Ὥρα 4:15 ἐχθὲς τὸ ἀπόγευμα.
Πῆγα στὸν Ἅγιο Βλάσση (!!!), νὰ βγάλω φωτογραφίες στὸν χῶρο ποὺ ἐναποτίθενται τὰ σκουπίδια τῆς Τριπόλεως.
(Γιὰ ὅσους θυμοῦνται ἀναφέρομαι σὲ αὐτὸν τὸν χῶρο, γιὰ τὸν ὁποῖον ὁ Παυλῆς – καὶ ὄχι ὁ κύριος Δήμαρχος- ἔλεγε πὼς τὸν Μάιο τοῦ 2015 ΔΕΝ θὰ ὑπῆρχε οὔτε γόπα (!!!) γιατὶ ἦταν χῶρος μεταφορτώσεως, τάχα!!!)
Ἕνα αὐτοκίνητο, μάρκας RENAULT, ἦταν ἐκεῖ, μὲ ἕναν νεαρὸ μέσα. Συνέχεια
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Παπαδοπούλου Γιούλη
Τὸ μεγαλύτερο κακὸ εἶναι οἱ δημοσιογράφοι κι ὄχι οἱ πολιτικοί.
Ἡ μεγαλύτερη παθογένεια στὴν Ἑλλάδα τοῦ σήμερα δὲν εἶναι οἱ πολιτικοί…
Εἶναι οἱ δημοσιογράφοι, ποὺ ἔχουν ἀποκτήσει τὴν ἐξουσία τους ἀπὸ τὴν μανία τῶν πολιτικῶν σκουληκιῶν νὰ ἐπικρατήσουν, μέσῳ τῆς εἰκόνας καὶ τῆς …«ἐπικοινωνιακῆς» δυναμικῆς, ἀσχέτως παιδείας, γνώσεως τῆς πολιτικῆς καὶ τῶν γεγονότων, ἀξιοκρατίας, σοβαρότητος, ἤθους, αὐτοσεβασμοῦ κτλ κτλ κτλ… Συνέχεια
Ἐὰν μόνον γιὰ δέκα χρόνια δὲν εἴχαμε διαφθορά…
Τὸ μαῦρο χρῆμα καὶ ἡ διαφθορά, ποὺ τὸ πολλαπλασιάζει, εἶναι τὸ «χρέος» μας…
Τὸ θέμα δὲν εἶναι νὰ τὸ ξέρουμε… Εἶναι νὰ τὸ ἀντιμετωπίσουμε καὶ σὰν πολῖτες, ἀλλὰ καὶ σὰν πολιτικοί. Συνέχεια
Νά στηρίξουμε τό ἔργο τοῦ δασκάλου;
Ἐχθὲς ὁ ὑπουργὸς παιδείας εἶπε στὴν βουλὴ πὼς «Πρέπει νὰ στηρίξουμε τὸν δάσκαλο στὸ δύσκολο ἔργο του καὶ νὰ δημιουργήσουμε συνθῆκες εὐεργετικὲς γι’ αὐτὸν καὶ τοὺς μαθητές.» Συνέχεια
Οἱ ἀναθέσεις τῶν …ἀναθέσεων στὸν ἀδελφὸ τοῦ …«ἀδελφοῦ»!!!
Ὀργασμὸς ἀναθέσεων στὸν ἀδελφὸ τοῦ …«ἀδελφοῦ» Πέτρου…
…ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν …«ἀδελφό» Πέτρο!!! Συνέχεια
Τὸ ἀληθινὸ πρόσωπο τῆς …«κρίσεως»!!!
Πρὶν λίγη ὥρα βρέθηκα στὸ Φαρμακεῖο ἑνὸς φέλου ἔτσι, γιὰ μιὰ «καλησπέρα».
Τὸν βρῆκα σὲ κατάσταση ἔκρυθμη!!!
Σ΄ἕνα τηλέφωνο ὁ ὑπάλληλος τοῦ φαρμακείου ζητοῦσε ἐπιμόνως ἕνα σκεύασμα…..
Μιὰ κυρία ἀνυπομονοῦσε νὰ μάθῃ ἂν θὰ τὸ εὕρισκαν ἀπόψε…..
Ὁ φίλος μου περπατοῦσε νευρικὰ στὸ πεζοδρόμιο, κατακόκκινος καὶ θυμωμένος…..
Τελειώσαμε Γιούλη!!!!, μοῦ λέει…
Τελείωσε ἡ χώρα… Τελειώνουμε κι ἐμεῖς!!!
Καὶ βουρκωμένος ἔσκυψε νὰ σκουπίσῃ ἕνα δάκρυ…..
Συνέχεια
