
Ὄχι, μὴ γελιέσθε… Δὲν ἀναφέρομαι στὰ φουκαριάρικα τὰ παιδάκια… Αὐτὰ ἁπλῶς πληρώνουν τὶς ἐπιλογὲς (;;;) τῶν μεγάλων.
Ποιῶν μεγάλων ὅμως… Διότι μεγάλοι ἀπὸ «μεγάλοι» ἔχουν διαφορά.
Ἄλλοι οἱ γονεῖς-μεγάλοι καὶ ἄλλο αὐτοὶ οἱ «μεγάλοι» (φερόμενοι ὡς) ὑπουργοὶ ἀ-παιδείας, ὡς σύμβουλοι καὶ πρόεδροι τῶν παιδαγωγικῶν ἰνστιτοῦτων (λέει), καθὼς καὶ οἱ παρατρεχάμενοί τους, (φερόμενοι ὡς) ἐκπαιδευτικοὶ (μὰ στὴν πραγματικότητα δεσμοφύλακες…!!!).
Συνέχεια




