Ἡ πρότασις γιὰ τὴν ἀπόσυρσι τῶν χρημάτων μας ἀπὸ τὶς τράπεζες εἶναι παλαιά. Στὴν Πατρίδα μας ἔχει ἢδη γίνει κάποια προσπάθεια νὰ ἀποσυρθοῦν οἱ καταθέσεις. Σαφῶς καὶ ἡ ἐγκληματικότης εἶναι ἀνασταλτικότατος παράγων. Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην πλευρά, ποιός εἶναι αὐτὸς ποὺ τρέφεται, στηρίζεται καὶ τρέφει τὸ σύστημα τῶν κουδουνισμένων; Μήπως εἶναι οἱ τράπεζες; (Μὲ ὅλους ὅσους κατέχουν τὸν ἔλεγχό τους καὶ καθορίζουν τὴν δική μας ζωή ἀμέσως ἢ ἐμμέσως!)
Προσωπικῶς δὲν ἔχω χρήματα σὲ τράπεζες! Κι ἐφ’ ὅσον δὲν ἔχω δικά μου χρήματα στὶς τράπεζες, ἴσως νὰ φαίνομαι κάπως …ἐκτὸς χρόνου καὶ τόπου. Ὅμως γενικῶς εἶμαι τῆς λογικῆς «μὴ Συνέχεια



