Ἐγὼ λοιπὸν ἤξερα πὼς τὰ κυπαρίσσια, καθῶς ἐπίσης καὶ τὰ πεύκα ἀλλὰ κι ὅλα τὰ κωνοφόρα, δὲν ἔχουν πολλὲ ἀνάγκες σὲ νερό…
Τὰ καταφέρνουν σχεδὸν πάντα…
Ἐκτός…
Ἐκτὸς κι ἐὰν τὰ ἔχῃ φυτέψῃ ὁ Παπούλιας!!! Τότε ἀλλάζει τὸ θέμα!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: διεθνεῖς τοκογλύφοι
Τὰ 66 ἀκίνητα τοῦ υἱοῦ Βαρβιτσιώτη
Σταθερὰ μαζύ.
Ἐμεῖς πληρώνουμε, ἐσὺ τὰ τρῶς. Διότι ἄν δὲν πληρώσουμε ἐμεῖς θὰ ἀναγκασθῇς νὰ πληρώσῃς ἐσὺ καὶ οἱ διορισμένοι, οἱ δικοί σου καὶ τοῦ «ρουσφετογιάννη», ἄν ἔχῃς ἀκουστά.
Ὅλο τὸ «πλούσιο» βιογραφικὸ τῆς οἰκογενείας Βαρβιτσιώτη, ὁ ὁποῖος τόλμησε νὰ πῇ: «Ὅποιος δὲν ἔχει γιὰ τὸ χαράτσι, νὰ πουλήσῃ τὸ σπίτι του».
Συνέχεια
Στήν δικαιοσύνη τό θέμα τῶν ἀνασφάλιστων «ἀσφαλισμένων» τοῦ ΟΑΕΕ
Προκαταρκτική εξέταση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για την άθλια συμπεριφορά του ΟΑΕΕ στους ανασφάλιστους «ασφαλισμένους» σε αυτόν.
Ύστερα από αναφορά του Φλωρά Γεώργιου, μέλους του ΔΣ του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση για την διερεύνηση τυχόν αδικημάτων. Ο Αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γιώργος Μπόμπολης, γνωστός για το σημαντικό εισαγγελικό του έργο αλλά και για την ευαισθησία του, εξέτασε την αναφορά και διέταξε αμέσως προκαταρκτική εξέταση αποστέλλοντας αυτήν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών
Αθηνών στις 29/8/2013 (αρ. πρωτ. 52375).
Το ακριβές περιεχόμενο της αναφοράς είναι το ακόλουθο: Συνέχεια
Ὁ μεγαλύτερος ἔρωτας τῆς ζωῆς μου (ἀναδημοσίευσις)
Εἶπα σήμερα νά μήν ἀκολουθήσω τά τετριμμένα. Βαρέθηκα τήν γκρίνια, τήν οἰκονομική κρίσι, τήν κατάθλιψι, τούς τοκογλύφους, τά τσιράκια τους, τόν Δράκουλα Βενιζέλο πού μᾶς πίνει τό «αἷμα», τόν Γάπατο καί τούς γλεῖφτες του, τόν Παπαδήμ(ι)ο τόν φυτεμένο ἀπό τούς ξένους νταβατζῆδες, τό χαζοκοῦτι, τούς φίλους, τούς συγγενεῖς. Ὅλους καί ὅλα.
Προσπαθῶ νά κάνω θετικές σκέψεις. «Τσάκισα» μερικά καταΐφια ἀπό τόν Βάρσο (οἱ κατοικοῦντες στό κλεινόν ἄστυ θά τόν ἔχουν ἐπισκεφτεῖ, φαντάζομαι), τραγουδάω, ἔχω βάλει ἀκουστικά (νύχτα, γάρ) στά αὐτιά καί ἀκούω μουσική πολύ δυνατά. Ἔτσι γιά νά εὐθυμήσω λίγο, βρέ ἀδερφέ.
Κάτι, ὅμως, μέ γυρίζει πίσω στά «τετριμμένα». Κάτι δέν μπορῶ νά ξεχάσω. Κάτι δέν Συνέχεια
ΙΡΑΚ: Αὐτά πού δέν θά δείξουν ποτέ τά ΜΜΕ
Παλέτες με ράβδους Χρυσού του Ιρακινού Δημοσίου…φορτώθηκαν σε ένα φορτηγό της κακιάς ώρας για καμουφλάζ και κατέληξαν φυσικά στις αποθήκες των σιωνιστών δολοφόνων που δίνουν και τις εντολές στους μισθοφόρους του ΝΑΤΟ. Ο χρυσός πήγε στα χέρια των επικυρίαρχων… Οι μισθοφόροι του ΝΑΤΟ στερούνται κάθε ίχνους ηθικής κι έχοντας κάψει και πυροβολήσει μωρά παιδιά … δεν θεωρούν και τίποτα σπουδαίο να βιάσουν και τις μάνες των ορφανών.
Αυτοί είναι οι πόλεμοι που Συνέχεια
Πόσο πτωχοί εἴμαστε…
Μία καλή ἰδέα, ἀρίστη, θά ἔλεγα, θά ἦταν νά προτείναμε στά παιδιά νά μᾶς ὑποδείξουν, πῶς πρέπει νά ζοῦμε. Νά μᾶς ὑποδείξουν ποιό πολίτευμα πρέπει νά ἐφαρμόσουμε, ποιό Σύνταγμα νά συντάξουμε, πῶς θά λειτουργῇ ἡ νομοθετική ἐξουσία, πῶς ἡ δικαστκή ἐξουσία, πῶς ἡ ἐκτελεστική ἐξουσία, ἡ «τετάρτη ἐξουσία» κ.ο.κ.
Τά παιδιά ἔχουν ἔνστικτο. Ἀγαποῦν Συνέχεια



