…διότι μᾶς βγάζει ἀπὸ τὴν ὑποχρεωτική, γιὰ ὅλους μας, διαδικασία ἀναζητήσεως τῶν αἰτίων τῆς κατάντιας μας. Μᾶς βγάζει ἀπὸ τὸ «ἀναγκαῖον» ξεφλούδισμα, ποὺ χρειαζόμεθα γιὰ νὰ κατανοήσουμε τὶς ἀλήθειες καὶ τὰ αἴτια τῶν δεινῶν μας. Μᾶς ἀπαλλάσσει ἀπὸ τὴν εὐθύνη τῆς ζωῆς μας, τῶν πράξεών μας καὶ τῶν ἐπιλογῶν μας.
Σὲ ὅλους τοὺς τόπους κι ἐὰν γυρνῶ…
Καλημέρα… Μὲ Ἀγάπη, Ὀμορφιά, Φῶς καὶ Θαύματα…!!!!
Γιὰ νὰ ζήσουμε πρέπει νὰ πολεμήσουμε!!!
Γιὰ νὰ πολεμήσῃς πρέπει νὰ αἰσθανθῇς ἑτοιμοπόλεμος μαχητής. Γιὰ νὰ αἰσθανθῇς ἑτοιμοπόλεμος μαχητής, πρέπει νὰ σὲ «ἀναγνωρίσῃς». Γιὰ νὰ σὲ «ἀναγνωρίσῃς πρέπει νὰ κυττάξῃς βαθειὰ μέσα σου καὶ νὰ συνομιλήσῃς μὲ τὸν ἑαυτόν σου, εἰλικρινῶς, πρὸ κειμένου νὰ ἀνακαλύψῃς τὸ ποιὸς εἶσαι, τὸ ποῦ σοῦ πρέπει νὰ πορευθῇς καὶ τὸ ἐὰν πράγματι εἶσαι ἀποφασισμένος νὰ … Συνέχεια
Ἄς …Ἀνοίξουμε!!!
Ἡ Ἄνοιξις μᾶς ἔφθασε πανηγυρικῶς… Κι ἐμεῖς, ἀκόμη, κουβαλᾶμε τοὺς χειμῶνες μέσα μας… Ἄς Ἀνοίξουμε… Ἄς ἀφήσουμε τὸ Φῶς καὶ τὰ χρώματα καὶ τοὺς ἤχους τοῦ πλανήτου μας νᾶ μᾶς γεμίσουν καὶ νὰ μᾶς ἀλλάξουν τὶς διαθέσεις… Ἄς μείνουν πίσω μας κι ἐτοῦτοι οἱ χειμῶνες μὰ καὶ οἱ ἐπόμενοι ποὺ θὰ ἔλθουν… Ἡ Ἄνοιξις ξέρει … Συνέχεια
Ἀλλάζοντας τὴν μουσικὴ τῆς Φύσεως…
Ἀπὸ σήμερα, ἀλλάζει ἡ μουσικὴ τῆς φύσεως… Προβάλλει ἡ θηλυκότητά της… Σαρδόνιο τὸ χαμόγελο στὰ χείλη θηλυκῶν καὶ ἀρσενικῶν…
Ὁ σκοπός…!!!
Ἑνὸς ἀνθρώπου εἶναι πάντα ἱερός, ὅταν προσβλέπῃ στὸ κοινὸ καλό. Ὁ σκοπὸς κάποιων, ποὺ προσβλέπουν στὸ ἀτομικό τους συμφέρον, εἶναι καταστροφικὸς καὶ τελικῶς ὁ κύριος λόγος ποὺ σήμερα τὰ πάντα καταῤῥέουν.