Πρό ὁλίγου εἶδα αὐτό τὸ ταινιάκι:
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=rxUBr5_tczU]
Καὶ ἔγινα ἔξαλλη!!!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δράσεις καὶ προτάσεις
Ποιός εἶναι ὁ δολοφόνος;
4ον Συμπόσιον γιὰ τὴν Ἀρχαία Ἑλλάδα.
Δύο προσκλήσεις.
Πρόσκλησις σὲ ὁμιλία.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ 4ου ΜΑΝΙΑΤΙΚΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ 1821
ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ΔΥΟ ΟΜΙΛΙΕΣ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΜΑΝΙΑΤΩΝ
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 ΚΑΙ ΩΡΑ 18:30
ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ – ΠΑΠΑΓΟΥ
(Κτίριο Δημαρχείου, Περικλέους 55, τηλ. 210.6511758, Αμφιθέατρο Συνέχεια
Ἀπό τὴν βιβλιοθήκη μας, στὸ Καστελλόριζο.
Ἄς ἐνδιαφερθοῦμε σοβαρά! Δὲν ἔχει νόημα νὰ ξέρουμε τὴν ὕπαρξι τοῦ νησιοῦ, τὴν ὕπαρξι τοῦ προβλήματος καὶ νὰ ἐξακολουθοῦμε τὴν ζωή μας σὰν νὰ μὴν συμβαίνῃ κάτι! Συμβαίνει! Διεκδικοῦμε τὸ Καστελλόριζο! Στηρίζουμε τοὺς ἀνθρώπους του! Χτίζουμε μίαν ἁλυσίδα ἀπὸ ὅσους ἀγαποῦν τὴν Ἑλλάδα καὶ νοιάζονται! Ἐμεῖς εἴμαστε αὐτοὶ ποὺ θὰ κρατήσουμε τὰ κεκτημένα. Μόνον ἐμεῖς. Συνέχεια




