Κάτι ἀνάλογον μὲ τὴν ἀνθρωπιστικὴ παρέμβασι στὴν Σερβία, στὴν Λιβύη, στὸ Ἰράκ, στὸ Ἀφγανιστάν, στὴν Σομαλία…
Τόσος «ἀνθρωπισμός»!!! Περισσεύει! Δὲν ξέρουμε πλέον τὶ νὰ τὸν κάνουμε!

Ο πρωθυπουργός της Πορτογαλίας κ. Πέδρο Πάσος Κοέλιο
Κατεβάζουν τὸν στρατὸ πρὸ κειμένου νὰ ἀντιμετωπίσουν τὴν ἐγκληματικότητα.
Ἐμεῖς, ὅπως πάντα πιὸ προχωρημένοι, πιὸ «ὑπὲρ ἄνω», τὸν ἀφανίζουμε!!!
Χμ. Αἰσιόδοξο τό μήνυμα τοῦ παρακάτω ἄρθρου, ὅσον ἀφορᾶ τήν Ἑλλάδα, τουλάχιστον, διότι θά συμβοῦν «ἐνδιαφέροντα» γεγονότα καί ἀνακατατάξεις στήν περιοχή μας.
Τις τελευταίες ημέρες παρατηρούνται κινήσεις Αμερικανών στρατιωτών κοντά στα Συρο-Ιορδανικά σύνορα, στην περιοχή του χωριού Αλ Μαφράκ, προερχόμενοι από την αεροπορική βάση “Βασιλεύς Χουσείν” της Ιορδανίας.
Έχει ήδη διαδοθεί από ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, ότι Συνέχεια
Πάρα πολὺ καλό!
Ἔχουμε τὸν τελευταῖον καιρό, κοντὰ ἕναν χρόνο τώρα, διαβάσει τὰ ἄπειρα περὶ ἀποχωρήσεως τῶν ἀμερικανῶν ἀπὸ τὸ Ἰράκ. Κι ὄχι μόνον.