Πῶς φτιάχνω σπορεῖον;

Αὐτὸ τὸ «κεφάλαιο» ἀπουσίαζε ἀπὸ τὴν συλλογή μας. Ἄκρως σημαντικὸν κι ἀπαραίτητον τὸ πρῶτο βῆμα, τοῦ σπορίου. (Σπόρους μπορεῖτε νὰ προμηθευθεῖτε ἀπὸ τὸ Πελίτι, στέλνοντας ἕναν φάκελο μὲ ἕνα γραμματόσημο μέσα. 

Τόσο ἁπλᾶ!)  

Σπορίον λοιπὸν σήμερα ἀπὸ τὸ Ὑπόθετον. Καὶ συνεχίζουμε αὔριο μὲ μίαν ἰδέα ἐκπληκτικὴ, ἀπὸ τὸν φίλο Παναγιώτη, γύρω ἀπὸ τὴν πατάτα.

Φιλονόη.

Υ.Γ. Ἐναλλακτικῶς μποροῦμε, ἀντὶ τῶν γνωστῶν φυτοδοχείων τοῦ ἐμπορίου ἢ τὰ κυπελάκια, νὰ χρησιμοποιήσουμε πήλινα κεσεδάκια. Δυναμικότατα!

Πως φτιάχνω ΣΠΟΡΕΙΟ και πως μεγαλώνω φυτά, ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!

Γράφτηκε ότι θα υπάρξει απόφαση που θα απαγορεύσει την ιδιωτική καλλιέργεια. Και άλλες φορές έχουμε ακούσει Συνέχεια

«Κρεμαστοὶ» λαχανόκηποι!

Ἀναζητῶντας διάφορες φωτογραφίες στὸ διαδίκτυο, ἔπεσα ἐπάνω σὲ μίαν «χαριτωμένη» πληροφορία. Ἐν τελῶς «χαριτωμένη»!

Ἤξερα πὼς ἔνα λαχανόκηπος εἶναι μεράκι. Ἤξερα πὼς εἶναι ἀποτέλεσμα ἀνάγκης! Ἀλλὰ μόδα λόγω ἐπιταγῶν τῆς τεχνολογίας; Αὐτὸ δὲν τὸ ἤξερα….

Φυσικά οι περισσότεροι γνωρίζετε τις «πράσινες» ταράτσες και τους «πράσινους» τοίχους. Mετρήσεις που έγιναν σε Συνέχεια

Πρέπει νὰ πεινάσουμε γιὰ νὰ τοὺς ἀνατρέψουμε;

Γράφει ὁ ἀγαπητὸς Ῥωμανός:

ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ…

Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ

Μη περιμένετε αναλύσεις. Τις βαρέθηκα και πιστεύω τις βαρεθήκατε και εσείς… δεν είναι καιρός για λόγια…
Το μόνο που θα πώ έχει σχέση με τον τίτλο.

Η παροιμία λέει:”Των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν (εξεγείρονται στην προκειμένη περίπτωση)

Οι επόμενες μέρες θα αποδείξουν εάν είμαστε παιδιά φρονίμων…

Το βίντεο που ακολουθεί πρέπει να επαναληφθεί με 2.000.000 λαό έξω στους δρόμους.

Νὰ ἐπιβάλουμε τὸ δικό μας «σὸκ καὶ δέος»!

Επιτρέψτε μου να απευθύνω ως πολίτης και ως Έλλην,  αισθήματα ανακούφισης, προσμονής  αλλά και ευγνωμοσύνης,  προς τους ταγούς των κινημάτων/μετώπων/κομμάτων, από τους οποίους εκφράστηκε η ειλικρινής διάθεση για  συνένωση  σʼ ένα ενιαίο πολιτικό φορέα.

Συνέχεια

Δήλωσις ῥητῆς ἐπιφυλάξεως γιὰ τὸν νέο φόρο.

 Ἂν καὶ εἶμαι γενικῶς κατὰ τῆς συμμετοχῆς, γιὰ ὅσους δὲν μπορέσουν νὰ τὸ ἀποφύγουν, καλὸ εἶναι νὰ ἔχουν μαζύ τους τὴν παρακάτω δήλωσι. Συνέχεια

Ἡ ἐπιστροφή μας στὴν Γῆ, εἶναι ὁ μεγαλύτερος τρόμος τους!

Εναι! Τό γνωρίζουμε λοι!

Μς θέλουν ξαρτημένους, πεινασμένους, ξαθλιωμένους.

μως μες μπορομε ν πράξουμε διαφορετικά! Τ ξέρουμε! Συνέχεια