Ὅσοι δὲν ὑπηρετοῦν τοὺς τοκογλύφους ἀναβαθμίζονται σὲ …δικτάτορες!!!

Μετά τον Ερντογάν και ο Γκρούεφσκι έγινε «δικτάτορας», λόγω του Turkish Stream, που ο Πούτιν προωθεί.

Ὅσοι δὲν ὑπηρετοῦν τοὺς τοκογλύφους ἀναβαθμίζονται σὲ ...δικτάτορες!!!9

Όσες χώρες δεν έχουν υποταχθεί στο ΝΑΤΟ και τους τοκογλύφους παραμένουν …«δικτατορίες», διότι δεν ξεπούλησαν τους φυσικούς τους πόρους και ΔΕΝ ιδιωτικοποίησαν τις Κεντρικές τους Τράπεζες.

Συνέχεια

Καί φθάνουμε στόν …ΑΠΟΛΥΤΟ δικομματισμό;;;

Το σύστημα ετοιμάζει δύο μεγάλους πόλους – κόμματα δηλαδή, κεντροδεξιούς και κεντροαριστερούς, αντιγράφοντας το δοκιμασμένο ντουέτο Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικανών της Αμερικής.
Λιγότερα σύμβολα, λιγότερες εφημερίδες, λιγότερα φειγβολάν κι οι Έλληνες, όπως και οι Αμερικανοί πολίτες, να έχουν δύο επιλογές…
…Την Σκύλλα και την Χάρυβδη.
Ή όπως είχε πει κι ο Καρατζαφέρης … Άσπρη Γάτα …Μαύρη Γάτα … το ποντίκι θα φαγωθεί.

Έπεσε σύρμα λοιπόν, ίσως και λεφτά, ίσως κι εκβιασμοί να επιστρέψουν στο μαντρί για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες «συγχώνευσης» των κομμάτων σε δύο εδώ και καιρό…
Κομμάτων που θα συνεχίσουν να υπηρετούν την γνωστή οικογένεια τοκογλύφων.

Ένας από τους πολιτικούς που παραιτήθηκε από το κόμμα του Καμμένου δήλωσε:
Συνέχεια

Γιατί γουστάρουμε ΣΥΡΙΖΑ;

Γιατί γουστάρουμε ΣΥΡΙΖΑ;
Μὲ τὸν Σύριζα μᾶς δένουν πολλά…
Λίγο, ὅτι κάποτε ἤμασταν ὅλοι – λίγο πολὺ – ἀριστεροί, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν στὸν «Ῥήγα», λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν πασόκοι, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν νεοδημοκράτες, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν fun τοῦ Τατσόπουλου, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν ὀλιγαρκεῖς καὶ δὲν ζητούσαμε πολλά, λίγο ὅτι μετὰ τὸν Ἀνδρέα ψάχναμε ἐναγωνίως γιὰ νέο ἡγέτη… κι ἄλλα πολλά!
Συνέχεια

Οἱ …«καϋμοί» τοῦ Soros!!!

Εκτός από τον καϋμό για τους τσιγγάνους της Ελλάδας  ο Soros έχει μεγάλο μεγάλο καϋμό για να ονομασθούν τα Σκόπια …Μακεδονία!!!
Οἱ ...«καημοί» τοῦ Soros!!! Συνέχεια

Μὴ χάσουμε τὸν σταύρακα…

Μὴν χάσουμε τὸν σταύρακα...Ἕλληνες ψηφοφόροι…
σᾶς παρακαλοῦμε ΠΟΤΕ νὰ μὴ μᾶς στερήσετε τὴν ἀπόλαυση νὰ βλέπουμε καὶ νὰ ἀκοῦμε τὸν σταύρακα θοδωράκη τοῦ ποταμιοῦ διπλὰ στὸ λιβάδι… Συνέχεια

Ἐδῶ καὶ μία πενταετία ὅλοι φταῖν ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς …τοκογλύφους!!!

Ἐδῶ καὶ μία πενταετία ὅλοι φταῖν ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ...τοκογλύφους!!!Ακόμα φιλοσοφούν υποκριτικά με …«επαναστατικές» δηλώσεις και …«αποκαλύψεις» γνωστές εδώ και 5 χρόνια.
Στο τέλος θα μιλήσουν για πολιτικές κι όχι ποινικές ευθύνες, αφού με την τεχνογνωσία της μαφίας της BlackRock, της Goldman Sachs και του ΔΝΤ φρόντισαν να γίνουν όλα νόμιμα και με πολιτική απόφαση της πλειοψηφίας της Βουλής.

Συνέχεια