Ὁ εὐτελισμὸς τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους!

Εἶναι πράγματι μοναδικὲς οἱ σκηνὲς τοῦ πλήθους, ποὺ ἄσκεφτο λειτουργεῖ ὡς προβατοειδὲς κατασκεύασμα. 

Λυπᾶμαι, ἀλλὰ αὐτὰ τὰ ἀνθρωποειδὴ μὲ θίγουν καὶ μὲ προσβάλλουν!

Λυπᾶμαι πάρα πολύ, ἀλλὰ ἡ Ἀνθρωπότης κι ὄχι αὐτὸ τὸ κατασκεύασμα, χρειάζεται περισσότερα πρὸ κειμένου νὰ ἀξιώνῃ μίαν θέσι στὸν πλανήτη. Συνέχεια

Ἡ παρέμβασις 18 …προσωπικοτήτων «γιὰ τὴν Ἑλλάδα τώρα»!

Όταν σε προηγούμενο κείμενό μου καλούσα τους εκπροσώπους της πανεπιστημιακής κοινότητας, σε απάντηση των ξενόφερτων ή ξενοτραφών συμβούλων της Κυβέρνησης  να συγκροτήσουν ένα άτυπο άλλα εξαιρετικά αποτελεσματικό όργανο για το καλό της χώρας,  δεν είχα κατά νού την παρέμβαση των “18 προσωπικοτήτων” που αυτοαποκαλούνται “Για την Ελλάδα τώρα” και οι οποίοι …αναλαμβάνουν πρωτοβουλία για την ενότητα των ……”μεταρρυθμιστικών” δυνάμεων της χώρας. Ήδη οι παραπάνω εμφανίστηκαν να έχουν προγραμματίσει εκδήλωση ο μεσημέρι (sic) της Κυριακής, 22 Ιανουαρίου στην Παλαιά Βουλή.

Πόσο φθηνοί μποροῦμε νά γίνουμε;

Εναι πάρα πολ εκολο νγοράσω μίαν θόνη πολογιστονα iphone  να ποιοδήποτε δημιούργημα τς τεχνολογίας μ πάρα πολ μικρ κόστος. 

λλά, πόσο φθηνοί μπορομε νά γίνουμε;

Παιδιά 13 ετών κατασκευάζουν το iPhone για 70 σεντς την ώρα

Συνέχεια

Δὲν εἶναι ταινία αὐτὸ ποὺ ζοῦμε! (Ἰδίως ὁ Παπαδήμ(ι)ος!)

Δὲν εἶναι! Εἶναι πραγματικότης καὶ μᾶς ἦλθε γιὰ νὰ μᾶς καθίσῃ στὴν κεφαλὴ μὲ κάθε τρόπο!

Ἔχουν φτιάξει ἔως καὶ τῶν τρισεγγόνων τους τὴν προίκα! 

Καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλην, ἀντί νὰ παραμείνουν σεμνοὶ καὶ μετρημένοι, προκαλοῦν, προκαλοῦν, προκαλοῦν!

ΘΡΑΣΥΤΙΣ!!!! Συνέχεια

Τσομπανο-οικονομία

Ὅταν ἡ μίκρο καί μάκρο οἰκονομία παρέδωσε τήν θέσι της στήν Tsoban-Economics. Σε λίγο θα καταλάβουν πόσο τεράστιο λάθος τους ήταν η αύξηση των τελών κυκλοφορίας.

Προφανώς και η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε κάποιο στέλεχος που να γνωρίζει οικονομικά! Αυτό το διαπιστώσαμε όλοι οι Ελληνες από τα αποτελέσματα της φαντασμαγορικής οικονομικής πολιτικής που άσκησε πάνω μας! Λάθη επί λαθών που έφεραν τη χώρα μας σε ένα τρομακτικό αδιέξοδο τόσο σε οικονομικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο!

Τούτη η Κυβέρνηση όμως δικαιολογείται; Όταν έχει Συνέχεια