Σήμερα θὰ μιλήσουμε γιὰ πατᾶτες!

Λατρεύω τὴν πατάτα! 
Ἰδίως τὴν τηγανητὴ πατάτα!
Λατρεύω τὴν τηγανητὴ πατάτα ποὺ ἔχει κάνει μίαν ὠραῖα κρούστα γύρω γύρω καὶ μέσα δὲν μοιάζει μὲ χόρτο ἀλλὰ μὲ …πατάτα! Μόνον πατάτα! Συνέχεια

Μαργαρίνη ἢ βούτυρον;

Ἐπιλέγω πάντα βούτυρο. 
Καὶ διότι γνωρίζω πὼς προσφέρει περισσότερα θρεπτικὰ συστατικὰ στὸν ὀργανισμό, ἀλλὰ καὶ διότι ἡ μαργαρίνη παραμένει ἕνα κατασκευασμένον προϊόν, ποὺ οὐσιαστικῶς προέρχεται ἀπὸ …περισσεύματα! Συνέχεια

Μία «ἐπιδημία» ποὺ ὁδηγεῖ στὴν ἀστυνομία τροφίμων.


Ἔχω ξαναγράψει γιὰ τὰ γερμανικὰ ἀγγουράκια καὶ τὶς δῆθεν ἐπιδημίες.

Σήμερα ἔπεσα σὲ ἕνα ἄρθρον τοῦ Λιακοπούλου καὶ σκέφτηκα νὰ σᾶς τὸ παρουσιάσω, πρὸ κειμένου νὰ μὴν τὰ γράφω μόνη μου.
Τὸ πρόβλημά μου, καθῶς καὶ ὅλων μας, παραμένει στὴν τροφή.
Αὐτὴν κτυποῦν κι αὐτὴν θέλουν νὰ ἐλέγξουν μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο.
Ἐξ οὖ καὶ ἡ ἐν λόγῳ ἐπιδημία.
Εἶναι δυνατόν νά ἔχουν μίαν ἐταιρεία πού δημιουργεῖ  ἰούς (ναί, αὐτὴ τοὺς δημιούργησε), νά ἔχῃ ταὐτοχρόνως δημιουργήσει ἢδη τό φάρμακο πού θεραπεύει τά Συνέχεια

Ἐκτός λίστας μεταλλαγμένων τῆς Greenpeace ἡ Nestle; Ἐντός ὅλες οἱ Ἑλληνικές ἐπιχειρήσεις;

 

Κατ’ ρχς ν ξεκαθαρίσουμε κάτι. 
Μέσα στς λληνικς πιχειρήσεις ποναγράφει Greenpeace στς λίστες της, δν εναι λες λληνικές. Κάποιες π ατς εναι ξ λοκλήρου πολυεθνικές, κάποιες ν μέρει κα κάποιες διόλου. Συνέχεια

ΝΕΣΤΛΕ, μία ἐταιρεία πού σκοτώνει;

Πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὸ παρακάτω, θὰ καταθέσω προσωπικὴ ἐμπειρία γιὰ τὰ προϊόντα τῆς ἐν λόγῳ ἐταιρείας.
Εὑρέθηκα κάποτε σὲ φιλικὸ σπίτι, ὅπου μόλις εἶχε προσέλθει παιδίατρος γιὰ νὰ ἐξετάσῃ τὸ ἄρτι γεννηθὲν βρέφος τῆς οἰκογενείας. 
Ἐφ΄ ὅσον τὸ ἐξήτασε, ἔβαλε τὶς φωνὲς στὴν μητέρα διότι ἀκόμη ἐθήλαζε τὸ μωρό της. Δὲν θυμᾶμαι ἐπ’  ἀκριβῶς τὰ λόγια του, ἀλλὰ τὸ γενικότερον συμπέρασμα ἦταν πὼς ἡ μητέρα ἐγκληματοῦσε διότι ἐθήλαζε. Μάλιστα τῆς συνέστησε ἕνα γάλα τῆς ΝΕΣΤΛΕ. 
Στὴν  συνέχεια, κι ἐφ’ ὅσον συζητήσαμε ἀρκετὰ μὲ τὴν φίλη μου, ἀπεφάσισε νὰ ἀλλάξῃ παιδίατρο. Λίγες ἡμέρες ἀργότερα μοῦ ἐτηλεφώνησε γιὰ νὰ μὲ ἐνημερώσῃ πὼς καὶ ὁ νέος παιδίατρος ἦταν τῆς αὐτῆς ἀπόψεως μὲ τὸν προηγούμενον.  Συνέχεια

Τί λέγαμε γιά τόν ΔΟΛ;

 Πρ μερικν μηνν δημοσιεύσαμε να ρθρον γι τν ποδόμησι τν τροφν π τος φούρνους μικροκυμάτων. 
Βέβαια, ατ τ θέμα δν συμφέρει τος κατασκευαστς τν φούρνων κα φυσικ δν συμφέρει ατος πο χρημαοτοδοτονται π τος κατασκευαστς τν φούρνων, καθς φυσικ κα κάθε τομάρι πο κερδοσκοπεπ τν μείωσι το πληθυσμοπ τς Γς. 
πίσης, γι λόγους ποδυνατ ν κατανοήσω, πιστεύουν μλλον ο διαφημιστς τν «δολοφονικν ατν ργαλείων» πς οδιοι ξαιρονται π τν περχομένη γενοκτονία…
Δν ξέρω πο τ βασίζουν κάτι τέτοιο… 
Πάντως, επαμε, τν προδότη οδες τν θέλει...
Γιατί δέν βάζουν τήν νύπαρκτον λογική τους νά ργασθ κάπως, πρό κειμένου νά ντιληφθον πώς πρτοι ατοί θά πληρώσουν;

Συνέχεια