Δὲν χρειάζεται νὰ μᾶς …ψεκάζουν ἐφ’ ὅσον μᾶς ποτίζουν καὶ μᾶς ταΐζουν!!!

Παίρνεις βρεφικό γάλα σε σκόνη και είναι γεμάτο Αλουμίνιο.

Δὲν χρειάζεται νὰ μᾶς ...ψεκάζουν ἐφ' ὅσον μᾶς ποτίζουν καὶ μᾶς ταΐζουν!!!10
Κάνεις εμβόλιο στο παιδί σου καιι είναι γεμάτο Υδράργυρο. Συνέχεια

Ἡ Κατερίνα Σαβαΐδου καὶ τὸ βαθὺ κράτος τῶν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ φοροφυγάδων!!!

Παρακάτω θα διαβάσετε τρία άρθρα-έρευνες για την κυρία Σαββαΐδου που πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε στα υπόψιν.
Κρατείστε τα σε αρχείο, διότι δεν θα βλέπουν εύκολα την δημοσιότητα οι πληροφορίες για την γενική γραμματέα.
Ἡ Κατερίνα Σαβαΐδου καὶ τὸ βαθὺ κράτος τῶν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ φοροφυγάδων!!!4

Συνέχεια

Ὅλα τά ἐγκλήματα οἱ ναζί τά διέπραξαν;

Κάθε ημέρα κάποιος θα μιλάει για τους Γερμανούς Ναζί, θα παίζει πάντα κάποιο ντοκυμαντέρ για τον Β’ΠΠ για το Ολοκαύτωμα, για τα θύματα των Ναζί, για τις πολεμικές αποζημιώσεις κλπ.
Κάθε ημέρα το σύστημα θέλει να κρατήσει ζωντανό το μίσος για τους «κακούς» και την «λατρεία» για τους «καλούς» και «δημοκρατικούς» συμμάχους, που μας …«απελευθέρωσαν».
Για τα πολύ πιο πρόσφατα εγκλήματα των …«συμμάχων» μας στην Μέση Ανατολή δεν …ακούγεται όμως κάποια κουβέντα.
Ξεχάστηκαν όλα… Ὅλα τά ἐγκλήματα οἱ ναζί τά διέπραξαν;1
Συνέχεια

Ἡ …«ἐπαναστατική» ἐκπομπή τοῦ VICE;

Με την …«επαναστατική» Soro-εκπομπή του VICE δεν ασχολήθηκα ποτέ γιατί φαντάζομαι (κι εύχομαι) ότι ο μέσος σκεπτόμενος πολίτης, βλέποντας ότι την εκπομπή την προωθεί ο εφοπλιστής Κυριακού στον ANT1,δεν θα πιστέψει ότι είναι προϊόν …«επαναστάσεως»!!!

Στην φωτογραφία βλέπουμε το VICE …αγκαλιά με τους αποκεφαλιστές του Ισραήλ (ISIS) να βγάζουν αρνητική εικόνα για την κυβέρνηση του Άσαντ (…εννοείται) κι αυτή η αμοιβαία εμπιστοσύνη αποκεφαλιστών και VICE πηγάζει από το γεγονός ότι βρίσκονται στην ίδια …μισθοδοσία και υπηρετούν τα ίδια ακριβώς συμφέροντα.

Ἡ ...«ἐπαναστατική» ἐκπομπή τοῦ VICE; Συνέχεια

Γιατί τά UFO ἔχουν …«συμβάσεις» μέ τήν ΔΕΗ;

Γιατί χρειάζονται τόσα φώτα στα UFO οι εξωγήινοι;
Αφού δεν θέλουν να ξέρουμε ότι υπάρχουν…
Αφού δεν έκαναν ποτέ μία εντυπωσιακή νυκτερινή προσγείωση στο Central Park της Νέας Υόρκης, για να πειστεί ο πλανήτης ότι κυκλοφορούν ανάμεσά μας….
Γιατί επιμένουν να κυκλοφορούν με αναμμένα φώτα, λες και δεν εχουν τεχνολογία να βλέπουν στο σκοτάδι;
Ακαδημαϊκό το ερώτημα…Γιατί τά UFO ἔχουν ...«συμβάσεις» μέ τήν ΔΕΗ;
Συνέχεια

Οἱ (ξένοι) πράκτορες τώρα …δικαιώνονται!!!

Επειδή όλοι οι Ουκρανοί είναι φιλορώσσοι, οι δολοφόνοι κατακτητές της Ουκρανίας όπως η ΕΕ, οι ΗΠΑ και το Ισραήλ, τοποθέτησαν ξένους μισθοφόρους σε στρατό, αστυνομία, όπως και σε σημαντικές κυβερνητικές θέσεις, ώστε να είναι σίγουρο ότι δεν θα συνεργαστούν μυστικά με την Ρωσσία.
Και είναι τόσοι πολλοί οι ξένοι μισθοφόροι, που επανδρώνουν την υπόδουλη Ουκρανία, που απαιτούν πλέον επαγγελματικά δικαιώματα!

Οἱ (ξένοι) πράκτορες τώρα ...δικαιώνονται!!! Συνέχεια