Ἡ …ἡγέτες!!!

Ὑπουργὸς Παιδείας: «Ἡ Ἡγέτες»!!!

Συνέχεια

Πῶς ἕνας ἡγέτης μετατρέπεται σέ …καροτσάκι;

  • Ελλάδα.
    Δεκέμβριος 2008….
    Μπαμ-μπουμ-μπαμ-μπουμ…
    10 μήνες μετά πήγαν τον Καραμανλή …«καροτσάκι» για πρόωρες εκλογές.
    Θριαμβεύουν ικανότεροι πράκτορες των τοκογλύφων…
    Καληνύχτα στον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη..Πῶς ἕνας ἡγέτης μετατρέπεται σέ ...καροτσάκι;9 Συνέχεια

Τὸ Δημόσιο ΔΕΝ πρέπει νὰ ἔχῃ περιουσία διότι ζημιώνουν οἱ …τοκογλύφοι!!!

H Δύση  (των τοκογλύφων) επιδιώκει να εξασθενήσει την ενεργειακή επιρροή των Ρώσσων στην Ευρώπη.
Και είδαμε ότι για να επιτύχουν τον συγκεκριμένο στόχο δεν θα λογαριάσουν ούτε οικονομικό κόστος, ούτε το κόστος σε ανθρώπινη δυστυχία, όπως συνέβη στη Ουκρανία. Σκοπός τους φυσικά είναι να ιδιωτικοποιηθούν πλήρως η Gazprom και η ROSNEFT, που η τεράστια κερδοφορία τους καταλήγει στα κρατικά ταμεία της Ρωσσίας, αντί στους λογαριασμούς των Rothschild και επιτρέπει στην Ρωσσική κυβέρνηση και οικονομική αλλά και πολιτική ανεξαρτησία.
Το αντίθετο από αυτό που κάνουν τα παλιοτόμαρα που κυβερνούν την Ελλάδα, συναγωνιζόμενοι ποιος θα ξεπουλήσει πιο γρήγορα και ποιος θα πάρει το μεγαλύτερο δάνειο στο δικό μας όνομα, για να τσεπώσει την μεγαλύτερη δυνατή προμήθεια και να εξασφαλίσει την στήριξη των εκπορνευμένων ΜΜΕ, εντός κι εκτός Ελλάδας.Τὸ Δημόσιο ΔΕΝ πρέπει νὰ ἔχῃ περιουσία διότι ζημιώνουν οἱ ...τοκογλῦφοι!!!

Για να καταλάβουμε τι σημαίνει να ιδιωτικοποιούν την παραγωγή ενέργειας ας δούμε τα ποσοστά φορολογήσιμων κερδών σε αναλογία με τα συνολικά τους έσοδα. Συνέχεια

Ἦλθαν ἀπὸ τὸ …πουθενὰ γιὰ νὰ μᾶς …«σώσουν» καλλίτερα!

Ηλίας Μόσιαλος, Έλενα Panaritis…
Ήλθαν από το πουθενά, μπήκαν στα ψηφοδέλτια , τους εκλέξαμε χωρίς να τους ξέρουμε και βρέθηκαν να αποφασίζουν για εμάς. Ἦλθαν ἀπὸ τὸ ...πουθενὰ γιὰ νὰ μᾶς ...«σώσουν» καλλίτερα!1 Συνέχεια

Νά συμφωνήσουμε ἤ νά μή συμφωνήσουμε μέ τούς δανειστές μας;

Νά συμφωνήσουμε ἤ νά μήν συμφωνήσουμε μέ τούς δανειστές μας;Ἐὰν δὲν κάνουμε συμφωνία θὰ χρεωκοπήσουμε κι ἐπισήμως.

Ἐὰν κάνουμε συμφωνία, σὲ ἕναν χρόνο θὰ χρωστᾶμε περισσότερα ἀπὸ ὅ,τι σήμερα (καί, τὸ χρέος θὰ εἶναι ἀκόμη περισσότερο μὴ βιώσιμο, ἀπὸ ὅ,τι ἤδη εἶναι), καὶ θὰ τρέχουμε πανικόβλητοι καὶ ὑπὸ δυσμενέστερες συνθῆκες νὰ προλάβουμε νὰ κάνουμε μίαν νέα συμφωνία, γιὰ νὰ μὴ χρεωκοπήσουμε. Γιὰ πολλοστὴ φορά.

Συνέχεια

Ἔχουμε πολλοὺς …μπατριῶτες ποὺ θέλουν νὰ μᾶς …«σώσουν»!!!

Kαι ο μισός ΣΥΡΙΖΑ να μη ψηφίσει το νέο Μνημόνιο, έχει τόσους πατριώτες στα άλλα κόμματα που θέλουν να σώσουν την Ελλάδα…
…αφού την κατασπάραξαν με μανία επί δεκαετίες…
…που όλα θα πάνε πολύ καλά…
…για αυτούς!!!Ἔχουμε πολλοὺς ...μπατριῶτες ποὺ θέλουν νὰ μᾶς ...«σώσουν»!!!3 Συνέχεια