Είδατε εσείς ποτέ καµία επιχείρηση που να µη θέλει πελάτες; Που να παρακαλάει να… κλείσουν (!) οι πελάτες της; Μάλλον όχι. Ε, λοιπόν, σας ενηµερώνουµε ότι τέτοια επιχείρηση υπάρχει. Είναι η ∆ΕΗ και ο επικεφαλής της, Αρθούρος Ζερβός! Συνέχεια
Το αἱμοδιψὲς σχέδιο τῆς τρόικας γιὰ ξεπούλημα τῆς ΔΕΗ καὶ «γρήγορο θάνατο» 120.000 Ἑλλήνων!
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Ο επικεφαλής της ∆ΗΜΟΣΙΑΣ Επιχείρησης Ηλεκτρισµού, Αρθούρος Ζερβός, «ονειρεύεται» να κλείσουν δεκάδες ελληνικές επιχειρήσεις, για να αυξηθούν τα κέρδη του! Μάλιστα, παρήγγειλε και µελέτη που µετράει πόσο κερδίζει η ∆ΕΗ από κάθε λουκέτο!

ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2014 – ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (αλλά δεν είναι νεα μέτρα…) 

