Ἐπίθεσις κατατρομοκρατήσεως τῶν Ἑλλήνων.

Συντονισμένη επίθεση κατατρομοκράτησης των Ελλήνων, έχουν εξαπολύσει τραπεζίτες, συνεργαζόμενοι Ευρωπαίοι και Έλληνες πολιτικοί και τα ελεγχόμενα από αυτούς ΜΜΕ.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη σε έκταση προσπάθεια εξαπάτησης του Ελληνικού Λαού, των τελευταίων ετών.
Το θηρίο των τραπεζιτών βαριά λαβωμένο από την αποφασιστική ψήφο των Ελλήνων στις πρόσφατες εθνικές εκλογές, προσπαθεί να τρομάξει τους πολίτες με μουγκανητά και κινήσεις των ποδιών και της…ουράς του. Όμως αυτήν την στιγμή κείται ανίσχυρο, αδύναμο για να κουνηθεί. Ωστόσο, οι ευρωπαίοι «εταίροι» μας και οι «Έλληνες» πολιτικοί, συνεπικουρούμενοι ορισμένα ΜΜΕ προσπαθούν να «αναστήσουν» το θηρίο εις βάρος της χώρας και των Ελλήνων.

Μας έχουν κατακλύσει με αισχρά ψέμματα: Συνέχεια

Ἀνατροπὴ τοῦ μνημονίου στὴν Ῥουμανία κι ἀποκατάστασις μισθῶν!

Τελικά όλα γίνονται,όταν αναλαμβάνει ο λαός να πάρει την τύχη στα χέρια του.
Το παράδειγμα το έδωσε η Αργεντινή πρίν χρόνια και τώρα η Ρουμανία. Αντε και στα δικά μας…
…………………………………………….
Συνέχεια

Σοικτῆρ τομᾶτες….

«Ἐπειδὴ τὰ ἐπαγγέλματα στὸν τομέα τῶν μεταφορῶν ἦταν τόσο κλειστὰ στὴν Ἑλλάδα, κοστίζει λιγότερο νὰ εἰσάγῃς ντομάτες ἀπὸ τὴν Ὁλλανδία παρὰ νὰ τὴν ἀγοράσῃς ἀπὸ ἕναν Ἕλληνα ἀγρότη. Ὑπάρχει κάτι λάθος σὲ αὐτό, καθὼς σὲ ἀντίθεση μὲ τὸ ψυχρὸ καὶ ὑγρὸ κλίμα τοῦ βοῤῥᾶ, ἡ Ἑλλάδα ἔχει φανταστικὸ κλίμα γιὰ τὴν καλλιέργεια νοστιμοτάτου τομάτας»
Συνέχεια

Οἱ Ἕλληνες ἔθεσαν τὸ πραγματικὸν διακύβευμα: Ἐλευθερία.

Πάλι ὁ φίλος μου ὁ Αὐγερινὸς γράφει.
Γράφει ὅμως …κατόπιν ἐκλογῶν καὶ γράφει ὀρθῶς!
Μία μικρὴ ἀναδρομὴ γιὰ τὴν πορεία πρὸς τὰ ἀδιέξοδα ποὺ μᾶς ὁδήγησαν ὅλοι αὐτοὶ οἰ ἄσχετοι.
Μία σύνοψις, γιὰ νὰ ξέρουμε ποῦ μᾶς ἔχουν φθάσει κι ἀπὸ ποῦ πρέπει νὰ ξεφύγουμε!
Ὄχι, δεὲν εἶναι τὰ προβλήματά μας οἰκονομικά! Πῶς θά μποροῦσαν ἄλλως τε; Συνέχεια

Τοῦ ἔσκασε ἡ βόμβα τῆς χρεωκοπίας στὰ χέρια, λέει….


(Μεταξύ μας… Αὐτὸς κάτι πίνει!!!)

Εἶπε ὁ Μπενοβούβαλος. 
Καλέ, ἀπό ποῦ ἐξύπνησε αὐτός; 
Ἀπό νάρκη χειμερία; Σάν αὐτήν πού παθαίνουν τά φίδια καί οἱ ἀρκοῦδες;
Ποιά νάρκη καλέ; Πᾶς καλά;
Ξέχασες πού τό  GAPατο γυρνοβολοῦσε στίς αὐλές τοῦ πλανήτου καί μᾶς σιχτίριζε; 
Ξέχασες πού κάνατε ἀγώνα δρόμου γιά τό ποιός θά πῇ τά χειρότερα γιά ἐμᾶς;
Συνέχεια

Ἄλλος μὲ τὴν βάρκα μας…!!!

                 
Δύο χρόνια πια…Δυο χρόνια κατηγορίες δίχως τέλος…
Εμείς ήμασταν οι τεμπέληδες,οι χαραμοφάηδες,οι ανεπρόκοποι,που δεν δουλεύαμε,που τρώγαμε τα ετοιμα,οι διεφθαρμένοι,που δεν πληρώναμε φόρους,που δεν…δεν…δεν…και πάει λέγοντας ..
Και τώρα για  όλα αυτά,πληρώνουμε..

Συνέχεια