Ας ετοιμαστούμε όλοι γι’ αυτά που έρχονται…και που ήδη ισχύουν στις ΗΠΑ του σκατονομπελίστα Ομπάμα. Οι Δήμοι παραχωρούν σε τράπεζες (σε τοκογλύφους δηλαδή) την είσπραξη φόρων και για αδυναμία πληρωμής χρέους ακόμα και 200 δολαρίων … οι τοκογλύφοι κάνουν αυτό που πάντα έκαναν από την Αρχαία Αίγυπτο ακόμα. ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ με τη βοήθεια ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ και της “ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ” ολόκληρα σπίτια αξίας 200.000 δολαρίων …για χρέη μικρότερα των 200 δολαρίων.
Οι πολιτικοί μας ήδη κάνουν τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση που θέλουν οι τοκογλύφοι. Το κράτος με το πρόσχημα της άμεσης ανάγκης για μετρητά … θα παραχωρήσει έναντι τιμήματος …τις οφειλές των πολιτών σε ιδιώτες-αρπακτικά . Οι ιδιώτες-αρπακτικά που εννοείται είναι “επενδυτές” του τοκογλυφικού τομέα… θα Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: διεθνεῖς τοκογλύφοι
Νέα Ρεπουστιά
Ἐχουμε ξαναπει. Οι ανθελληνικές θέσεις που κατά καιρούς ακούγονται δέν έχουν σκοπό να μας πείσουν για την ορθότητα των. Χέστηκαν οι προπαγανδιστές εάν θα τους πιστέψουμε ή όχι, εάν θα μας πείσουν ή αν θα μας αλλάξουν τις απόψεις. Ο ρόλος των διαφόρων που ρίχνουν το φαρμάκι των έχει να κάνει με την μέθοδον της σταγόνας. Το δηλητήριον δηλαδή που πέφτει σταγόνα-σταγόνα στην τεράστια κανάτα μας μέχρι να πάψουμε να αντιδρούμε σε αυτό, να θεωρούμε δηλαδή δεδομένη την ύπαρξη του ώστε να πάψουμε να αντιδρούμε.
Βεβαίως οι προπαγανδιστές τύπου Ρεπούση, Δραγώνα κλπ κάνουν ένα λάθος. Ξεχούν ότι ο Μιθριδάτισμός είναι μέθοδος αυτοπροστασίας. Καλό μας κάνουν δηλαδή με τέτοια δηλητήρια γιατί στο τέλος θα αποκτήσουμε μόνιμη ανοσία στα φαρμάκια.
Από την άλλη βεβαίως Συνέχεια
Οἱ διεθνεῖς τοκογλύφοι κατεδίκασαν σέ θάνατο τήν μικρή Μαρία
Μυστικά δεῖπνα κερδοσκόπων μέ μενοῦ τήν Ἑλλάδα
Ἔχουμε καί λέμε:
Ποιᾶς φέτας ἔχουμε τήν ΠΟΠ;
Τῆς βουλγαρικῆς; Τῆς τουρκικῆς; Τῆς …σενεγαλικῆς;
Πάντως τῆς ἑλληνικῆς δὲν τὴν ἔχουμε…
Μὴν βλέπετε τὸ ΠΟΠ… Ἤ καλλίτερα, μὴν τὸ διαβάζετε λᾶθος. Δὲν σημαίνει Προστατευομένη Ὀνομασία Προελεύσεως. Σημαίνει Πῶς Ὅλοι (οἱ ἄλλοι) Πλιατσικολογοῦν (εἰς βάρος μας). 
Συνέχεια
Οἱ καλοί μετανάστες καί οἱ κακοί Ἕλληνες
Όπως και να το κάνεις τα 300 χρόνια σκλαβιάς από τους Τούρκους μας άφησαν το κουσούρι του γλειψίματος, της οσφυοκαμψίας και της υποτέλειας. Λάβροι με τους Έλληνες, γλοιώδεις με τους ξένους. Μόλις κάποιος Έλληνας διαπράξει το παραμικρό ανάγεται αυτόματα σε εγκληματία που δε χρήζει καμίας επιείκειας ή προστασίας και αν τύχει να βρίσκεται και στο εξωτερικό μετανάστης ή επισκέπτης, αυτόματα τον εξοστρακίζουν οι αναμάρτητοι συμπατριώτες. Μόλις τρέξει η μύτη κανενός λαθρομετανάστη, σπεύδουν οι ορδές των προοδευτικούληδων να τον προστατέψουν από τους ρατσιστές και δόλιους Έλληνες. Αν τολμήσεις δε και μιλήσεις, σε διασύρουν και σε στοχοποιούν.




