Από το 1952 μέχρι το 2012 η Γερμανία πλήρωσε 89 Δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις για το Ολοκαύτωμα.
Μία τεράστια βιομηχανία εκμεταλλεύσεως των γεμάτων ενοχές Γερμανών φορολογουμένων, που συνεχίζεται για 3η γενεά.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Σίγμα
Τί ἀπέγιναν οἱ 224 ἀπατεῶντες ἐφοριακοί;
Το 2010 έπιασαν 224 απατεώνες εφοριακούς, που δεν έκαναν φορολογικές δηλώσεις. Συνέχεια
Οἱ Γερμανοί δέν ἤθελαν νά ἐξολοθρεύσουν τούς ἑβραίους;
Καταπολεμοῦν τὴν …«φοροδιαφυγή» γιὰ νὰ ἐξακολουθήσουν νὰ …φοροδιαφεύγουν ἀνενόχλητοι!!!
Οι κλέφτες της πολιτικής θέλουν να καταπολεμήσουν την φοροδιαφυγή (μας) για να βρίσκουν λεφτά ώστε να συνεχίσουν να κλέβουν και να φοροδιαφεύγουν αυτοί, αλλά και οι …«δικοί τους» ανενόχλητοι!!
Καί ποιός πληρώνει γιά τήν φύλαξιν τῶν …δυναστῶν μας;
Όχι μόνο δεν μπορούμε να φυλαχτούμε εμείς από την μαφία που μας κυβερνάει, αλλά πληρώνουμε και την φύλαξή τους από …εμάς, τους αγανακτισμένους!
Ἡ …«ἱερὰ ἀποστολή» τῆς Γενικῆς Γραμματείας Ἐσόδων!!!
Λέει η …ανιδιοτελής και …πατριώτισσα Σαββαΐδου:
«Δεν θα επιτρέψω, η παραίτησή μου να θεωρηθεί ως παραδοχή της εμπλοκής μου σε οποιοδήποτε σκάνδαλο ή…. να οδηγήσει στην μετατροπή της ανεξάρτητης Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων σε μια φοβισμένη φορολογική διοίκηση που δεν μπορεί να εκπληρώσει την αποστολή της.»


