Γιὰ νὰ σηκωθῇ κάποιος, πρέπει πρῶτα νὰ …πέσῃ!!!

Καί, μάλιστα, πρέπει νὰ πέσῃ τόσο ἀπότομα καὶ βίαια, πρὸ κειμένου νὰ πάθῃ τὸ ἀναγκαῖον σόκ, ποὺ θὰ τὸν ὑποχρεώσῃ ἢ νὰ ἀντιδράσῃ ἢ νὰ πεθάνῃ. Κι ἀντιδροῦν μόνον αὐτοὶ ποὺ εἶναι ἀπολύτως ἀποφασισμένοι νὰ τὰ «παίξουν ὅλα γιὰ ὅλα» πρὸ κειμένου νὰ ζήσουν.

Συνέχεια

Φθάνει ποὺ μπορῶ νὰ αἰσθάνομαι…

Ὁ ἀέρας καθαρίζει τὴν καρδιά μου…
Τὸ μυαλό μου ἂς σκέπτεται τὴν ἀκαταστασία τοῦ κόσμου… Καὶ τὴν πληγὴ τῆς χώρας μου… Συνέχεια

Τιμοῦμε τὸ «Ὄχι» σήμερα…

Μεγάλη ἡμέρα ἡ σημερινή.
Πολὺ μεγάλη. Κι ἂς προσπαθοῦν κάποιοι νὰ τὴν ἀπαξιώσουν, νὰ τὴν «μικρύνουν», νὰ τὴν μολύνουν.
Καὶ εἶναι μεγάλη διότι ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες ἑορτάζουμε καὶ τιμοῦμε τὶς στιγμὲς ἐκεῖνες ποὺ ξεκινᾶμε ἕναν πόλεμο κι ὄχι τὴν ἀποχώρησιν τοῦ ἐχθροῦ.
Γιὰ αὐτὸ ἄλλως τέ, ἐδῶ καὶ σχεδὸν δύο αἰῶνες, τιμᾶμε τὴν ἔναρξιν τῆς Ἐπαναστάσεως κι ὄχι τὴν λήξιν της.
Συνέχεια

Ἡ Ἑλλὰς εἶναι ὁ τόπος ποὺ γέννησε καὶ γεννᾶ ἥρωες!!!

Καλημέρα!!!!

Μὲ Ἀγάπη, Ὀμορφιά, Φῶς καὶ Θαύματα!!!Ἡ Ἑλλὰς εἶναι ὁ τόπος ποὺ γέννησε καὶ γεννᾶ ἥρωες!!!2 Συνέχεια

Διπλο-τριπλο-ἑορτάζουμε

Ἡμέρες δύσκολες…Ἡμέρες πονηρές… Ἡμέρες σκληρὰ ἰσοπεδωτικῆς προπαγάνδας…
Ἡμέρες ἐθνικῶν μνημῶν… Ἡμέρες ἐθνικῆς ὑπερηφανείας καὶ ἀπεράντου θυσίας…. 
Μὰ καὶ ἡμέρες βαθύτατα συνειδητοποιημένης προδοσίας…

Δὲν ἔχουμε, γιὰ τὴν ὥρα, πολλὰ περιθώρια ἀντιδράσεως, πλὴν ὅλων αὐτῶν, τῶν συναισθημάτων κυρίως, ποὺ  συντηροῦν καὶ ἰσχυροποιοῦν ὅσα μᾶς κρατοῦν ἑνωμένους. 
Μὰ αὐτὰ ποὺ μᾶς κρατοῦν ἑνωμένους εἶναι οἱ ἐθνικὲς μνῆμες μας καὶ ἡ Ἱστορία μας.
Αὐτὰ κρατᾶμε, αὐτὰ συντηροῦμε καὶ αὐτὰ μοιραζόμεθα μὲ τοὺς συμπατριῶτες μας.
Ὅλα τὰ ὑπόλοιπα ἔπονται.

Τὴν κατακόκκινη σημαία τῆς καρδιᾶς μας λοιπὸν ὑφηλά…

Συνέχεια

Γιὰ νὰ μὴ σταματᾷ ἡ Ἀναγέννησις…

Καλημέρα!!!
Μὲ Ἀγάπη, Ὀμορφιά, Φῶς καὶ Θαύματα!!!
….κι αὐτὸ τὸ Φθινόπωρο!!!

Γιὰ νὰ μὴν σταματᾷ ἡ Ἀναγέννησις... Συνέχεια