Μαζεύουμε τὰ χρήματα ἀπὸ τὶς τράπεζες!

 

Ἡ πρότασις γιὰ τὴν ἀπόσυρσι τῶν χρημάτων μας ἀπὸ τὶς τράπεζες εἶναι παλαιά. Στὴν Πατρίδα μας ἔχει ἢδη γίνει κάποια προσπάθεια νὰ ἀποσυρθοῦν οἱ καταθέσεις. Σαφῶς καὶ ἡ ἐγκληματικότης εἶναι ἀνασταλτικότατος παράγων. Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην πλευρά, ποιός εἶναι αὐτὸς ποὺ τρέφεται, στηρίζεται καὶ τρέφει τὸ σύστημα τῶν κουδουνισμένων; Μήπως εἶναι οἱ τράπεζες; (Μὲ ὅλους ὅσους κατέχουν τὸν ἔλεγχό τους καὶ καθορίζουν τὴν δική μας ζωή ἀμέσως ἢ ἐμμέσως!)

Προσωπικῶς δὲν ἔχω χρήματα σὲ τράπεζες! Κι ἐφ’ ὅσον δὲν ἔχω δικά μου χρήματα στὶς τράπεζες, ἴσως νὰ φαίνομαι κάπως …ἐκτὸς χρόνου καὶ τόπου.  Ὅμως γενικῶς εἶμαι τῆς λογικῆς «μὴ Συνέχεια

Πρόσκλησις σὲ διάλεξι τοῦ Ν. Πουλιανοῦ.

Τὸ Σάββατο, 18  Ἰουνίου,  20:30 τὸ βράδυ, στὴν αἴθουσα

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΑΘΗΝΑΙΟ «ΕΚΑΤΗΒΟΛΟΣ»,  

θὰ πραγματοποιηθῇ ἡ ὁμιλία τοῦ καθηγητοῦ ἀνθρωπολογίας  Νικολάου Ἀ. Πουλιανοῦ, μὲ θέμα:

«Σπήλαιο Πετραλώνων. Ἱστορικὴ διαδρομὴ καὶ προοπτικές».

Διεύθυνσις: Ἀριστοτέλους 36, 1ος ὄροφος, Ἀθῆναι.

Φιλονόη.

 

Τό ὁλοκαύτωμα

Τήν Τετάρτη 18 Μαΐου προσπάθησα νά παρακολουθήσω τήν ίδιαιτέρως ἀξιόλογη ἐκπομπή τοῦ κ. Παντελῆ Σαββίδη στήν ΕΤ3 τίς “Ανιχνεύσεις”. Ὁμολογῶ ὅτι δέν μπόρεσα ὄχι τόσο γιατί τό θέμα δέν μέ ἐνδιέφερε ἀλλά κυρίως γιατί ὁ κύριος ὁμιλητής κ. Γεώργιος Κόκκινος καθηγητής Ἱστορίας στό Πανεπιστήμιο Αἰγαίου, ἐπέμενε νά χρησιμοποιῆ τήν Ἑλληνική λέξι ὁλοκαύτωμα ξανά καὶ ξανά χωρίς περαιτέρω ἐξηγήσεις. Σάν νά εἶναι ἀπό μόνη της ἀρκετή νά χαρακτηρίση κάτι. Τήν ἴδια Ἑλληνική λέξι χρησιμοποιοῦν, ὡς γνωστόν, Συνέχεια

Ὄχι «ἀγανακτισμένοι». ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ!!!!!!!

«ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ» 

Ο όρος «αγανάκτηση» δεν αποδίδει τα πραγματικά αισθήματα των Ελλήνων. Θεωρώ ότι είναι ήπιος, μαλθακός , αμήχανος και βολικός για τους έχοντες την εξουσία..

Συνέχεια

Μεγάλη πατριωτικὴ ἐκδήλωσις.

“Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν».
ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208

Πολύδωρος.

Συνέχεια

Ἂς βοηθήσουμε ὅλοι!

ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ…

Αγαπητοί Φίλοι,

          εκδότες και συντάκτες του εξαιρετικού περιοδικού «Ελληνική, Διεθνής Γλώσσα». Σας ευχαριστώ θερμά για την δημοσίευση στο τεύχος του Ιαν.-Μαρτίου 2011, της πολύ κολακευτικής κριτικής της κυρίας Σχοινά για το βιβλίο μου «Παιχνίδια των Αρχαίων Ελλήνων», σελ. 456. Και δραττώμενος της ευκαιρίας ζητώ τη βοήθεια της φιλολογικής και επιστημονικής κοινότητας για το εξής :

Συνέχεια