Ἡ ἀπάτη τοῦ διοξειδίου τοῦ ἄνθρακος καὶ τὰ παπαγαλάκια τῶν παγκοσμιοποιητῶν.

Ὅταν θέλῃς νὰ στήσῃς ἕνα παραμύθι τὸ ξεκινᾶς σιγὰ σιγά.
Πρῶτα ἀρχίζεις νὰ διακινῇς εἰδήσεις γύρω ἀπὸ τὸ παραμύθι σου, ἀόριστες συνήθως.
Μετὰ εὑρίσκεις καὶ κάποιους «εἰδικούς», πρὸ κειμένου νὰ τὸ ὑποστηρίξουν.
Μετά, ὅταν οἱ «εἰδικοὶ» θὰ ἔχουν ἐκφραστῇ, παίρνεις τὰ «συμπεράσματά» τους καὶ ἀρχίζεις νὰ συμπεριφέρεσαι βασιλικότερα τοῦ βασιλέως, ἀκόμη κι ἐὰν ὅλο τὸ παραμύθι ποὺ ἔστησες εἶναι σκέτο παραμύθι.
Κι ἔτσι σήμερα ἔχουμε: Συνέχεια

Λύσσαξαν τὰ «ἐξωγήινα»!!!

Δὲν ἔχουν σταματημὸ τὰ πήγαινε κι ἔλα τους.
Ἐξωγήϊνα ἐδῶ, ἐκεῖ, παρὰ πέρα… Πήξαμε…
Στὸ Λονδίνο, στὰ Χανιά, σὲ ὅλες σχεδὸν τὶς πόλεις τῶν ΗΠΑ…
Ἀλλὰ ἔχω ἀπορίες ἐγὼ ἡ …γήινη!!
Γιατί δέν κατευθύνονται πρός τήν Ἀστανᾶ; Δέν γνωρίζουν πώς ἐκεῖ ὑπάρχει βάσις, εἰδικῶς διαμορφωμένη, γιά νά τούς ὑποδεχθῇ; Τί σόι τεχνολογία καί νοημοσύνη ἔχουν, πού δέν μποροῦν οὔτε τήν Ἀστανᾶ νά ἐντοπίσουν; Συνέχεια

Ἰνδο-πρωτο-γλῶσσα κι ἄλλα ἀνέκδοτα!!! (Ἤ, ἀνακαλύψαμε ἐπὶ τέλους τὸ ποιοὶ εἶναι οἱ ἰνδοευρωπαίοι!!!)

Τώρα ἐτοῦτος πάλι τί εἶναι; Ξασπρισμένος ἤ κάτι ἄλλο; Καί τί;

Ἔχουν ἐν τελῶς ξεφύγῃ ἐκεῖ στὸν ὀργανισμὸ τοῦ ΔΟΛου…
Ἀλλὰ κι αὐτοί τί νά σοῦ κάνουν; Ἔμαθαν νὰ ἀναπαράγουν κάθε ἀνοησία ποὺ θὰ τοὺς ὑπαγορεύσουν ἀκρίτως, καὶ φυσικὰ μόνον βασιζόμενοι στὶς φῆμες. Διότι φῆμες διαδίδουν… Ὅπως πάντα δῆλα δή… Μὲ τὴν ἀλήθεια εἶναι μαλωμένοι… Πολλῷ δὲ μᾶλλον μὲ τὴν ἔρευνα, τὴν ἐπιστήμη καὶ τὰ ἀληθῆ συμπεράσματα.

Νὰ ἐξηγηθῶ.
Τὰ περὶ ἐπιστημονικῶν ἐπιτευγμάτων τὰ μαθαίνω πάντα ἀπὸ τὸν ὀργανισμὸ τοῦ ΔΟΛου. Γράφουν γιὰ τὰ πάντα καὶ γιὰ τοὺς πάντες. Ἀκόμη καὶ γιὰ τὴν …ὁμοφυλοφιλία στὶς κατσαρίδες. Αὐτὸ ὅμως ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει εἶναι ὁ τρόπος ποὺ τὸ γράφουν. Συνέχεια

Παραμένουμε πάντα πρόθυμοι νὰ γίνουμε ἀντικείμενον ἐλέγχου τοῦ Big Brother.

Τὰ συστήματα εἶναι πανέτοιμα γιὰ νὰ μποροῦν νὰ ἐλέγχουν ἀκόμη καὶ τὸ …κατούρημά μας.
Τὸ πρόβλημα ἦταν μόνον στὸ πῶς θὰ ὁδηγοῦσαν τὰ δισεκατομμύρια τῶν κατοίκων τῆς Γῆς νὰ συνεναίσουν σὲ αὐτὴν τὴν παρακολούθησι καὶ τὸν ἔλεγχο…

Ἐν τάξει… Τοὺς δορυφόρους δὲν τοὺς βλέπουμε κι ἄς μᾶς βλέπουν…
Τὰ εἰκονοσκόπια δὲν τὰ βλέπουμε πάντα, κι ἄς εἶναι ἀκόμη καὶ μέσα στὸ …βρακί μας!!!
Τὰ συστήματα καταγραφῆς τῶν κινήσεῶν μας ἐπίσης δὲν τὰ βλέπουμε, ἀλλὰ νὰ ἀντιλαμβανόμαστε ὅταν δεχόμαστε κάτι περίεργα μηνύματα στὰ κινητά μας τοῦ τύπου «καλῶς ἤλθατε» ἤ «εὐχαριστοῦμε» καὶ «καλό σας δρόμο»… Συνέχεια

Πειράματα σὲ ἀνθρώπινα ἔμβρυα ἀποφασίζει ἡ Εὐρωπαϊκή Ἔνωσις!!!

Γνωρίζετε, φαντάζομαι, τίς ευαισθησίες τών κατοικούντων στίς εταίρες μας χώρες τής ευρωπαϊκής ενώσεως. Δέν δέχονται νά ταλαιπορούνται τά ζώα, νά γίνωνται διακρίσεις εις βάρος τών άλλων βαρβάρων (ασιατών ή αφρικανών), νά γίνωνται πικρόχολα σχόλια εις βάρος παντός ανωμάλου, ή μάλλον κατά τών σεξουαλικών προτιμήσεων οιουδήποτε, έχουν καί πολιτικά  κόμματα παιδοφίλων κάποιοι εξ αυτών, ενώ κάποιοι άλλοι διαμαρτύρονται γιά τήν  καταπίεσιν τής σεξουαλικής προτιμήσεώς τους πρός τά ζώα -καί δικαίως αφού τί διαφορά έχουν-  ενώ κάποιοι άλλοι σκέπτονται ότι ίσως νά έχουν καί δίκηο. Όλοι αυτοί, λοιπόν, οι τόσον ευαίσθητοι, που δέν δέχονται νά ταλαιπορούνται οι ηλικιωμένοι καί θεωρούν πολύ σωστό νά τους σκοτώνουν -μέ τήν θέλησή τους βεβαίως- ενώ ευσχημόνως λυπούνται γιά τά τόοοσα εγκλήματά τους ανά τήν υφήλιον, αλλά δέν φταίνε αυτοί αλλά οι πρόγονοί τους γνωστοί ναζιστές- (αλήθεια γιά τόν βομβαρδισμό μαιευτηρίου στό Βελιγράδι φταίει ο Αδόλφος ; ) , αυτοί λοιπόν μέ τήν παντοτινή τους βαθύτατα ναζιστική νοοτροπία, εψήφισαν νόμο στό ευρωπαϊκό κυνοβούλιο βάσει τού οποίου επιτρέπεται η διενέργεια πειραμάτων, όχι σέ ποντίκια, γι’ αυτά διαμαρτύρονται, αλλά σέ έμβρυα ανθρώπων ΕΜΒΡΥΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ τά κτήνη.  Συνέχεια

Ἀγράμματος ἡ τριτοβάθμιος ἐκπαίδευσις;

Ἀγράμματη ἡ τριτοβάθμια ἐκπαίδευσις;Διαπίστωσις Αὐγῆς τὸ παραπάνω.
Ἐὰν διαβάσετε ὅμως τὸ ἄρθρο, μία ἀκόμη γκρίνια εἶναι, προσθετική, ὅπως κάθε ἄλλη γκρίνια τῶν τελευταίων ἐτῶν. Παραπλανητικὸς λοιπὸν ὁ τίτλος, γιὰ ἕνα πολὺ σοβαρὸ ζήτημα, ποὺ ὅμως οὔτε ποὺ ὑποψιάζεται ὁ συντάκτης τοῦ ἄρθρου.
Θὰ ἔλεγα λοιπὸν νὰ διαβάσετε τὸ δημοσίευμα τῆς αὐγῆς καὶ μετὰ νὰ κάτσουμε καὶ νὰ τὸ ἐρευνήσουμε. Συνέχεια