Στὰ «ἡνία τῆς ἐξουσίας» ἐπιτρέπονται μόνον …ἐξαγορασμένοι!!!

Αν ήμασταν εμείς στην εξουσία ανθρώπους σαν τον Σταθάκη θα τους απαγορεύαμε κάθε πρόσβαση σε Δημόσια Θέση και θα φροντίζαμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές τους.
Αλλά εμείς δεν θα βρεθούμε ποτέ στην εξουσία, γιατί ακριβώς ΜΟΝΟΝ άνθρωποι σαν τον Σταθάκη την κατακτούν, με τον …δικό τους τρόπο.
Αριστερός Υπουργός Οικονομίας,  που τον ψάχνουν εισαγγελείς, τον ψάχνει η εφορία  κι αυτός είναι ακόμα εκεί για να υπογράφει νέα δάνεια και νέους φόρους, καταστρέφοντας οικονομικά τους Έλληνες.
Στὰ «ἡνία τῆς ἐξουσίας» ἐπιτρέπονται μόνον ...ἐξαγορασμένοι!!!1

Συνέχεια

Ἡ ἀστυνομία ὑπάρχει μόνον γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς μαφιόζους τῆς βουλῆς καὶ τῶν ΜΜΕ.

Στο 30% η ανεργία, ένα διαλυμένο κοινωνικό κράτος και η αστυνομία να ασχολείται αποκλειστικά με την φύλαξη των μαφιόζων της Βουλής και της Δημοσιογραφίας.

Οι υπεύθυνοι της κατάντιας αυτής συνεχίζουν να πλουτίζουν και να ζουν την ζωούλα τους, μακριά από κάθε κίνδυνο.Ἡ ἀστυνομία ὑπάρχει μόνον γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς μαφιόζους τῆς βουλῆς καὶ τῶν ΜΜΕ.1 Συνέχεια

Ἡ κυβέρνησις ξεπούλησε τὶς τράπεζες σιωπηλὰ κι ὅσο ὅσο!!!

Υπάρχει λόγος για τον οποίον ούτε ένας Έλληνας κατάλαβε, μα και δεν άκουσε, το παραμικρό για το έγκλημα της κυβερνήσεως με το ξεπούλημα των Τραπεζών.

Ἡ κυβέρνησις ξεπούλησε τὶς τράπεζες σιωπηλὰ κι ὅσο ὅσο!!!1 Συνέχεια

Οἱ …«ἀντιφασίστες» πανηγυρίζουν γιὰ τὸν «θρίαμβο Λεπέν»!!!

O …αντιφασίστας Μπόμπολας, που βοήθησε να …σωθεί η Ελλάδα από τους …ακροδεξιούς, πανηγυρίζει για τον θρίαμβο της ακροδεξιάς Lepen.Οἱ ...«ἀντιφασίστες» πανηγυρίζουν γιὰ τὸν «θρίαμβο Λεπέν»!!!5 Συνέχεια

Πολλοὺς …«δικτάτορες» ἀπέκτησε ξαφνικὰ ὁ πλανήτης!!!

Στην αριστερή ΕΡΤ του Τσίπρα μετά το …«καθεστώς» του …σουλτάνου Ερντογάν μας ενημερώνουν και για το …«καθεστώς» Μαδούρο.

Πολλοὺς ...«δικτάτορες» ἀπέκτησε ξαφνικὰ ὁ πλανήτης!!!1 Συνέχεια

Ὁ …«Γάλλος» ΥΠΕΞ ἀπαιτεῖ ἐλεγχόμενο συριακὸ στρατὸ ἀπὸ …Δυτικούς!!!

Ο Υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας είναι άλλος ένας ΜΗ ΓΑΛΛΟΣ …«περιούσιος», πράκτορας του Σιωνισμού, που φυσικά άλλαξε το όνομά για να περνιέται για …Γάλλος. Από Strasburger-Mortimer έγινε Fabius, όπως εδώ στην Ελλάδα ο Sabetai Benache Mazza έγινε …Σάββας Μιχαήλ.

Ὁ ...«Γάλλος» ΥΠΕΞ ἀπαιτεῖ ἐλεγχόμενο συριακὸ στρατὸ ἀπὸ ...Δυτικούς!!!1

Δείτε το απίστευτο θράσος με το οποίο θεωρούν αυτονόητο ότι οι Δυτικοί πρέπει να ελέγχουν την ηγεσία του Στρατού στην Συρία κι όχι ο Άσαντ, που προφανώς θα επανεκλεγεί πανηγυρικά.
Κι αν οι Σιωνιστές ελέγχουν τον Στρατό, όπως έκαναν και στην Τουρκία, θα κάνουν πραξικόπημα κάθε φορά που η …Δημοκρατία στην Συρία δεν θα φέρνει τα αποτελέσματα που θέλουν οι τοκογλύφοι.
Συνέχεια