Θυμᾶστε τήν κρίση στήν Νότια Ὀσετία, στήν Γεωργία, τό 2008, μέ τόν πρόεδρο – μαριονέτα τῶν Ἀμερικανῶν, τόν Μιχαήλ Σαακασβίλι;
Ἔεε, τελικὰ πάλι γιὰ τοὺς ὑδρογονάνθρακες ἔγινε τὸ σκηνικὸ τότε, ὅπως ἀποδεικνύει τὸ παρακάτω κείμενο μὲ νεώτερα στοιχεῖα !!!
Στὴν Γεωργία ἀνακαλύφθηκε τὸ 6ο μεγαλύτερο κοίτασμα, ἀπὸ τὰ κοιτάσματα ποὺ ἔχουν ἀνακαλυφθεῖ ἕως σήμερα: 135 Τρισεκατομμύρια Κυβικὰ Μέτρα!! Συνέχεια



Αρχές Σεπτεμβρίου η χώρα επέστρεφε στην αρχική της κοιτίδα, μετά από μια ιστορική περιδίνηση 25 και παραπάνω αιώνων. Οι Ελληνες, αλλά και πολλοί Αρμένιοι, δεν περίμεναν ανακωχές και συνθήκες για να φύγουν από την Μικρασία και να καταλήξουν οι περισσότεροι στην αρχαία πατρίδα, αλλά και αρκετοί σε υπερατλαντικούς προορισμούς. Ο Κεμάλ ζήτησε απαιτητικά την οπλισμένη και οχυρωμένη Ανατολική Θράκη, διότι ο πόλεμος είχε περιοριστεί στην ζώνη Σμύρνης-Αφιόν Καραχισάρ. Οι πρόσφυγες ανήκαν κυρίως σε αυτήν την ζώνη, αλλά αυτοβούλως ή στανικώς έφυγαν και από την Πόλη, από τον Πόντο, από πολλά μέρη της Θράκης (πρώτα από την ευρωπαϊκή ακτή του Ελλησπόντου, αλλά και από την Καππαδοκία και το Καρς, ενώ οι πληθυσμοί του Καυκάσου και της νότιας Ρωσσίας ετοιμάζονταν.