.
ΜΙΚΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
.
.
Και συμπληρώνει: «Δεν προστάζει πλέον ο λαός αλλά οι επιθυμίες του.
.
Ο λαός δε συμμετέχει στη λήψη των αποφάσεων κι έτσι η δημοκρατία περιορίζεται
από την ενεργό συμμέτοχη
.
στην παθητική κατανάλωση που κατευθύνεται
.
από ένστικτα και ασυνείδητες επιθυμίες.
.
Κι όποιος έχει πρόσβαση σε αυτές τις επιθυμίες,
.
θα κάνει το λαό ότι θέλει».
.
.
Η έκθεση Paul Porter 1947 – Σαν να γράφτηκε σήμερα!…
https://www.logiosermis.net/2016/07/paul-porter-1947.html#.Xw42up1R3cs
.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ :
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ…
.
ΟΜΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΗ !!!
.
Kemal – Xatzidakis (the original)
15 Ιαν 2009
https://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I
–
ΣΧΟΛΙΟ
@aimiliosteratomorfos1849
πριν από 3 εβδομάδες
Ο «Κεμάλ» είναι ένα παραβολικό τραγούδι για την αντίθεση ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα.
Ο νεαρός Κεμάλ συμβολίζει τον ιδεαλιστή άνθρωπο, αυτόν που πιστεύει πως μπορεί να αλλάξει τον κόσμο με την καλοσύνη, τη δικαιοσύνη και την αθωότητα των ονείρων του.
Ξεκινά γεμάτος πίστη, σχεδόν με παιδική αφέλεια, ότι το κακό θα νικηθεί και ότι οι άνθρωποι θα αγαπήσουν ο ένας τον άλλον.
Όμως στο τέλος συντρίβεται από την ωμή πραγματικότητα: την ανθρώπινη απληστία, τη βία, την εξουσία και την αδυναμία του κόσμου να αλλάξει.
Και τότε έρχεται η φωνή του Θεού — όχι για να του δώσει λύση, αλλά για να του πει μια σκληρή αλήθεια:
Δεν θα αλλάξει ο κόσμος ποτέ, και μην περιμένεις να τον αλλάξεις εσύ.
Αυτή η φράση δεν είναι ειρωνική• είναι φιλοσοφική παρατήρηση.
Ο Χατζιδάκις δεν λέει “μην προσπαθείς” — λέει “προσπάθησε, αλλά χωρίς αυταπάτες”.
Ο ιδεαλισμός είναι πολύτιμος, αλλά ο κόσμος παραμένει τραχύς• η προσπάθεια έχει αξία όχι γιατί θα πετύχει, αλλά γιατί μας κρατά ανθρώπους.
Ο Κεμάλ πεθαίνει, αλλά το όνειρό του δεν ακυρώνεται.
Ο κόσμος μπορεί να μην αλλάζει, όμως όσοι ονειρεύονται και πράττουν το καλό, κρατούν τη σπίθα της ανθρωπιάς ζωντανή.
–
https://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I
.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΑΝΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ από μένα .
.
.
ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ …
.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !
.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΑΚΡΥΑ ….
.
.
ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ,
ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΝΕΡΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ,
ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙΟΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ …
.
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ; ; ;
.
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ; ; ;
.
.
ΕΚΕΙΝΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ :
.
ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ …
.
.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΥΜΠΡΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ !
.
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ ….
.
.
.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΔΙΟΤΙ Η ΖΩΗ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ…
.
Τα Πέντε Γένη του Ησίοδου
Χρυσό Γένος Λούκας Κράναχ ο Πρεσβύτερος, Το Χρυσό Γένος …
Αργυρό Γένος Λούκας Κράναχ ο Πρεσβύτερος, Το Αργυρό Γένος …
Χάλκινο Γένος Οι ανθρωποι του Χάλκινου Γένους ήταν σκληραγωγημένοι και δυνατοί, καθώς ο πόλεμος ήταν ο σκοπός και το πάθος τους. …
Ηρωϊκό Γένος …
Γένος του Σιδήρου
.
ΕΙΠΕ : ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ – ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ.
.
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ :
ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΘΑ ΠΕΘΑΊΝΕΙ
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΣ !!!
.
ΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ – ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ –
.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ…
.
.
Μπορώ να μην τον πάρω; Με τί συνέπειες; Ο Γιάννης Ζωγράφος εξηγεί τα πάντα περί προσωπικού αριθμού
20 Νοε 2025
https://www.youtube.com/watch?v=IcsihO2HwlU
.
Υ.Γ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ…
ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ…
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ…
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ…
ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΗ !!!
ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΥΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ._
.
Αὐτὸ ποὺ θὰ δοῦμε καταληκτικῶς εἶναι αὐτὸ ἀκριβῶς ποὺ εἴδαμε καὶ μὲ τὰ ἐμβόλια ἢ μὲ τὶς καραντῖνες ἢ μὲ κάθε τί ἀντίστοιχον. Οὔτε αἰσιοδοξῶ οὔτε ἀπαισιοδοξῶ. Προσπαθῶ νὰ διακρίνω, ὅσο τὸ δυνατόν, πίσω ἀπὸ τὶς ἐν λόγῳ φανφάρες, τὴν ἀληθὴ καὶ μία Ἀνάγκη.
Εἶναι πράγματι πολὺ σοβαρὰ τὰ ὅσα λέει.
.
●
Την πάτησαν άσχημα, σκάει σύντομα για Προσωπικό Αριθμό και ταυτότητα
24 Νοε 2025
Αποκάλυψη για τον Προσωπικό Αριθμό, την ψηφιακή ταυτότητα
και την διαταγή που έδωσαν στα Σώματα Ασφαλείας.
Ποια είναι η έκπληξη που έρχεται, μιλάει ο δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω Δήμος Θανάσουλας.
Τι μπορεί να κάνει όποιος δεν επιθυμεί τον Αριθμό αλλά του ήρθε το email ότι εκδόθηκε αυτόματα.
Που αποσκοπεί η απαγόρευση μέσω ψηφιακού πορτοφολιού για πώληση καπνού και αλκοόλ σε ανήλικους.
https://www.youtube.com/watch?v=FfbqXywxQTk
●
Υ.Γ.
ΑΚΡΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ…
.
Μὲ προβληματίζουν τὰ ἐξῆς (δίχως νὰ ἔχω ἀκούσει ἀκόμη τὸ παραπάνω):
1ον. εἶναι ὁ ἐν λόγῳ μέλος τοῦ κΥνοβουλίου πού πλέον λειτουργεῖ μέ 297 ἄν τί 300 βουλευτῶν;
2ον. ἔχει νά ἐπιδείξῃ κάποιο σοβαρό ἀποτέλεσμα ἐν σχέσει μέ τίς δράσεις του γιά ἐμβόλια, μάσκες καί σχετικές ἀντισυνταγματικότητες;
3ον. γιατί ἐπιμένει (γενικῶς) τόσο πολύ στο ΣτΕ;
Ὡραία… Εὐτυχῶς δὲν λέει καὶ κάτι σπουδαῖο, ἂν καὶ πατᾷ σὲ ἀλήθειες.
–
Μες στην Μακεδονία γεννήθηκε φωτιά | Τραγούδι – Ύμνος για τον Μέγα Αλέξανδρο
26 Νοε 2025
#ΜέγαςΑλέξανδρος #Αλέξανδρος #Μακεδονία
Ένα τραγούδι αφιερωμένο στον μεγαλύτερο βασιλιά της ανθρώπινης ιστορίας.
Τον Μέγα Αλέξανδρο, τον στρατηλάτη βασιλιά που με το ελληνικό πνεύμα και την ανδρεία του
άλλαξε την ιστορία της ανθρωπότητας.
Μες στη Μακεδονία γεννήθηκε μια φλόγα που φώτισε όλη την οικουμένη.
Από την Πέλλα μέχρι τα βάθη της Ανατολής,
ο Αλέξανδρος διέδωσε τον ελληνικό πολιτισμό, τη σοφία, την τέχνη και την ελληνική γλώσσα.
Ζήτω η Ελλάδα — Ζήτω η Μακεδονία — Αθάνατος ο Μέγας Αλέξανδρος!
[Verse 1]
Στρατηλάτης βασιλιάς, με ατρόμητη ματιά,
ασύγκριτος στον κόσμο, με ελληνική καρδιά.
Οι Πέρσες κάποτε έφεραν πόλεμο, χαλασμό,
κι ήρθε η σειρά τους να νιώσουν τον χαμό.
[Verse 2]
Μαθητής του Αριστοτέλη, με σοφία οδηγό,
το ξίφος του κρατούσε, μα ποθούσε το καλό.
Τον Γόρδιο δεσμό έκοψε — κανένα δεν φοβάται,
στις μάχες πρώτος προχωρά, κι η ιστορία τον θυμάται.
[Chorus]
Μες στη Μακεδονία γεννήθηκε φωτιά,
Μέγας Αλέξανδρος, με λιονταριού καρδιά.
Της Ελλάδας τα πληγωμένα χώματα θυμάται,
Ενωμένοι, ατρόμητοι Έλληνες μην σταματάτε.
[Verse 3]
Απ’ την Ισσό ως την Ινδία, όπου πάτησε γη,
το ελληνικό πνεύμα θέριεψε, ρίζωσε βαθιά στη γη.
Δεν ήθελε μονάχα θριάμβους, μα έναν κόσμο ενωμένο,
λαούς να ζουν αδέλφια, σ’ ένα μέλλον φωτισμένο.
[Verse 4]
Στην Υδάσπη όρμησες πρώτος, κι ο στρατός σου αναστήθηκε,
όταν είδαν πως πολεμάς, η ψυχή τους φλογίστηκε.
Και στη Γαυγάμηλα η γη τρέμει, ρωτάει ποιος περνά,
κι απαντά το άλογο Βουκεφάλας: «Ο Βασιλιάς ξανά!»
[Chorus]
Μες στη Μακεδονία γεννήθηκε φωτιά,
Μέγας Αλέξανδρος, με λιονταριού καρδιά.
Της Ελλάδας τα πληγωμένα χώματα θυμάται,
Ενωμένοι, ατρόμητοι Έλληνες μην σταματάτε.
[Bridge]
Την Ελλάδα δόξασε στην οικουμένη απ’ άκρη σε άκρη,
και η ελληνική λαλιά έγινε παντού στα μάτια δάκρυ•
δάκρυ συγκίνησης βαθιάς για τέχνη και σοφία,
που μοιράστηκε σε έθνη με τόλμη και ανδρεία.
[Chorus]
Μες στη Μακεδονία γεννήθηκε φωτιά,
Μέγας Αλέξανδρος, με λιονταριού καρδιά.
Της Ελλάδας τα πληγωμένα χώματα θυμάται,
Ενωμένοι, ατρόμητοι Έλληνες μην σταματάτε.
[Outro]
Αιώνιος βασιλιάς, ποτέ κανείς δε θα τον φτάσει,
η φλόγα του, άστρο φωτεινό, την Ελλάδα έχει δοξάσει.
Γιατί όπου υπάρχει Ελλάδα, η δόξα του θα ζει,
στ’ αρχαία χώματά μας η φωνή του αντηχεί.
–
https://www.youtube.com/watch?v=Q5AGjcPM03c
..
ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ…
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ !!!
ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ Σ΄ΑΓΑΠΟΥΝ !!!
.
Ἐξαιρετικὸ κι Ἐνδιαφέρον.
Καί, ἐπὶ πλέον, οἱ Ἕλληνες πάντα ἦσαν ἐδῶ. Οὐδέποτε …«ἀπέφυγαν» τὴν Εὐθύνη τοῦ Ἀγῶνος γιὰ Ἐλευθερία!
.
ΚΑΡΦΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΜΑΣ…
ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ
ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΜΕ
ΑΛΛΟΦΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ
ΚΟΥΝΕΛΙΑ….
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ…
Τα δικαιώματα των οικονομικών μεταναστών
είναι το τελευταίο έγκλημα των ισχυρών
εις βάρος της ανθρωπότητας.
Ποιοι φοράνε το “προσωπείο” της “ευαισθησίας”
και ποιοι είναι οι κρυφοί τους στόχοι;
https://www.eamb.gr/ethnika_themata/metanastes.htm?fbclid=IwY2xjawL6nw5leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBwS0E3WHFYdjQ4eTZDUExtAR6bWPYjI4XRBoe9HW4i0TkY09QynzyAtcpMuDSGoXHS6H1WaxB8CeY8UMu13Q_aem_PHJEdc2E4KTEgr2uNmNONA
—
Singapore PM’s UNUSUAL Warning To Islamists; ‘Won’t Tolerate, Our Country…’ | Singapore Election
1 Μαΐ 2025
https://www.youtube.com/watch?v=c628UgLVXBc
.
Ποιοι τους το επιτρέπουν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
12 Οκτωβρίου, 2025
https://www.facebook.com/reel/1075527447992338
https://arxaiaithomi.gr/2025/10/12/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%ce%b9-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bd/
.
Δημοσίευση του χρήστη Χαρά Γιαννακουδάκη
________________________________________
Χαρά Γιαννακουδάκη
3 Αυγούστου •
Όσο ο λαός κάνει τα μπανακια του, τα ανθελληνικά απ@βρ@σμ@
ψηφίζουν νόμους για την ένταξη των εισαγωμενων λαθρ@ σε πόλεις και χωριά!
Βάζουν στο παιχνίδι και τους Δημάρχους!
Εν αναμονή για το τι θέση θα πάρουν οι Δήμαρχοι..
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1977293469767765&id=100024613920714
.
Stefanos Damianidis
@dstefanos
Τρώνε καλά τα παιδιά στις λαθροδομές…
Εσείς τρώτε φαγόπυρο, άγριο ρύζι και μπασμάτι με σαφράν
ή είστε τίποτα τριτοτέταρτοι;
Και αν σε περίπτωση τρώτε… το πληρώνετε ή σας το δίνουν τζάμπα;
#Λαθροεισβολή #λαθρομεταναστευτικο
https://x.com/dstefanos/status/1943280407065121088?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBEwU0R5Vkt0MTBJRkFqTzNQUAEeRdcdIakO8WulKxSJfXuhUBEbQK2La6d1QXdaD_g2g47uFhWT_ZFvomWhrk4_aem_Oooc0sDWYA_K8gaWEqrt_A
.
Δημοσίευση του χρήστη Favlos Kris
________________________________________
Favlos Kris
10 Ιουλίου •
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΞΕΣΚΙΣΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΦΑΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
https://x.com/gerontac/status/1943251378035659163
Τρώνε καλά λοιπόν τα παιδιά στις λαθροδομές… Εσείς τρώτε φαγόπυρο, άγριο ρύζι και μπασμάτι με σαφράν ή είστε τίποτα τριτοτέταρτοι; Και αν σε περίπτωση τρώτε… το πληρώνετε ή σας το δίνουν τζάμπα;
https://x.com/dstefanos/status/1943280407065121088
https://www.facebook.com/favlos.kris/posts/1420658435909661
.
SOS – SOS – SOS
Παναγόπουλος Ανδρέας
Δημόσια
https://www.facebook.com/reel/708875151955620
SOS – SOS – SOS
.
.
Για 120.000.000 πάκια, υπέγραψε στο Μαρακές τον Δεκέμβριο του 2018 ο πουστοεβραιότουρκος Τσίπρας… ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ…
.
.
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
.
Διεθνές σύμφωνο μετανάστευσης – το ολοκαύτωμα της Ευρώπης
28 / 11 / 2018
https://1.bp.blogspot.com/-OVElJlEdiC0/W_1tnDd6ZHI/AAAAAAAAU44/R8BJgimRfZA2IsZpfhOvnPD8TJD0ev3dwCLcBGAs/s1600/%25CE%25BC%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25B1%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25B71.jpg
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ
ikonsgr29 Νοεμβρίου 2018 – 12:12 μ.μ.
Καλά,όλη η συλλογιστική περί “αυθόρμητης μετανάστευσης των υπερπληθών φτωχών και κατατρεγμένων του πλανήτη” είναι ΕΝΤΕΛΩΣ για τον π…, όμως αυτό:
– θα επιτρέπουν το πολύπλοκο θέμα της κοινωνικής ενσωματώσεως να υπάγεται στην βούληση των μεταναστών και όχι στους νόμους και στις αποφάσεις των χωρών υποδοχής,
ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ, ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ!
Δηλαδή οι κύριοι μας λένε ότι ΟΙ ΟΡΔΕΣ, ΒΑΡΒΡΑΡΩΝ, ΑΜΜΟΡΦΩΤΩΝ, ΑΠΝΕΥΜΑΤΙΣΤΩΝ, ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΩΝ ΙΣΛΑΜΟΚΟΠΡΙΤΩΝ,
ΔΕΝ χρειάζεται να… “ενσωματωθούν”- εκπολιτιστούν,
αν ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ το θέλουν!!!!
Αλλά θα είναι “δικαίωμα”, του κάθε 3 κοσμικού κατσαπαλιά και τυχοδιώκτη,
άμα γουστάρει, να παραμένει στην κτηνώδη κατάσταση που βρίσκεται ,
και να συμπεριφέρεται αναλόγως…
Η όλη ιστορία πάντως ειδικά με την έκρηξη πληθυσμού στην Αφρική,
είναι κλασσική περίπτωση εβραϊκής συλλογιστικής:
“πρώτα δημιουργούμε το πρόβλημα, μετά σας “προσφέρουμε” την λύση!”
Τι εννοώ;
Εχετε σκεφτεί ποτέ,
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΕΣ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΕΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΞΑΦΝΙΚΑ, ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 10ΕΤΙΕΣ,
ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΚΡΗΞΗ ΠΛΥΘΥΣΜΟΥ;
Και αυτό βεβαίως ΔΕΝ συνέβαινε παλαιότερα!
Τι άλλαξε λοιπόν;
Αυτό που άλλαξε,είναι
η ΤΕΡΑΣΤΙΑ “ανθρωπιστική” βοήθεια των “φιλάνθρωπων” του δυτικού κόσμου,
όπου ο συνδυασμός ακατάσχετης παροχής
τροφίμων και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
(γιατροί του κόσμου, γιατροι χωρίς ζαρτιέρες κτλ, btw,
ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ χρηματοδοτούνται όλοι αυτοι οεο;),
ΜΕΙΩΣΕ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΕΚΤΙΝΑΞΕ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ= ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗ ΕΚΡΗΞΗ!!
Αφού λοιπόν με ωμη παρέμβαση οι “φιλάνθρωποι” ,
ΑΝΕΤΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ
που υπήρχαν και λειτουργούσαν απο πάντα στην Αφρική,
δημιούργησαν ένα ΚΑΘΑΡΑ ΤΕΧΝΗΤΟ πρόβλημα υπερπληθυσμού στην Αφρική!
Και να που τώρα, λίγες 10ετίες μετά, έρχονται να δώσουν την λύση:
ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΟΜΊΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ “ΚΑΚΙΑ” ΕΥΡΩΠΗ!
Και γράφω “σας τους μετακομίσουμε”,
γιατί φοβάμαι ότι ΚΑΝΕΙΣ από τους αγαπησιάριδες φιλάνθρωπους
ΔΕΝ σκέφτεται, ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΣ άνθρωπος,
είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μπορέσει από μόνος του, να βρει την δύναμη,
τα λεφτά και τα μέσα, για να έρθει ως “προσφυγο-μετανάστης” στην ευρώπη!
Για μία ακόμα φορά λοιπόν,η “ανθρώπινη παρέμβαση”
δηλαδή η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΚΟ ΤΟΥ ΣΟΡΡΟΣ ,
είναι αυτή που επιτρέπει την μαζική μετανάστευση,
χωρίς αυτήν,
ΟΥΔΕΙΣ “ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ”
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!
Βλέπουμε λοιπόν, ότι το σχέδιο ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ του λευκού, Χριστιανού πολιτισμένου ανθρώπου, είναι ΣΑΤΑΝΙΚΑ οργανωμένο και δομημένο,
(π.χ. το πως χρησιμοποιούν την ανθρωπιστική βοήθεια, ΟΧΙ από… “αγάπη και φιλανθρωπία” αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνον για την ραγδαία αύξηση του πληθυσμού=δημιουργία τους “στρατού εισβολής” για την ευρώπη)
όπου επιπλέον, μέσω της ανελέητης προπαγάνδας των “φτωχών καϋμενων προσφυγομεταναστών με τα παιδάκια”, προκαλούν το θυμικό και το συναίσθημα του μέσου ευρωπαίου, ώστε
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ
ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ!
Ο Θεός να βάλει το χέρι του…
https://panusis.blogspot.com/2018/11/blog-post_28.html
20.852.887 έκ. ευρώ για στέγαση λαθροεισβολέων
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΟΝΔΎΛΙΑ ΤΗΣ ΕΕ…
https://attikanea.info/wp-content/uploads/2025/07/%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B7.png
.
ΔΩΣΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ…
https://attikanea.info/wp-content/uploads/2025/07/0-516670713_3003342739848593_4748477145624225576_n.jpg
.
ΕΝΩ :
ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ…
Ο ΞΕΝΔΙΑΤΡΟΠΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ…
ΑΞΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ….
Υ.Γ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΩ…
ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΟ ΜΑΙΪΛ ΣΟΥ.
.
Ἐτοῦτον τὸν τόπο (κι ὄχι μόνον), ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, πολλοὶ τὸν ὀρέγοντο… μά, δυστυχῶς των, ὀλίγοι τὸν …«ἄντεχαν» κι ἀκόμη ὀλιγωτέρους «ἐπέλεγε» ὁ ἴδιος ὁ τόπος γιὰ νὰ τοὺς …«ἀνθέξῃ».
Καὶ φθάνουμε λοιπὸν στὸ τώρα…
https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/apokalyfthike-gia-proti-fora-o-seismikos-xartis-tis-elladas-deite-pou-vriskontai-ola-ta-energa-rigmata/
Καί τί νά πῶ ἐγώ;
.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ: Ο ΝΟΜΙΚΟΣ Σ.ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΚΡΥΦΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ
Έκανε πρεμιέρα πριν από 5 ώρες
Ο νομικός Σωτήρης Γκεκόπουλος
αποκαλύπτει όλες τις πτυχές της υπόθεσης του Προσωπικού Αριθμού,
τις προθεσμίες, τις πιέσεις προς τους στρατιωτικούς
και τις άτυπες πρακτικές που εφαρμόζονται χωρίς καμία επίσημη διοικητική πράξη.
Αναλύει τα κενά του νόμου, τις εξαιρέσεις για Σώματα Ασφαλείας,
τις τράπεζες που ζητούν παράνομα προσωπικά δεδομένα
και εξηγεί ποια είναι τα πραγματικά δικαιώματα των πολιτών.
Η Ελεύθερη Πένα παρουσιάζει τεκμηριωμένα στοιχεία και νομικές απαντήσεις
για ένα θέμα που αφορά κάθε Έλληνα.
https://www.youtube.com/watch?v=l96hJUqRdo8
.