Το σχέδιο για περιορισμό της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας μπαίνει σε απόλυτη εφαρμογή στην προσπάθεια να προχωρήσει η «φιλετοποίηση» της χώρας και να ξεπουληθεί ο εθνικός πλούτος σε τιμή ευκαιρίας με τη μέθοδο fast track («ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε»). Δεν είναι τυχαίο ότι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος σε συνέντευξή του ανέφερε ότι η συμφωνία των Βρυξελλών δεν είναι δανειακή σύμβαση, γι’ αυτό και δεν θα υπάρξει νέο Μνημόνιο, άρα δεν χρειάζεται να περάσει καν από τη Βουλή! Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση πιστεύει ότι θα… γλιτώσει τις κινητοποιήσεις των αγανακτισμένων πολιτών και ταυτόχρονα θα αποφευχθούν νέοι κραδασμοί, διαγραφές και αποχωρήσεις βουλευτών, που θα αρνηθούν να ψηφίσουν μια ακόμη ύποπτη συμφωνία. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ΔΝΤ
Τό γεῦμα ὅπου μοίρασαν τά φιλέτα στούς γερμανούς
Στίς 7 Ἰουλίου, σέ ἕνα κλασικό γερμανικό ἐστιατόριο στά περίχωρα τοῦ Βερολίνου, μέ οἰκοδεπότη τόν Γερμανό ὑπουργό Οἰκονομικῶν, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε καί προσκεκλημένο τόν Ἕλληνα ὁμόλογό του, Εὐάγγελο Βενιζέλο, ἔκλεισε ἡ συμφωνία «ἀποβάσεως» τῶν γερμανῶν ἐπιχειρηματιῶν στήν Ἑλλάδα ἡ ὁποία προβλέπει, μεταξύ ἄλλων, τήν ἐκποίησιν Ἑλληνικῶν ἐπιχειρήσεων τοῦ δημοσίου καί τοῦ εὑρυτέρου δημοσίου τομέως στήν γερμανική πλευρά. Τό δεῖπνο, τό ὁποῖον προηγήθηκε τῆς συνόδου τῶν Βρυξελλών γιά τήν «σωτηρία» τῆς Ἑλλάδος καί τοῦ εὐρώ, θεωρεῖται ἀπό τούς γνωρίζοντες ὡς τό μεγαλύτερο deal τῆς γερμανικῆς πλευρᾶς μέ εὐρωπαϊκή χώρα καί δή μέ χώρα πού ἀνήκει στήν ζώνη τοῦ εὐρώ, σέ μιά χρονική περίοδο, μάλιστα, κατά τήν ὁποίαν τό Βερολῖνο ἀντιμετωπίζει μέ τρόμο τήν ἀλλαγή ἰσορροπιῶν στά ποσοστά τῶν ἐξαγωγῶν του. Συνέχεια
Καὶ ὁ πρῶτος κωλοτούμπας!!!!!
Εἶναι ἀπίστευτο τὸ θράσος κάποιων.
Πρὸ ἑνὸς ἔτους, γυρνοῦσε ὁ GAP τὸν πλανήτη καὶ ἐξεστόμιζε ὅ,τι χειρότερο κατέβαζε ἡ κούτρα του γιὰ τοὺς Ἕλληνες. Μοναδικός του σύμμαχος ὁ ἀρχηγὸς Συνέχεια
Τό πείραμα τῆς Ἀργεντινῆς
«Στό παγκόσμιο σύστημα ἐξουσίας
τά κέρδη ἰδιωτικοποιοῦνται καί
οἱ ζημιές κοινωνικοποιοῦνται.»
Ἐδουάρδο Γαλεάνο-Συγγραφέας
Το “σενάριο” του εκπληκτικού ντοκυμαντέρ του Γιώργου Αυγερόπουλου για το πέρασμα του ΔΝΤ από την Αργεντινή και κυρίως για τις επιπτώσεις του. Διαβάστε για να δείτε τις ομοιότητες με αυτό που σήμερα ζούμε!
Το Δεκέμβριο του 2001 στο Μπουένος Άιρες, Συνέχεια
Θὰ βάλουν πλάτη ἢ θὰ μᾶς βγάλουν τὸ μάτι;
Τὸ ἐρώτημα (ἐν τελῶς ἐγκυκλοπαιδικό) ἀπευθύνεται στοὺς ἑταίρους μας κι ὅλους αὐτοὺς τοὺς «καλοὺς» ἀνθρώπους ἀνὰ τὸν πλανήτη, ποὺ τοὺς ἔχει πιάσει ἕνας βαθύτατος πόνος γιὰ τὸ πῶς θὰ πορευτοῦμε.
Θὰ σταθῶ ὅμως περισσότερο στοὺς Γερμανοὺς καὶ τὰ δικά τους ἔργα καὶ λόγια. Βλέπετε, εἶναι αὐτοὶ ποὺ κόπτονται περισσότερο ὅλων γιὰ τὸ καλό μας καὶ γιὰ τὴν παραδειγματικὴ τιμωρία μας. Βλέπετε, ἐμεῖς τὰ κακὰ παιδιὰ τῆς Εὐρώπης, ποὺ ζοῦμε τζᾶμπα καὶ εἰς βάρος τῶν «καλῶν» καὶ ἐργατικῶν λοιπῶν Εὐρωπαίων, πρέπει νὰ πληρώσουμε τὸ μάρμαρο…
Μία ὅμως καὶ πιάστηκα μὲ τοὺς Γερμανούς, ἂς θυμηθοῦμε τίς ὧρες Συνέχεια
Νέος τρόπος γενοκτονίας τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους χωρίς σφαγές καί πολέμους
Τό ἔγκλημα ἐναντίον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι προμελετημένο. Μᾶς πιάνουν ὅπως πάντα στόν ὕπνο, διότι ὑπάρχουν πολλές φορές ὡρισμένοι ἐντολοδόχοι, προδότες, ὀνόματα μή λέμε, εἶναι σέ ὅλους γνωστά, πού τρῶνε ἀπό τίς σάρκες μας κατά τό “δρυός πεσούσης πάς ἀνήρ ξυλεύεται” καί ἔτσι ἀποτελειώνουν τό ἔργο τους. Ἀλλά δέν ξέρουν – γιατί σίγουρα στίς φλέβες τους δέν ῥέει Ἑλληνικό αἷμα – ὅτι ἡ Ἑλλάς “μόνον λίγο καιρό ξαποσταίνει καί ξανά πρός τήν δόξα τραβᾶ”! Συνέχεια