Τὸ Σπαθάριον καὶ οἱ Σπαθάριοι…

Τιμητικόν ἄγημα

Ὁ φίλος μας Νικόλαος μὲ ἐνημέρωσε ἐδῶ καὶ δύο μῆνες γιὰ μίαν ὑπεροχη δραστηριότητα ποὺ συμβαίνει στὴν Βόρειο Εὔβοια κάθε χρόνο. Ἔτσι κι ἐφέτος, Συνέχεια

Μὲ 136 εὐρῶ, ἡ Θεσσαλονίκη θὰ ἔχῃ νερό!

Ἐκπληκτική ἰδέα! Μακάρι νὰ συνέβαινε παντοῦ! 

Μᾶς ἅρπαξαν τὶς πλουτοπαραγωγικές μας πηγὲς καὶ καλούμαστε νὰ πληρώνουμε ἀπαράδεκτα ποσὰ πρὸ κειμένου νὰ ὑπάρχῃ δίκτυο ὑδρεύσεως. Ἐὰν συζητήσουμε καὶ γιὰ τὴν ὕδρευσι; Ἔ, τότε σταδιακῶς θὰ καταλήξουμε στὴν …χωματερή! Διότι κατὰ πῶς τὸ πᾶνε, δὲν θὰ ποῦμε ἁπλῶς τὸ νερὸ νεράκι, ἀλλὰ θὰ ἐκλιπαροῦμε ἀκόμη καὶ γιὰ τὴν βροχή μας! 

Γεννήθηκε η “Κίνηση 136” για να εξαγοράσουν οι ίδιοι οι Θεσσαλονικείς την ΕΥΑΘ

Με την καταβολή 136 ευρώ η κάθε οικογένεια της Θεσσαλονίκης μπορεί να συμμετέχει στην εξαγορά της ΕΥΑΘ και η διαχείριση του νερού να παραμείνει στα χέρια του λαού της πόλης…
“136 ευρώ, τόσα αντιστοιχούν σε κάθε υδρόμετρο συμπολίτη μας για να γίνει συμμέτοχος στην διαχείριση και την ποιότητα του νερού που πίνει. 136 ευρώ, πολλαπλασιαζόμενα με τα 550.000 Συνέχεια

Ἀπάντησις στὸν τρομονόμο τους!

 

Γέλασα μέχρι δακρύων, που έντρομοι, για μια ακόμη φορά, μέσα στο κατακαλόκαιρο, τροποποιούν τον τρομονόμο (τον νόμο λάστιχο). Τελικά το μεγαλύτερό τους πρόβλημα είναι η έλλειψη φαντασίας. Κρίμα τα παιδιά.

Συνέχεια

Ὄχι στὴν ἀλλαγὴ τοῦ Συντάγματος. (α)

Όχι στην Αλλαγή του Συντάγματος. Η χώρα μας δέχεται εδώ και χρόνια, ορδές από λαθρομετανάστες από τρίτες χώρες. Η αλλοίωση του Ελληνικού Έθνους, είναι ο πρωταρχικός σκοπός της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Τα χρήματα δεν τους ενδιαφέρουν. Έχουν απεριόριστα… Τα χρήματα ενδιαφέρουν όμως ένα έθνος για να επιζήσει και να έχει εθνική κυριαρχία.

Έτσι τον τελευταίο καιρό βλέπουμε να πιέζουν την Ελλάδα οικονομικά με σκοπό να αποδομήσουν το Έθνος μας. Γιαυτό έχουμε τα μνημόνια κτλπ. Ο στόχος τους όμως είναι η αλλαγή του Ελληνικού Έθνους Συνέχεια

Σήμερα ἔχουμε κι ἕνα δημοψήφισμα.

Εἶναι βέβαιον πὼς γιὰ ἀκόμη μίαν φορά οὐδεῖς ἐκ τῶν κυβερνώντων θὰ «διαβάσῃ» τὰ ἀποτελέσματα τοῦ δημοψημίσματος ποὺ θὰ γίνῃ σήμερα στὶς πλατεῖες  μας. Εἶναι ἐπίσης βέβαιον πὼς ὅλο καὶ κάποιος ἀπό ὅλους αὐτοὺς θὰ κάνῃ ποδηλατάδα, κάποιος ἄλλος θὰ χλαπακιάζῃ ἀστακομακαρονάδα καὶ κάποιος τρίτος θὰ παίζῃ ἠλεκτρονικὰ παίγνεια. 

Εἶναι ἐπίσης βέβαιον πὼς θὰ βγοῦν οἱ δημοσιοκᾶφροι, οἱ παπαγάλοι καὶ κάθε λογῆς λαμόγιο καὶ θὰ μειώσουν μὲ κάθε τρόπο τὰ ἀποτελέσματά του.

Ἐ καί;

Τὸ δημοψήφισμα δὲν γίνεται γιὰ αὐτούς.

Ἔτσι κι ἀλλοιῶς μέσα μας εἶναι ἔκπτωτοι πρὸ καιροῦ.

Τὸ δημοψήφισμα γίνεται πρῶτα καὶ κύρια γιὰ ἐμᾶς.

Ἐμεῖς θέλουμε νὰ συμπτυχθοῦμε  καὶ νὰ καταλάβουμε τὴν ἀνάσα τοῦ συν-Ἕλληνος πλάι μας. Νὰ αἰσθανθοῦμε, ἐκτὸς ἀπό πολίτες-μονάδες παραλλήλως τμῆμα συνόλου καὶ τμῆμα τοῦ ὅλου. Καὶ τὸ ὅλον λέγεται Ἑλλάς. 

Συνέχεια

Ἕλληνες ἀστυνομικοί, ἐνωθεῖτε μὲ τοὺς πολίτες τῆς πλατείας!

Έλληνες» Αστυνομικοί ή…

Εύλογα ερωτήματα και συνειρμούς δημιουργεί η συμπεριφορά των Ελλήνων αστυνομικών που περιφρουρούν τους Βουλευτές απέναντι στου «Αγανακτισμένους» του Συντάγματος

Πως είναι δυνατόν να εκτοξεύουν χημικά Έλληνες αστυνομικοί εναντίον Ελλήνων οικογενειαρχών, παιδιών, ηλικιωμένων και επ’ ουδενί αναρχικών; Με ποιού εντολή εκτόξευσαν  χημικά ενάντια στους πολίτες στην προσπάθεια να περιφρουρήσουν την συγκέντρωσή τους και  να απωθήσουν τους «αναρχικούς»;

Συνέχεια