Τὴν γαλανόλευκο ὑψηλά!

Θα προσέθετα, να την αφήσουμε στα μπαλκόνια και στους εξώστες και μετά την 28η Οκτωβρίου. Ας είναι εκεί ως μία μορφή αντίστασης, την ώρα που η κυβέρνηση θα παραδίδει την δική της σημαία.

Εξάλλου, δεν θεωρώ τυχαία την συγκυρία της ημερομηνίας που επέλεξαν οι “σύμμαχοί” μας Γερμανοί και λοιποί, να στείλουν  τον Ράϊχενμπαχ, στην Ελλάδα: παραμονή της 28ης Οκτωβρίου. Αποδεικνύει τον ισχυρισμό πολλών, ότι η Γερμανία ποτέ δεν χώνεψε την ήττα της από τους Έλληνες, γεγονός που θέλει να ωφεληθεί η Μέρκελ, ώστε να ανακάμψει η δημοτικότητά της.

Ἰωάννης. Δέμος.   

 

Βάλτε όλοι τη γαλανόλευκη στο μπαλκόνι…Ισως η τελευταία φορά που θά μαστε Συνέχεια

Ὅλοι οἱ ἄλλοι πλὴν τῶν Ἑλλήνων.

σέ τί διαφέρουν οἱ τότε βάρμαροι ἀπό τούς νεοβαρβάρους, κομματᾶρχες, συνδικαλιστᾶδες, νεοταξῖτες, ἀναρχοαριστερούληδες καί κουκουλοφόρους; Σέ τίποτα! Τό ἴδιο κατούρημα παθαίνουν ὅταν συναντοῦν Ἕλληνες!

Ἔγραφα πρὸ δύο ἡμερῶν στὸ 10.000.000 Ἕλληνες πλὴν ἑνός!: «πλὴν τῆς Φιλονόης», γιὰ κάθε διακήρυξι ποὺ θὰ ἀκολουθήσῃ, ἀναφορικῶς μὲ διαμαρτυρίες στὸ Σύνταγμα κι ἀλλοῦ. 

Κάποιοι φίλοι τοῦ ἱστολογίου, ἐδήλωσαν ἐπίσης πλὴν- γιὰ τοὺς ἑαυτούς τους. 

Συνέχεια

Ὁ Ἑλληνισμὸς τῆς Κυρηναϊκῆς. Λιβύη.

Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΝΟΣ
ΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΠΑΜ),
ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙ ΜΕ ΘΕΜΑ:
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΗΝΑΪΚΗΣ – ΛΙΒΥΗ
Συνέχεια

Ἡ μεγάλη ἡμέρα.

Την σημερινή και την αυριανή ημέρα χαρακτηρίζει ένας συμβολισμός. Ο Δήμος περικυκλώνει την Βουλή. Για την ακρίβεια οι υπάλληλοι των Δήμων περικυκλώνουν την Βουλή. Έχουν τον κόσμο και το υλικό ώστε να αλλάξουν θέση με τους Βο(υ)λευτές. 

«Πολυμουσειακὸν» εἰσιτήριον.

Κάτι πάρα πολύ καλό, κυρίως γιὰ τὸν τραυματισμένο μας τουρισμό.

Κάτι ποὺ ἔλειπε καὶ ἦταν ἀπαραίτητον!

Μειωμένο κόστος καὶ σαφὴς προγραμματισμός, ἰδίως, γιὰ ὅσους ἔρχονται νὰ θαυμάσουν τὴν κληρονομιά μας. 

Συνέχεια

Τὰ πολὺ καλὰ νέα…..

Κανονικὰ αὐτὸ τὸ δημοσίευμα δὲν ἔπρεπε νὰ τὸ «ἀνοίξω», διότι ὅλη ἡ προσπάθεια ἐναυάγησε. Ὄχι διότι δὲν ἤθελα νὰ προχωρήσῃ, ἀλλὰ διότι ταχύτατα συνειδητοποίησα πὼς ἦταν …ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου…!!!
Οὔτε διότι τὰ καλὰ νέα, ὅπως γρήγορα ἀντελήφθην, σταδιακῶς ἐξηφανίζοντο (ἴσως κι ἐπίτηδες)…
Οὔτε διότι μὲ ἐκούρασε ἡ ἀναζήτησις καλῶν νέων… (Ἔχω ἄλλως τὲ πολλάκις ἀποδείξει πὼς ἡ ἐπιμονὴ εἶναι ἰδιαίτερον χαρακτηριστικό μου…!!!)
Οὔτε διότι τὰ «μηνύματα ἀναγνωσιμότησος» ἦσαν ἀσήμαντα.
Τὸ ἐγχείρημα λοιπὸν ἐγκατελείφθη διότι συνειδητοποίησα πὼς δὲν εἴμαστε ἕτοιμοι, ὁ καθεὶς γιὰ τοὺς δικούς του λόγους, νὰ «εἰσπράξουμε» τὴν θετικότητα τῶν καλῶν νέων.

Συνέχεια