
Λατρεύω τὴν πατάτα!
Ἰδίως τὴν τηγανητὴ πατάτα!
Λατρεύω τὴν τηγανητὴ πατάτα ποὺ ἔχει κάνει μίαν ὠραῖα κρούστα γύρω γύρω καὶ μέσα δὲν μοιάζει μὲ χόρτο ἀλλὰ μὲ …πατάτα! Μόνον πατάτα! Συνέχεια

Λατρεύω τὴν πατάτα!
Ἰδίως τὴν τηγανητὴ πατάτα!
Λατρεύω τὴν τηγανητὴ πατάτα ποὺ ἔχει κάνει μίαν ὠραῖα κρούστα γύρω γύρω καὶ μέσα δὲν μοιάζει μὲ χόρτο ἀλλὰ μὲ …πατάτα! Μόνον πατάτα! Συνέχεια
Ἐπιλέγω πάντα βούτυρο.
Καὶ διότι γνωρίζω πὼς προσφέρει περισσότερα θρεπτικὰ συστατικὰ στὸν ὀργανισμό, ἀλλὰ καὶ διότι ἡ μαργαρίνη παραμένει ἕνα κατασκευασμένον προϊόν, ποὺ οὐσιαστικῶς προέρχεται ἀπὸ …περισσεύματα! Συνέχεια

Ἔχω ξαναγράψει γιὰ τὰ γερμανικὰ ἀγγουράκια καὶ τὶς δῆθεν ἐπιδημίες.
Σήμερα ἔπεσα σὲ ἕνα ἄρθρον τοῦ Λιακοπούλου καὶ σκέφτηκα νὰ σᾶς τὸ παρουσιάσω, πρὸ κειμένου νὰ μὴν τὰ γράφω μόνη μου.
Τὸ πρόβλημά μου, καθῶς καὶ ὅλων μας, παραμένει στὴν τροφή.
Αὐτὴν κτυποῦν κι αὐτὴν θέλουν νὰ ἐλέγξουν μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο.
Ἐξ οὖ καὶ ἡ ἐν λόγῳ ἐπιδημία.
Εἶναι δυνατόν νά ἔχουν μίαν ἐταιρεία πού δημιουργεῖ ἰούς (ναί, αὐτὴ τοὺς δημιούργησε), νά ἔχῃ ταὐτοχρόνως δημιουργήσει ἢδη τό φάρμακο πού θεραπεύει τά Συνέχεια
Κατ’ ἀρχὰς νὰ ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Μέσα στὶς Ἕλληνικὲς ἐπιχειρήσεις ποὺ ἀναγράφει ἡ Greenpeace στὶς λίστες της, δὲν εἶναι ὅλες Ἑλληνικές. Κάποιες ἀπὸ αὐτὲς εἶναι ἐξ ὁλοκλήρου πολυεθνικές, κάποιες ἐν μέρει καὶ κάποιες διόλου. Συνέχεια
Πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὸ παρακάτω, θὰ καταθέσω προσωπικὴ ἐμπειρία γιὰ τὰ προϊόντα τῆς ἐν λόγῳ ἐταιρείας.
Εὑρέθηκα κάποτε σὲ φιλικὸ σπίτι, ὅπου μόλις εἶχε προσέλθει παιδίατρος γιὰ νὰ ἐξετάσῃ τὸ ἄρτι γεννηθὲν βρέφος τῆς οἰκογενείας.
Ἐφ΄ ὅσον τὸ ἐξήτασε, ἔβαλε τὶς φωνὲς στὴν μητέρα διότι ἀκόμη ἐθήλαζε τὸ μωρό της. Δὲν θυμᾶμαι ἐπ’ ἀκριβῶς τὰ λόγια του, ἀλλὰ τὸ γενικότερον συμπέρασμα ἦταν πὼς ἡ μητέρα ἐγκληματοῦσε διότι ἐθήλαζε. Μάλιστα τῆς συνέστησε ἕνα γάλα τῆς ΝΕΣΤΛΕ.
Στὴν συνέχεια, κι ἐφ’ ὅσον συζητήσαμε ἀρκετὰ μὲ τὴν φίλη μου, ἀπεφάσισε νὰ ἀλλάξῃ παιδίατρο. Λίγες ἡμέρες ἀργότερα μοῦ ἐτηλεφώνησε γιὰ νὰ μὲ ἐνημερώσῃ πὼς καὶ ὁ νέος παιδίατρος ἦταν τῆς αὐτῆς ἀπόψεως μὲ τὸν προηγούμενον. Συνέχεια
Πρὸ μερικῶν μηνῶν δημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρον γιὰ τὴν ἀποδόμησι τῶν τροφῶν ἀπὸ τοὺς φούρνους μικροκυμάτων.
Βέβαια, αὐτὸ τὸ θέμα δὲν συμφέρει τοὺς κατασκευαστὲς τῶν φούρνων καὶ φυσικὰ δὲν συμφέρει αὐτοὺς ποὺ χρημαοτοδοτοῦνται ἀπὸ τοὺς κατασκευαστὲς τῶν φούρνων, καθῶς φυσικὰ καὶ κάθε τομάρι ποὺ κερδοσκοπεῖἀπὸ τὴν μείωσι τοῦ πληθυσμοῦ ἐπὶ τῆς Γῆς.
Ἐπίσης, γιὰ λόγους ποὺ ἀδυνατῶ νὰ κατανοήσω, πιστεύουν μᾶλλον οἱ διαφημιστὲς τῶν «δολοφονικῶν αὐτῶν ἐργαλείων» πὼς οἱ ἴδιοι ἐξαιροῦνται ἀπὸ τὴν ἐπερχομένη γενοκτονία…
Δὲν ξέρω ποῦ τὸ βασίζουν κάτι τέτοιο…
Πάντως, εἴπαμε, τὸν προδότη οὐδεῖς τὸν θέλει...
Γιατί δέν βάζουν τήν ἀνύπαρκτον λογική τους νά ἐργασθῇ κάπως, πρό κειμένου νά ἀντιληφθοῦν πώς πρῶτοι αὐτοί θά πληρώσουν;